וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה תגיש מועמדות לאירוח המונדיאל ב-2018

12.2.2007 / 12:44

ונבלס רוצה לבטל משחקי ידידות. ונגר גיבה את הפרובוקציה של הנרי, ובווסטהאם מארלון הארווד הותקף ע"י אוהדים

עוזר מאמן נבחרת אנגליה, טרי ונבלס, ממליץ לבטל משחקי ידידות של הנבחרת ולערוך במקומם מחנות אימון מרוכזים של ארבעה ימים.

ונבלס הגיע למסקנה אחרי ההפסד 1:0 לספרד ביום רביעי ב"אולד טראפורד". הבעיה היא שהחלטה כזו תמנע הכנסות מההתאחדות האנגלית, שאחראית על ארגון המשחקים וכבר הזמינה תאריכים ל"וומבלי" המחודש שייחנך באביב השנה.

מההתאחדות האנגלית נמסר בתגובה שכל החלטה תתקבל בשיתוף מאמן הנבחרת סטיב מקלארן.

ועוד באנגליה: בהתאחדות קרובים להגשה רשמית של מועמדות לאירוח משחקי גביע העולם ב-2018. בהתאחדות מחכים עד שיוחלט מי היבשת שתארח את משחקי הטורניר המדובר, לאחר שמשחקי 2010 יתקיימו בדרום אפריקה וב-2014 ייערך הטורניר בדרום אמריקה. מרבית הסיכויים שהטורניר יתקיים באירופה, מה שיאיץ בהתאחדות האנגלית להגיש את הבקשה.

ונגר גיבה את הנרי

תיירי הנרי היה עצבני אתמול אחרי שער השוויון של ארסנל בדקה ה-81 נגד וויגאן. הוא רץ לעבר שוער וויגאן כריס קירקלנד, סינן כמה מילים ולקח את הכדור. ארסנל כבשה עוד אחד וניצחה 1:2 באיצטדיון האמירויות.

המנג'ר ארסן ונגר הודה שזו לא התנהגות מקובלת, אבל הוסיף: "אנשים לא משלמים עבור כרטיס כדי לראות את השוער מבזבז זמן. הוא עשה זאת גם במחצית הראשונה. תיירי היה עצבני ועשה את הדבר הנכון".

נשיא וויגאן, פול ג'יוול, האשים את השופט פיל דווד בהחלטות שגויות, מניעת פנדל ואישור שער מנבדל, וטען שאם הטעויות יגרמו לקבוצה לרדת ליגה, הנזק יהיה 50 מיליון ליש"ט.

הארווד הותקף ע"י אוהדים

הפנדל שהחמיץ מרלון הארווד נגד ווטפורד עלה ביוקר לווסטהאם, שהפסידה 1:0 והמשיכה לשקוע בתחתית. כמה אוהדים של הפטישים החליטו להוציא את העצבים על החלוץ וחיכו לו אחרי המשחק מחוץ לאיצטדיון.

הם הקיפו אותו והאשימו אותו בחוסר מאמץ. עד ראייה סיפר שהארווד העדיף להבליג ונראה מאוד מפוחד עד שאחד מאנשי הביטחון התערב וחילץ אותו מהמקום.

הארי רדנאפ עשוי להתמנות למנג'ר טוטנהאם אם קבוצת הרוכשים שמארגן סגן היו"ר פול קימסלי אכן תשתלט על הקבוצה.

מנצ'סטר סיטי דחתה את טענות פורטסמות כאילו ג'ואי ברטון ייחקר ע"י המשטרה וההתאחדות בגלל התנהגותו בסוף המשחק ביניהן. מהסיטי נמסר שברטון עשה תנועות מגונות לקהל ואחד השוטרים ראה את התנועות, אבל שום תלונה לא הוגשה.

פרגוסון מגנה את טוטנהאם

אלכס פרגוסון נזכר שבוע אחרי הניצחון הגדול 0:4 בווייט הארט ליין להאשים את טוטנהאם בחוסר הגינות, בגלל שבמחצית הוקרנו שוב ושוב תמונות של הפאול שהוביל לפנדל על כריסטיאנו רונאלדו.

פרגוסון: "ברור שמדובר בהחלטה מעוררת מחלוקת, אבל אין סיבה שהמועדון ינסה במחצית לחמם את האוהדים ביציעים. זה גרוע יותר מהסרת חולצה אחרי שער שגוררת כרטיס צהוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully