וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו נכנס ברונאלדיניו

13.2.2007 / 19:27

החלוץ הקמרוני זעם על הביקורת שספג מחברו לקבוצה ("מי שמעז להשמיץ אותי הוא בן אדם רע"), וחשף את המחנאות בקרב שחקני ברצלונה

סמואל אטו ענה היום (שלישי) להאשמות שהטיחו נגדו המאמן פרנק רייקארד וחברו לקבוצה רונאלדיניו. אטו, כזכור, סירב לעלות כמחליף במשחק של ברצלונה מול סנטאנדר ביום ראשון, ורונאלדיניו ביקר את הקמרוני כשאמר: "הוא היה צריך לחשוב על הקבוצה, ולא על עצמו".

אטו, שהתאושש לאחרונה מפציעה שהשביתה אותו ל-4 חודשים, אמר: "מי שאומר דברים כאלה נגדי הוא בן אדם רע. הוא צריך לתת לכם תשובות".

הקמרוני חשף שהמועדון מחולק לשתי קבוצות שונות - אחת שקשורה לנשיא המכהן ז'ואן לפורטה, וקבוצה אחרת שעדיין שומרת אמונים לסגן הנשיא לשעבר סנדרו רוסל. "הקבוצה השנייה היא זו שמודאגת", אמר אטו, "אני נכנסתי באמצע של מלחמה בין שני מחנות. בשורה התחתונה, אם קולגה שלי אומר שאני צריך לחשוב על הקבוצה, כנראה שהוא צריך לחשוב על הקבוצה".

לפורטה סירב להתרגש מההתבטאויות הזועמות של אטו: "הוא סבל במשך ארבעה חודשים, עכשיו כדאי שיתרכז בלכבוש שערים. נהיה חייבים לתמוך בו, ואני סומך על רייקארד".

המחנאות בבארסה, קווים לדמותה

המחנאות בקבוצה היא לא דבר חדש. לפורטה ורוסל היו חברים קרובים, אבל במהלך העונה הראשונה שלהם בהנהלה הקבוצה דישדשה ורוסל רצה לפטר את רייקארד. לפורטה סירב ובסוף רוסל עזב אחרי שהקבוצה עלתה על הגל. הוא נחשב כמי שעדיין מנסה לבחוש מאחורי הקלעים, ומחכה להזדמנות להתמודד על הנשיאות במקומו של לפורטה. רונאלדיניו, בכל אופן, מקורב לרוסל, שהיה נציג נייקי בדרום אמריקה, ונחשב למי שהביא את רונאלדיניו לבארסה.

תגובתו של רוסל לעניין הייתה: "אני לא יודע על מה אטו מדבר, אני לא מבין רמזים. הוא ולפורטה צריכים להירגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully