וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנגלים מזועזעים מרמת גן

13.2.2007 / 15:50

הבריטים לא מבינים איך אפשר להסתדר בלי אלכוהול במשחק, ובכלל נגעלים מהמגרש ש"לא מזכיר את הפרמיירשיפ". מקלארן בשיחות חירום

איצטדיון רמת גן ממש מטיל מורא על הבריטים, מתברר. נציגי הנבחרת האנגלית, שתתמודד מול ישראל במסגרת מוקדמות היורו בחודש הבא, הגיעו לביקור במגרש הביתי של קשטן והתחלחלו.

"ביקרנו במקום והצבנו דרישות לרשויות הישראליות בעניין סידורי הנסיעה של האוהדים שלנו, לרבות נהלי הכניסה למגרש", אמר דובר ההתאחדות האנגלית. במאמר בעיתון ה"סאן", כותב מייק אנסטיד את רשמיו מהמקום: "האיצטדיון נבנה ב-1952, ולא עבר כל מודרניזציה ב-25 השנים האחרונות. המגרש בן 41 אלף המושבים מרוחק מיליון מייל מהסטנדרטים המקובלים בפרמייר ליג".

בהמשך אנסטיד מתבאס מהעיצוב של המקום: "שתי שורות הבטון המכוערות של היציע המערבי משקיפות על הזירה הרעועה, והמצב אפילו גרוע יותר בחלק הדרומי, היכן שיישבו אוהדי אנגליה. האיזור הזה פתוח ונמצא במרחק רב מהדשא, אם לוקחים בחשבון את מסלול האתלטיקה שמקיף את כר המשחק".

ושימו לב למה שבאמת מטריד את הבריטים: "היות שלא יוגש אלכוהול בתוך או ליד האיצטדיון, יש חשש ממשי שרוב האוהדים יגיעו ממש לפני שריקת הפתיחה, כך שלאור סידורי האבטחה הקפדניים צפויים עיכובים בכניסה. זה עלול להיות גרוע יותר מאשר מול קרואטיה, אז גרמו העיכובים לכך שמאות אוהדים הצליחו להיכנס רק במחצית השניה".

במאמר גם מתברר מה חושבים בעולם על הכנסת האורחים שלנו במגרשים: "אפשרות מפחידה היא שאוהדי אנגליה שיעוכבו בכניסה ייקלעו מתוך תסכול לעימות עם המשטרה הישראלית, הידועה לשימצה באגרסיביות שלה. שלא כמו באנגליה, השוטרים שולטים בסידורי האבטחה ביציעים והם עוינים במיוחד כלפי אוהדים".

לסיכום מציין הכתב שאיצטדיון ר"ג לא אושר לאירוח גמר גביע אופ"א בעונה הבאה, ושבכירי ההתאחדות האירופית "היו רחוקים מלהתרשם" ממצבו.

סטיב מקלארן בלחץ

לא רק האיצטדיון מלחיץ את האנגלים: מנג'ר הנבחרת סטיב מקלארן יערוך סבב שיחות חירום עם שחקניו הבכירים לקראת המשחק מול ישראל.

המאמן הבריטי יזמן את הקפטן ג'ון טרי, פרנק למפארד, גארי נוויל, סטיבן ג'רארד, ריו פרדיננד ו-ווין רוני לדון בהפסד הקשה בשבוע שעבר, 1:0 מול ספרד.

למרות שטרי ורוני לא שיחקו במשחק הידידות שנערך באולד טראפורד, מקלארן רוצה לערוך תדרוך מלא עם כל השחקנים המובילים שלו כהכנה למשחק, שהתקשורת הבריטית מכנה "זה שיעצב את המשך כהונתו", לא פחות. כמו שזה נראה כרגע, המשימה המרכזית של מקלארן לקראת המפגש בחודש הבא היא לשכנע את שחקניו שהוא האדם המתאים לעמוד בראש הנבחרת האנגלית.

למרות שהצהיר שהוא לא מתעסק בעבר, מקלארן תכנן סדרת מפגשים בלונדון ובמנצ'סטר עם שחקניו המובילים. ה"דיילי מייל" הבריטי טוען כי מספר שחקנים ביקרו את בחירת הסגל והמערך הטקטי למשחק מול ספרד, וחלקם לא נצמדו למשימות שהוקצו להם במשחק.

סימני שאלה עלו גם באשר לתפקידו המדוייק של פסיכולוג הספורט ביל בסוויק. סטיב ראונד מצוות המאמנים, שכונה "אדם נטול אישיות", מושך הרבה אש גם הוא.

הבילבול הוביל למה שהוגדר בדיילי מייל כ"עוד הופעה לא מחוברת של הנבחרת האנגלית" וכעת מציינים שם: "'הפסד לקבוצה של דרור קשטן. לא יעלה על הדעת. ההפסד באולד טראפורד היה הראשון בבית מאז 2003, ולמקלארן יש את הרקורד הגרוע ביותר שהיה למאמן חדש בנבחרת אנגליה אי פעם. הפסד לישראל יציב אותו בפני לחץ בלתי נסבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully