וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה פניו של ג'ייסון קיד?

גיא ניב

12.2.2007 / 13:19

הלייקרס וקליבלנד מעוניינות בשירותיו של הגארד של הנטס. קיובן משבח את אמיצ'י, ארינס זועם על מאמנו, נוביצקי משיב לוויד

האם ג'ייסון קיד ולברון ג'יימס ישתפו פעולה על אותו מגרש, ולא רק באולסטאר הקרוב, או שמא הרכז המוכשר יצטרף בכלל לקובי בראיינט, שגם הוא כמובן יפגוש את קיד בסופשבוע בלאס וגאס?

על פי פיטר וסי, כתב NBA בכיר מה"ניו יורק פוסט", יהיה לשלושת הכוכבים הרבה על מה לדבר בעיר ההימורים, היות שגם הקליבלנד קאבלירס וגם הלוס אנג'לס לייקרס מעונינות בשירותיו של הפוינט-גארד מניו ג'רזי.

העיתון מדווח שהלייקרס הציעו לנטס שתי בחירות סיבוב ראשון וכן מספר שחקנים שחוזיהם עומדים לפוג (עניין חשוב למנהלי הקבוצות בליגה, לצורך עמידה בתקרת השכר) תמורת קיד. שמותיהם של כריס מיהם, ארון מקי והרוקי המוכשר ג'ורדן פארמר הוזכרו כמועמדים פוטנציאליים להעברה מלוס אנג'לס בעיסקה.

בנוסף, גם הקאבס נמצאים במירוץ אחר הרכז מהמדולנדס ופנו לנטס בעניין. "אני לא חושב שזה יקרה", אומר אחד המקורות, "בהינתן הבחירה בין לשחק בקליבלנד עם לברון ובין לוס אנג'לס עם קובי, אני חושב שאנחנו יודעים לאן קיד ירצה ללכת". אז לך אולי זה ברור, לנו לא ממש.

צא מהארון, כנס למנהל הבנק

ספרו האוטוביוגרפי של ג'ון אמיצ'י, בו הוא חושף כי הוא הומוסקסואל, ממשיך להכות גלים. הפעם נדרש לסוגיה לא אחר מאשר מארק קיובן, הבעלים האקסצנטרי של דאלאס מאבריקס.

"מבחינה שיווקית, אם אתה שחקן הומוסקסואל ואתה גם רוצה להיות מאוד עשיר, אז כדאי לך לצאת מהארון", שטח קיובן, "שחקן שיעשה את זה יהפוך לגיבור בעיני הרבה מאוד אמריקאים והוא יוכל להכניס הרבה כסף לכיס שלו".

קיובן הוסיף וסקר את הכדאיות הפיננסית של היות הספורטאי הומוסקסואל: "מצד שני, אם תגנה מישהו בגלל שהוא הומו, או תחרים אותו בדרך זו או אחרת, אתה תהרוס את כל הקידום השיווקי שלך".

לסיום שיבח קיובן את אמיצ'י: "כשאתה עושה משהו שנראה כל כך קשה אתה גיבור אמריקאי. זוהי המהות של הספורט האמריקאי; לעמוד ולהיות מי שאתה, גם אם זה לא הדבר הכי פופולארי".

לקיובן היה מה לומר גם על הביקורת של דווין וויד, שאמר על כוכב דאלאס דירק נוביצקי: "הוא הסיבה שהם הפסידו לנו את האליפות, מכיוון שהוא לא תפקד בקלאץ'". הבעלים של המאבס השיב לסטאר ממיאמי: "אין לך מושג, יש לך הערכה עצמית מופרזת".

נוביצקי עצמו הוסיף: "בסך הכל אמרתי לפני שבועיים כששיחקנו נגדם שאני מרגיש שנתנו להם את סידרת הגמר. היה לנו יתרון 0:2 והובלנו ב-10 נקודות לקראת סוף המשחק השלישי. יכולנו לסגור את הסידרה אם היינו מנצחים אז, זה כל מה שאמרתי ואני לא מבין למה הוא כל כך רגיש לעניין". כשנשאל אם התגובה של וויד הפתיעה אותו, אמר נוביצקי: "באמת לא אכפת לי, אני מקווה שנזכה למפגש חוזר ונתקדם משם".

ארינס היה גרוע - והאשים את המאמן

כוכב הוושינגטון וויזארדס, גילברט ארינס, לא היה קרוב אפילו ל-50 נקודות שהבטיח לקלוע מול פורטלנד טרייל-בלייזרס כדי להתנקם בעוזר מאמן נבחרת ארה"ב, נייט מקמילן, מאמן פורטלנד על כך שלא זומן לסגל נבחרת ארה"ב בקיץ האחרון באליפות העולם. היבאצ'י תרם 9 בלבד בהפסד הביתי 94:73. לאחר המשחק, שבסיומו שרק הקהל בווריזון סנטר בוז לאייג'נט זירו וחבריו, האשים ארינס את המאמן אדי ג'ורדן בתבוסה שבמהלכה איבדו הוויזארדס 19 כדורים וקלעו רק שלשה אחת מ-15 נסיונות: "קל לאבד ריכוז כשאתה מכניס לנו לראש שאם נעשה טעות נוצא מהמשחק" תקף האולסטאר, שהחטיא את כל 8 הזריקות שלו מחוץ לקשת ברבע האחרון.

היבאצ'י התייחס לעובדה שג'ורדן חיפש פתרונות לחסרונו של הפורוורד אנטואן ג'יימיסון, שהיה פצוע: "העמדה שלו היא שמכיוון שאין לנו את אנטואן, צריך לחפות על כך במקום אחר - בהגנה. ככה מאבדים פוקוס - פשוט פחדנו לשחק כדורסל".

מה הקשר? גם לקואץ' ג'ורדן זה לא מובן: "אני לא מבין למה אתם מבקשים ממני תגובה על מה שהוא אמר", שח לעיתונאים. "זה שאנחנו דורשים מהשחקנים לשחק הגנה טובה זו בעיה? זה מגוחך. השאלה פשוט טיפשית".

הוויזארדס נטולי ג'יימיסון הפסידו ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלהם, וג'ורדן מחפש בנרות מי ימלא את הנעליים של הפורוורד, שיחזור רק במרץ: "אין לנו את המנהיגות שאנחנו צריכים, ואף אחד לא העלה את עצמו לדרגה הזו", שלח המאמן עוד עקיצה לרוצח השקט.

ארינס לא נשאר חייב: "אנחנו מתמקדים בדברים הלא נכונים כרגע. אנחנו צריכים להסתכל על מה שהביא אותנו לכאן".

עדכונים נוספים:

*דני גריינג'ר הובהל לבית-חולים לאחר נפילה - הפורוורד של אינדיאנה פייסרס נלקח לבדיקות לאחר שנפל ברבע השלישי במשחק מול הלוס אנג'לס קליפרס. הוא היה עירני והצליח להזיז את ידיו ורגליו, ויעבור בדיקות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully