וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה: "אני רוצה לסיים את הקריירה במכבי ת"א"

לי בוץ

13.2.2007 / 20:18

טרבטקו קאלה, הזר של העונה, מספר בראיון על אהבתו לישראל, על יחסיו עם האוהדים ועל הסיכויים לאליפות. הצהובים שוב הפסידו לקייב

יכול להיות שמדובר ברכישה של העונה. טברטקו קאלה, שוערה של מכבי ת"א, הוא ללא ספק אחד הזרים הטובים שנחתו בישראל העונה, והוא אחד הגורמים החשובים בהתייצבותה של מכבי ת"א במקום השני בליגת העל.

על אף שמדובר בטיפוס אמוציונלי, שבמהלך המשחק אוהב לצאת הרחק משערו ובסיום המשחק מטריף את האוהדים ביציעים, קאלה לא מרבה להתראיין לתקשורת. בראיון לאתר הרשמי של מכבי ת"א מספר הקרואטי על רצונו לסיים את הקריירה במכבי ת"א, מדבר על סיכויי הקבוצה לזכות באליפות, מתאר את היחסים עם מאמן השוערים שורה אובארוב ומספר על קשיי הקליטה בישראל.

"האווירה במכבי טובה מאוד", סיפר קאלה, "לא משנה אם ננצח או נפסיד - האווירה תישאר טובה וזה מה שחשוב. ככה אפשר לבנות משהו חזק עם ראייה לעתיד. יש לנו שחקנים ותיקים וצעירים טובים ולכן גם העתיד נראה טוב".

"בתחילת העונה לא שיחקנו טוב אבל זה נורמלי", טוען הקרואטי, "התחלפו 15 שחקנים בקבוצה, ולקח לנו זמן להסתגל. כעת אני חושב שהקבוצה השתפרה, עומדת טוב על המגרש, והכושר הגופני והמנטלי השתפר. יש לנו 23 שחקנים שמשחקים כקבוצה ולא בצורה אינדיבידואלית, אנחנו קבוצה שמתקדמת לאט לאט בכל משחק".

"אובארוב הוא כמו אבא שלי"

"אני מרגיש טוב כאילו נולדתי פה", מספר קאלה על "קשיי" ההסתגלות בישראל, "אני גם מנסה ללמוד עברית. יש לי יחסים טובים עם האנשים והשחקנים במועדון. אני אוהב את הקהל, אבל אשמח יותר אם הם יבואו בכמות גדולה יותר גם למשחקים נגד הקבוצות הקטנות. אלו משחקים קשים ואיש אינו יכול לתת לנו מוטיבציה כמו האוהדים. גם קבוצות שבאות מולנו יודעות שהקהל שלנו משפיע. יש לי יחסים טובים מאוד עם הקהל, אני מכבד אותם והם אותי ואני מקווה שנהיה ביחד שנים רבות".

"אנחנו מגיעים מוכנים בצורה טובה מאוד לכל המשחקים, ונכון לעכשיו אני יכול להגיד רק דברים טובים על הצוות המקצועי", אמר קאלה, "שורה הוא כמו אבא שלי. יש לי יחסים מיוחדים איתו ואני שמח מאוד שיש לידי מישהו כ"כ מנוסה ששיחק באירופה. עברתי מאמני שוערים רבים באירופה והוא לפחות ברמה שלהם, לכן אני רוצה לאחל לעצמי שאעבוד איתו עוד הרבה שנים. יש לנו תקשורת מיוחדת. יש לו לב גדול והוא מלמד אותי הרבה דברים ומתקן אותי".

"אני מאוד מקווה להישאר שנים רבות במכבי", מסכם השוער, "באתי לעבוד במכבי, אני נותן 100 אחוז באימונים ומשחקים וככה התוצאות חייבות לבוא. אני רוצה להישאר עד סוף הקריירה במכבי".

הם מפסידים רק באימונים

הקבוצה של אלי כהן לא הפסידה בליגת העל ב-15 המחזורים האחרונים, אבל זה לא הפריע לה להפסיד פעמיים תוך חודש לאותה קבוצה - דינמו קייב. לפני כארבעה שבועות נוצחו הצהובים 2:1 במשחק ידידות מול האוקראינים, ששוהים בארץ מאז טורניר אברמוביץ' לרגל מחנה אימונים. היום (שלישי) הפסידה מכבי פעם נוספת 2:0 במשחק הידידות השני שקיימו הקבוצות במתחם האימונים בקרית שלום.

המחצית הראשונה של המשחק הסתיימה ללא שערים, כשההזדמנות המסוכנת ביותר של מכבי הגיעה מרגליו של רועי דיין בדקה העשירית. האחרון קיבל כדור רוחב מאורי שטרית, אך פספס את המסגרת. חמש דקות בתוך המחצית השנייה כבשה דינמו את השער הראשון מרגליו של הבלם רודריגו, ובדקה ה-65 קבע קלבר את תוצאת המשחק, לאחר שהשתלט על כדור בתוך הרחבה ולא התקשה להכניע את השוער המקומי.

הצהובים ניצלו את המשחק על מנת לשתף את שחקני ההרכב השני, כמו גם ארבעה שחקנים ממחלקת הנוער של המועדון. לפני כן בשעות הבוקר ערכה הקבוצה אימון רגיל, בו השתתפו הפצועים מיליאן מרדקוביץ' ושירן ייני. מרדקוביץ', שלא התאמן מזה שבועיים, וייני, הסובל ממתיחה חזקה ברגלו, ערכו אימון מלא ובצהריים קיבלו מנוחה במשחק מול קייב. הקפטן אבי נמני לא שותף באימון ובמשחק וערך אימונים אישיים.

מכירת הכרטיסים למשחק מול מכבי חיפה בשיאה, ואחר הצהריים הגיעו לקופות בקרית שלום 500 כרטיסים נוספים לאוהדים הצהובים. ביומיים האחרונים קנו אוהדי מכבי כ-1,000 כרטיסים וגם הכרטיסים שהגיעו היום צפויים להיחטף במהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully