וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א לא מתכוונים להעניש את ז'אן ופרץ

לי בוץ

12.2.2007 / 16:20

הקבוצה החליטה שהעונש אותו יקבלו השניים מההתאחדות על חלקם בפרשת הקלפים הוא מספיק. מחר תקיים מכבי משחק נגד דינמו קייב

חניכים של אלי כהן זכו היום (שני) ליום חופשי ומחר ישובו להכנות לקראת משחק הליגה המסקרן ביום ראשון מול מכבי חיפה. מחר תקיים הקבוצה אימון בוקר ובשעות אחר הצהריים ייערך משחק אימון בין הצהובים לבין דינמו קייב, המקיימת מחנה אימונים בישראל.

כזכור, מכבי ת"א כבר קיימה משחק אימול מול האוקראינים ונוצחה על ידם 1:2. עם זאת, את המשחק הקודם יזכרו בעיקר בעקבות שתי תקריות לא נעימות בהן נעצר המשחק לאחר חילופי מהלומות בין שחקני שתי הקבוצות.

בקבוצה לא צפויים להעניש את עומר פרץ וליאור ז'אן, שהואשמו בהפרת הקוד האתי בעת שהותם בנבחרת הצעירה. כזכור, נגד השניים כמו גם נגד ששת חבריהם לנבחרת הוגש הבוקר כתב אישום, לאחר שהודו כי שיחקו קלפים ערב משחק הידידות מול אוקראינה. במכבי הבהירו כי נכון לעכשיו אין בכוונת הקבוצה להתערב בעניין ושלטענתם העונש שיקבלו השניים מטעם הנבחרת הוא מספיק.

שלושה מאוהדי מכבי ת"א הורחקו משלושת משחקי הבית הקרובים של הקבוצה, זאת לאחר שנעצרו במהלך משחק הניצחון על מכבי הרצליה 1:2. המשטרה ביקשה להרחיק את השלושה, שבילו את ליל המשחק באבו כביר, עד לסיום העונה, אך בסופו של דבר בית המשפט הסתפק בעונש הנוכחי. לטענת המשטרה שניים מאוהדים נעצרו על נסיון לתקיפת שוטר, בעוד שהאוהד השלישי נמצא בתחומי האצטדיון למרות עונש הרחקה שהוטל עליו.

בינתיים, נמשכת מכירת הכרטיסים לקראת המשחק בקרית אליעזר ביום ראשון, והאוהדים הצהובים פשוט חוטפים את הכרטיסים. כ-1,000 כרטיסים כבר נמכרו לאוהדי מכבי ת"א ומחר צפויים להגיע עוד 500 כרטיסים מחיפה. במידה וגם אלה יאזלו, ישקלו בחיפה לפתוח יציע נוסף לאוהדים שיגיעו מת"א. אוהדי הקבוצה מרגישים כי מדובר בהזדמנות להיאבק על התואר עד הסוף העונה, וכי המשחק בקרית אליעזר יהווה ציון דרך משמעותי בדרך לאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully