וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטי שוטנהיימר פוטר מהצ'ארג'רס

13.2.2007 / 7:19

נשיא הקבוצה יצא בהודעה ש"הגענו למבוי סתום", ושיחרר את המאמן בן ה-62. טיקי בארבר פרש ויצטרף כפרשן לרשת NBC

לאחר הכישלון האחרון בפלייאוף נדמה היה שמרטי שוטנהיימר, הלוזר הנצחי של עולם הפוטבול, יעזוב את עמדת המאמן בסן דייגו. אלא שהצ'ארג'רס הודיעו שהם ממשיכים עם מאמנם לעונה נוספת. ובכן, הרומן הזה הסתיים בלילה שבין שני לשלישי, כשנשיא הקבוצה, דין ספאנוס, נדרש לתווך בחילוקי דעות בין שוטנהיימר למנכ"ל הקבוצה, איי ג'יי סמית, והחליט: "אנחנו במבוי סתום". אחר כך הוא נתן את הפתק הורוד למרטי, וכך נסגר הסיפור.

סטאנוס הסביר: "כשהחלטתי שמרטי ימשיך בקבוצה באמצע ינואר, חשבתי שסגל האימון יישאר יציב. מכיוון שזה לא מה שקרה, ושינויים רבים אירעו בקבוצה, הגעתי למסקנה שאנחנו במבוי סתום בין המאמן למנכ"ל שלנו. החלטנו מעבר לכל ספק שזה יהיה שינוי טוב למועדון". שני מאמנים בסגל הקבוצה הלכו להיות מתאמי הגנה והתקפה בקבוצות אחרות, כשווייד פיליפס, מתאם ההגנה של הצ'ארג'רס, מונה כמאמן ראשי בדאלאס, וגם מתאם ההתקפה קאם קמרון הלך לחפש עבודה אחרת (ומצא במיאמי), מה שאילץ את שוטנהיימר למנות את קלרנס שלמון, מאמן הרצים, למתאם ההתקפה. הצעד לא מצא חן בעיני סמית ומכאן אירע הפיצוץ. הקש ששבר את גב הגמל הוא, כפי הנראה, רצונו של מרטי להכניס את אחיו, קירק, לצוות האימון.

טיקי הולך למיקרופונים

אוהדי הניו יורק ג'איינטס שעוד פינטזו על חזרה של טיקי בארבר קיבלו את האסמכתא הרשמית. הרץ האחורי של ניו יורק הגיש את מסמכי הפרישה שלו למשרדי הליגה, ויצטרף כפרשן ברשת NBC. "אמרתי לכל אורך הדרך שאעשה את זה, ולא שיניתי את דעתי. היו לי עשר שנים מופלאות בקריירה, אבל זה הזמן ללכת ולעבור לשלב הבא".

ועוד מהג'איינטס: הקבוצה שיחררה את הליינבקרים לאבאר ארינגטון וקרלוס אמונס ואת התאקל ההתקפי לוק פטיגו.

חדשות נוספות:

- אנדי ריד, מאמן פילדלפיה, הודיע על הפסקת עבודה של חודש. ריד יקדיש את החודש למשפחתו, לאחר ששני בניו הסתבכו באותו יום. גארט בן ה-23 נעצר לאחר שגרם לתאונת דרכים תחת השפעת הרואין, בריט בן ה-21 כיוון אקדח ונעצר על אחזקת נשק לא חוקית והשפעת סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully