וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מפחדת, אבל לא מחיפה

רומן רוזנבלט

13.2.2007 / 21:43

אוהדים ירוקים שימו לב: הקבוצה הרוסית מבקשת לא להביא אמל"ח בגלל חשש לעונשים. צ'יזיק: "מקווה שנצליח לארגן את שידור המשחק"

מכבי חיפה ערכה הערב (שלישי) את האימון הראשון והאחרון בוולדיקווקאז לקראת המשחק מול צסק"א מחר. גם מאור מליקסון שנפצע באימון אמש ערך אימון מלא, אך כנראה יפתח על הספסל.

לפני האימון ערכה מכבי חיפה מסיבת עיתונאים קצרה. רוני לוי אמר במהלכה כי כל תוצאת תיקו תספק אותו כולל תיקו ללא שערים. לגבי ההופעה הלא מוצלחת של הקבוצה בטורניר הערוץ הראשון אמר: "השקענו את מירב מאמצינו בטורניר הזה, אך הדברים פשוט לא הלכו. צסק"א שיחקה מצוין בטורניר, למרות שלא שיחקה במלוא עוצמתה". לוי אף הסביר את הסיבה לאיחור הגעת הקבוצה לוולדיקווקאז, בכך שהקבוצה הושארה זמן רב בנתב"ג. כשנשאל לגבי ההרכב מכבי חיפה, בחר לוי שלא ללכת בעקבות יריבו גזאייב , וסירב לנקוב בשמות השחקנים בטענה כי עוד מוקדם מדי לכך.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשוילי; עבאס סואן, חאביר דירסאו, גוסטבו בוקולי, אלן מסודי; יניב קטן, רוברטו קולאוטי.


מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, התייחס לעניין אי השידור של המשחק (נכון להבוקר בכל אופן): "אני מאוד מצר על זה. עשינו ניסיונות בלילה ועוד לא סיימנו. אנחנו צריכים לקבל תשובות, אני מקווה שנצליח לארגן את זה. צריך לשאול את תחנות הטלוויזיה למה אין שידור".

לגבי הכמות הקטנה של האוהדים, גילה המנכ"ל הבנה: "זה טבע הדברים. הקבוצות שהגיעו לארץ הביאו רק אוהד אחד. כשנוסעים למקום כמו ולאדיקווקז, מקום שאין בו כלום עבור אוהדים שמחפשים קצת אטרקציות ובילוי, אז אפשר להבין שנוסעים פחות. אין לי מילה רעה לומר עליהם. אנחנו יוצאים למשחק קשה מאוד. חשוב למכבי חיפה להיות נציגה בכירה של מדינת ישראל, וזה לא פשוט. תוצאה טובה שם תחזק אותנו להמשך הדרך בליגה ולגומלין בשבוע הבא. תוצאה טובה מחר תביא לאצטדיון מפוצץ בגומלין".

גם רביד גזל נשאר אופטימי: "הלוואי ונחזור עם ניצחון. אנחנו משחקים מול צסק"א מוסקבה שהיא קבוצה מצוינת, אבל אנחנו באים לנצח. צסק"א זו לא קבוצה שפוגשים כל יום ואני מקווה שנוכל להוציא תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לארץ".

גם בצ'ילה מתעניינים (שגיב ברעם, מערכת וואלה!)

התקשורת הצ'יליאנית עוקבת בעניין אחרי השחקנים שמשחקים בחו"ל. לפני המשחק ברוסיה, התראיין רפאל אולארה, בלם מכבי חיפה ל"רדיו קואופרטיבה". אולארה סיפר על היריבה ועל מצבה של מכבי חיפה וגם לא פסל אפשרות להישאר בקבוצה.

"אני מסיים את החוזה שלי בקיץ ואני עדיין לא יודע מה יהיה אחרי זה. בינתיים אנחנו מחכים", סיפר הבלם לגבי עתידו. על הליגה הישראלית אמר: "יש עוד הרבה נקודות בקופה. ברור שהעונה הולך לנו הרבה יותר קשה מאשר בשנה שעברה. הליגה הישראלית הרבה יותר תחרותית העונה בגלל שכמה קבוצות מאוד התחזקו".

אולארה נשאל על צ'יליאני אחר בישראל ולא התבייש להחמיא: "למילובאן מירוסביץ' הולך מצוין. בית"ר ירושלים מוליכה את הטבלה. מדובר בקבוצה התקפית ומילובאן הוא חלק חשוב בה".

אחר כך דיבר על גביע אופ"א: "אנחנו מצליחים העונה דווקא באירופה. יש לנו משחק קשה במוסקבה ואחרי זה נחזור לישראל וננסה לשנות את המזל שלנו בליגה המקומית. גביע אופ"א זה מפעל גדול ויהיה לנו קשה כי נפגוש קבוצה מהדרג הראשון. עכשיו הצטרפו קבוצות שנשרו מליגת האלופות ואנחנו הוגרלנו מול אחת כזו. זה כבוד לשחק במשחק כזה".

קארבליו לא בהרכב צסק"א

בוולדיקווקאז המשיכה אמש צסק"א בהכנותיה למשחק, והמאמן ואלרי גזאייב אף הקדים לפרסם את ההרכב בו תעלה הקבוצה מול חיפה. אל חסרונו הידוע של ואגנר לאב, שצפוי על פי גזאייב לחזור לפעילות רק בגומלין בישראל, הצטרפה פציעתו של ברזילאי נוסף, דניאל קרבאליו, שלא נכלל ב-11 של צסק"א לאחר שחש כאבים במהלך אימון הבוקר. מספר שחקנים נוספים נפצעו קל אמש במהלך האימון, אך יהיו כשירים. ההרכב של צסק"א יראה כך: אקינפייב; א.ברזוצקי, איגנשביץ', ו.ברזוצקי; קראסיץ', רחימיץ', אלדונין, ז'ירקוב, דודו; ראמון, ז'ו.

כוחות הביטחון בעיר עברו בימים האחרונים תרגילים ותרחישים שונים לקראת הגעת שתי הקבוצות, אך במהלך האימון של צסק"א אתמול, הצליחו עשרות אוהדים סקרנים לחדור לאצטדיון "ספרטק" בו יערך המשחק ורק לקראת סיום האימון אנשי האבטחה נזכרו להוציאם החוצה, מה שעשוי להדליק נורת אזהרה לגבי תפקדום במהלך הימים הקרובים.

שחקני צסק"א הביעו בראיונות לתקשורת המקומית הערכה רבה לעיר המארחת, בו שוררים תנאי מזג אויר מאוד נוחים (כ-15 מעלות חום במהלך היום). בערב המשחק עצמו הטמפרטורה צפויה להיות קרוב ל-6 מעלות. ואלרי גאזייב הסביר באחד הראיונות מה סייע לו להתכונן למשחק: "מי שעזר לי להכין את הקבוצה, היא ספרטק מוסקבה דווקא. הצפייה במשחקה מול מכבי חיפה במסגרת טורניר הערוץ הראשון, נתנה לי כמה נקודות למחשבה לקראת המשחק בינינו".

היום הוציאה הנהלת צסק"א עוד כ-5,000 כרטיסים למכירה גם ליצע הצפוני הבעייתי יותר, לפחות על פי הדיווחים עד כה, כשכרטיסים אלה ימכרו עד למשחק צמו ועל כן מצפים לאצטדיון מלא בכ-25-30 אלף אוהדים ביום המשחק.

אל תביאו נפצים

בנוסף לפרסום הסגל התייחס גזאייב במהלך מסיבת העיתונאים ליריבתו הצפויה מכבי חיפה ואף הדגים את רצינות החיפנים לטענתו: "הבעיה העיקרית שלנו לקראת המשחק היא שלא מעט משחקנינו היו עם הנבחרת הרוסית בימים האחרונים לקראת המפגש מול הולנד. לטעמי, הגיוני יותר היה לאפשר לשחקנינו ולשחקני ספרטק מוסקבה להתכונן למשחקים שלנו בגביע אופ"א. אני יכול לציין, כי אף שחקן של מכבי חיפה לא זומן למשחק הרעים מול אוקראינה (טעות של גזאייב, שכן יניב קטן כן זומן למשחק וכך כמה משחקני הנבחרת האולימפית – ר.ר), מה שמצביע על ההכנה הרצינית של הישראלים למשחק של מחר. מכבי חיפה היא קבוצה טובה עם שחקני איכותיים רבים. עצם העבודה, כי מכבי חיפה היא אלופת ישראל ב-3 השנים האחרונות ומשתתפת בקביעות בטורנירים בינ"ל, מדבר בעד עצמה".

לאחר מכן נשאל גזאייב מה התוצאה מועדפת עליו במשחק מול מכבי חיפה מחר. על כך ענה המאמן הרוסי: "אנחנו מסתכלים על שני המשחקים ולא רק על אחד והמטרה שלנו היא לעבור לשלב הבא בסיכומם. בנוגע למשחק מחר, קשה להעריך כיצד יקרו הדברים".

צסק"א הוציאה באתר הרשמי שלה בקשה מאוהדי הקבוצה לא להכניס נפצים, אבוקות ושאר אמל"ח למשחק. צסק"א כבר נקנסה בעבר על זריקת מכל הבא ליד של אוהדיה ואחרי עונש ההרחקה של פיינורד מגביע אופ"א בגלל התפרעות אוהדיה, חוששים במוסקבה מגורל דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully