וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא: אין כבאית, יש משחק

14.2.2007 / 10:47

בהתאחדות החליטו לאשר את קיום משחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים, בתנאי שמספר הצופים יוגבל. המארחים מרוצים

הכדורגל הישראלי שוב במיטבו: הנהלת קבוצת הכדורגל של הפועל כפר סבא, קיבלה אתמול (שלישי) הודעה כי יתכן והמשחק מול בית"ר ירושלים, שצפוי להתקיים במסגרת גביע הטוטו, לא יתקיים במגרשה בשל אי הצבת כבאית במגרש. אבל הסוגיה הזו נפתרה היום (רביעי), לאחר שההתאחדות לכדורגל הודיעה להנהלת כפר סבא כי המשחק יתקיים ב"'לויטה", אבל במספר תנאים. בהתאחדות החליטו להגביל את מספר הצופים, זאת בשל העובדה שבשל מחאת הכבאים לא תוצב במגרש כבאית. לפי אותו תנאי, יוכלו להיכנס למגרש 1000 אוהדים בלבד. בכל מקרה, לא נראה שמספר האוהדים במגרש היה עולה בהרבה, ולכן בכפר סבא הביעו סיפוק מההחלטה

את ההודעה על אי הצבת הכבאית מסר לקבוצה איגוד מכבי האש, שעובדיו מוחים על תנאי עבודתם ולא מתכוונים להגיע למשחק. מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, שוחח עם ההתאחדות לכדורגל ששוקלת להורות על העתקת המשחק למגרש אחר. לפחות מיממה לפני המשחק לא ידוע האם יתקיים המשחק או היכן.

על הדשא, סגל שחקנים מלא עומד לרשותו של הצוות המקצועי, אבל מי שנמצא בספק למשחק מחר הוא דווקא המאמן, אלי אוחנה. אוחנה לא הגיע לאימון היום ומי שהעביר את האימון הוא עוזרו, רוני לוי, יחד עם מאמני הכושר והשוערים. בכפר סבא מקווים שהוא יגיע למשחק מחר, למרות שכאמור, הם אינם יודעים פרטים על קיומו.

עדכון ראשון: 13.2.07, 18:51
עדכון אחרון: 14.2.07, 10:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully