וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר בברצלונה, אטו סירב להכנס כמחליף

12.2.2007 / 11:12

הקמרוני התבקש להיכנס בדקה ה-85 במשחק נגד סנטאנדר ולא הסכים. רונאלדיניו: "אנחנו צריכים לחשוב קודם כל על טובת הקבוצה"

משבר בברצלונה? סמואל אטו חזר למגרשים לפני כשבוע ובקטאלוניה חגגו קאמבק של היהלום ההתקפי שהיה פצוע במשך כ-4 חודשים.

אתמול (ראשון) פתח אטו, שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא, על הספסל במשחק הניצחון 0:2 על ראסינג סנטאנדר. המאמן פרנק רייקארד שלח אותו לחימום ארוך במחצית השנייה, אבל כשרצה להכניסו למשחק, החלוץ סירב. הסיבה: רייקארד אמר לקמרוני שהוא ישחק חצי שעה, אבל רצה להכניסו רק 5 דקות לסיום וזה כאמור, סירב.

רייקארד הודה במקרה במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. "הוא לא רצה להיכנס למשחק ואני לא יודע למה. הוא אפילו לא אמר לי את זה, אלא לאחד מהעוזרים שלי", אמר המאמן ההולנדי, "זה חבל כי כל דקה שלו על המגרש היא חשובה".

לא מספיק? רונאלדיניו התבטא גם הוא בנושא כשאמר: "כולנו צריכים לחשוב על מה שטוב ביותר לקבוצה".

ז'ואן לפורטה, שצפה בקבוצת הכדורסל של המועדון זוכה בקופה דל ריי ולא היה בקאמפ נואו, ניסה לכבות את השריפה: "סמואל היה פצוע 4 חודשים וכדי שהוא יהיה שמח הוא צריך לשחק. חשוב להיות לצידו ורייקארד, שהוא מומחה בדברים האלו יידע איך לפתור את זה".

וואלדו פונסה חתם באספניול

נכון, ריאל מדריד לא נראית טוב, אבל בחדר ההלבשה של הקבוצה נפתחו חגיגות בית השואבה לכבוד שובו של דייויד בקהאם, אחרי משחק הניצחון על ריאל סוסיאדד ביום שבת (1:2).
בקהאם נמנע מלענות על שאלות אחרי המשחק, אבל מקורות בקבוצה ידעו לספר שהחגיגות בחדר ההלבשה נעו סביבו.

* התקשורת הגרמנית פירסמה בימים האחרונים כי מאמן חטאפה, ברנד שוסטר, ייאמן את באיירן מינכן בעונה הבאה. נשיא הקבוצה הבווארית, פרנץ בקנבאואר, הודה אתמול שבאיירן מעוניינת במהלך שכזה. "שוסטר התקדם המון בשנתיים האחרונות", אמר הקייזר, "הוא אופציה טובה ומעניינת בשבילנו". שוסטר עצמו סיפר שבחוזהו יש סעיף שיתיר לו להשתחרר לבאיירן.

* בלם נבחרת צ'ילה ואוניברסידד דה צ'ילה, וואלדו פונסה, סיכם את תנאיו באספניול ויעבור אליה בקיץ. ה- LA U יקבלו עבורו כ-800 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully