וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאש לא לבד: גם אייברסון יחמיץ את האולסטאר

13.2.2007 / 21:59

כוכב דנבר, הפצוע בקרסולו, יצטרף לסטיב נאש, שייעדר גם הוא מהמשחק בגלל פציעה בכתף. מיאמי מחכה לפט ריילי, דטרויט בוערת

ה-MVP של הליגה בשתי העונות האחרונות, סטיב נאש, וכוכב הדנבר נאגטס, אלן אייברסון, לא ישתתפו במשחק האולסטאר בסוף השבוע הקרוב.

נאש, הרכז של הסאנס, שהחמיץ את שלושת משחקיה האחרונים של קבוצתו בגלל פציעה בכתף, הפך לשחקן השלישי בסגל נבחרת המערב למשחק שפורש בגלל פציעה, אחרי יאו מינג וקרלוס בוזר. אייברסון הוא כבר הרביעי. בין המועמדים להחליפם נמצאים דרון וויליאמס ומהמט אוקור מיוטה, אלטון ברנד מהקליפרס וזאק רנדולף מפורטלנד. בנוסף תיאלץ הליגה למצוא מחליף לנאש גם בתחרות הכישורים האישיים, בה הוא היה אמור להתחרות מול דווין וויד (הזוכה מהעונה שעברה), לברון ג'יימס וקובי בריאנט.

אייברסון, לעומת זאת, ייאלץ להחמיץ את המשחק בגלל קרסולו הנקוע. AI, שהחמיץ שבעה משמונת משחקיה האחרונים של הנאגטס, אמר: "רציתי מאוד לייצג את דנבר במשחק, אבל חשוב לי יותר שהקרסול יחלים כהלכה". אייברסון, שזכה בתואר ה-MVP של המשחק ב-2001 ו-2005, נבחר השנה לראשונה בקריירה על ידי המאמנים כמחליף.

ריילי צפוי לחזור אחרי פגרת האולסטאר

חודש וחצי אחרי שעזב את עמדת המאמן של מיאמי, יודיע פט ריילי השבוע על כוונתו לחזור ולעמוד על הקווים של אלופת ה-NBA. ריילי (61), שלקח חופשה מתפקידו מסיבות בריאותיות, עבר ניתוח להחלפת הירך הכואבת שלו, וכעת משהסיימה תקופת ההתאוששות שלו הוא צפוי לאמן את ההיט ביום שלישי הבא מול ביוסטון. עוזרו של ריילי, רון רות'סטיין, הדריך את הקבוצה כמחליפו של ריילי למאזן של 9:12, כולל ניצחונות בשישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים.

בשורה לאוהדי הניקס: איזיאה נשאר

ה"ניוארק סטאר לדג'ר" מדווח היום (שני) כי הבעלים של הניו יורק ניקס, ג'יימס דולאן, התייחס ביום שישי האחרון להתבטאויותיו של סנטר הקבוצה, אדי קרי, שהכריז כי במידה והמאמן איזיה תומאס יפוטר בתום העונה הוא ירצה לעזוב את הקבוצה. דולאן, שהודיע לתומאס בפתיחת העונה (בראיון ששודר לעיני האומה האמריקאית כולה בטלוויזיה) שיש לו בדיוק עונה אחת להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות, ובמידה וייכשל הוא ימצא את עצמו מחוץ למועדון, כינס אסיפה קבוצתית בה טען שהוא מרוצה מהעבודה של המאמן, ולפחות כרגע אין לו מה לחשוש מפיטורים קרובים.

אחרי שהפך את הניקס לבדיחה של הליגה עם שורה של טריידים מצחיקים והענקת חוזי עתק מופרכים לשחקנים בינוניים בתפקידו כג'נרל מנג'ר של הקבוצה, לקח העונה תומאס את תפקיד המאמן כדי לנסות ולנקות את הבלאגן אותו הוא עצמו יצר. עד כה הוא הצליח לרכוש את אהדתם של שחקניו, שעושים עבודה לא רעה על הפרקט העונה, בוודאי ביחס לרמה אותה הציגו בשנה שעברה. כרגע הניקס ממוקמים במקום העשירי במזרח, במאזן של 22 ניצחונות לעומת 29 הפסדים, והם זקוקים לניצחון אחד בלבד כדי להשוות את סך הניצחונות אותו השיגו בעונה שעברה תחת לארי בראון.

* גם גלן טיילור, הבעלים של מינסוטה, נדבק ברוח המרגיעה, והודיע שמאמנה הטרי של קבוצתו, רנדי וויטמן, שקודם מעמדת עוזר המאמן לפני כשלושה שבועות, יישאר בתפקידו גם בעונה הבאה, גם במידה והטימברוולבס לא יעפילו לפלייאוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הפיסטונס מכים, הווריירס מוכים

משחקי הלילה:

דטרויט (18:32) - קליפרס (27:25)

אחרי מחצית ראשונה שבה היו הקליפרים בתמונה, לדטרויט לא היו יותר מדי בעיות בשניה, בדרך לניצחון שביעי ברציפות. כריס וובר, שנמצא בתקופה נפלאה, הוביל את קלעי הפיסטונס עם 19 נקודות ותשעה כדורים חוזרים, כשריפ המילטון מסייע עם 15. הקליפרס לא שיחקו בבית עדיין מתחילת החודש, ונעלו את מסע המשחקים למזרח עם מאזן 5:2. בנוסף הם היו צריכים להתמודד עם חסרונו של אלטון ברנד (כאבי גב). קטינו מובלי הוביל אותם עם 17 נקודות.


דנבר (24:26) - גולדן סטייט (29:24) 111:123

לוקסוס די גדול להגיע לדנבר ולא לשמור. אלן אייברסון שוב לא שיחק, וכולנו יודעים מה קורה כשהוא לא משחק - הנאגטס מנצחים. כרמלו אנתוני קלע 28 נקודות, ג'יי אר סמית תרם מנה זהה מהספסל וננה הילאריו רשם 24 נקודות. 24 לאל הרינגטון בגולדן סטייט, 23 לקלנה אזובויקי ושש ב-17 דקות משחק לשרונאס יאסיקביצ'יוס אצל הווריירס. סטיבן ג'קסון איחר להגיע למשחק לאחר שהעיד נגד אדם דפגע בו עם מכוניתו במהלך קטטה מחוץ למועדון. הוא נכנס במחצית השניה, רשם עבירה טכנית מהירה וסיים עם 9 נקודות.


יוטה (17:34) - אטלנטה (31:20) 76:102

בלי הרבה בעיות מיגרו הג'אז את ההוקס מהמט אוקור הוביל חבורה די מאוזנת של יוטה עם 19 נקודות, דרק פישר הוסיף 14. 15 נקודות למרווין וויליאמס, 14 לג'ו ג'ונסון באטלנטה.

עדכון ראשון: 12.2.07, 23:37
עדכון אחרון: 13.2.07, 10:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully