וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'יני: "עדיף להפסיק את הליגה"

12.2.2007 / 11:20

למרות ניצחון 15 רצוף, מאמן אינטר טוען שאין טעם לשחק מול יציעים ריקים. רונאלדו מרוצה מהבכורה. ינקולובסקי האריך את חוזהו במילאן

מאמן אינטר, רוברטו מאנצ'יני, מאמין שעדיף להפסיק את הליגה האיטלקית מאשר להמשיך לשחק מול יציעים ריקים.

אמנם אינטר רשמה ניצחון 15 רצוף, 0:2 על קייבו, והשוותה שיא של באיירן מינכן וריאל מדריד בליגות הבכירות ביבשת, אבל מנצ'יני מצהיר שמבחינתו עדיף לעצור את הליגה ולהתחיל עונה חדשה בספטמבר אחרי שהסערה תחלוף.

לוקה פצ'אלי, הנשיא הזמני של ההתאחדות האיטלקית, אמר שמשחקי סוף השבוע מהווים ניצחון לאוהדים השפויים על המיעוט החוליגני. פצ'אלי דחה דרישות לאמץ את המודל האנגלי של טיפול בחוליגנים והוסיף שבקרוב תהיינה לקבוצות יותר סמכויות באיצטדיונים, על חשבון המועצות המקומיות.

פצ'אלי הודיע לנשיא אופ"א מישל פלאטיני שיפנה את מקומו לפני ההחלטה על מארחת יורו 2012, שתתקבל ב-18 באפריל. איטליה מועמדת לאירוח הטורניר.

רונאלדו מרוצה מהבכורה במילאן. ינקולובסקי חתם עד 2011

רונאלדו רשם אתמול הופעת בכורה במדי מילאן כשנכנס במקום ריקרדו אוליביירה בדקה ה-63 בניצחון 1:2 על ליבורנו. הקהל בסאן סירו, שכלל את בעלי המנויים בלבד, הריע לברזילאי שחזר לעיר אחרי ארבע שנים וחצי בריאל מדריד.

הברזילאי היה מזוהה עם אינטר, בה כיכב בסוף שנות ה-90 ותחילת העשור הנוכחי, אבל הקהל קיבל אותו בחמימות. המאמן קרלו אנצ'לוטי היה מרוצה והוסיף שהחלוץ חייב להשתפר מבחינת כושר גופני.

כובש שער הניצחון למילאן מול ליבורנו, מארק ינקולובסקי הצ'כי, האריך את חוזהו במילאן עד 2011. בכך מילאן ממשיכה לשמר את הסגל שאמור להוביל אותה בשנים הבאות, אחרי שהאריכה את חוזיהם של ג'נארו גאטוסו, קאקה וקלרנס סיידורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully