וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניצחון לצרפת על אירלנד

רועי פרידמן

11.2.2007 / 19:12

קצרה אותו במשחק היסטורי 17:20, במסגרת טורניר שש האומות. ציון דרך לג'וני ווילקינסון בנצחון אנגליה, סקוטלנד עברה את וויילס

צרפת ניצחה במשחק היסטורי בקרוק פארק את אירלנד בתוצאה 17:20 (11:13). אירלנד תארח השנה את משחקי הראגבי (והכדורגל), בקרוק פארק, המגרש המרכזי של המשחקים הגאליים, אחרי שלאנסדאון רואד, המגרש העיקרי עובר שיפוצים. האירים היו בדרך לנצחון כשרונאן או'גארה הבקיע שלוש דקות מהסיום עונשין, אבל הצרפתים השתלטו על בעיטת הפתיחה והבקיעו את הטריי המנצח על ידי ליונל קלרק.

אדי או'סאליבן, מאמן צרפת, הודה אחרי המשחק שהוא הרגיש רע, אחרי שהניצחון ברח לאירים. "אחרי שהם שלטו ב20 הדקות הראשונות, אנחנו הצלחנו להחזיק אותם לכל אורך המשחק, רק שבעיטת הפתיחה קפצה בדיוק לכוון שלהם והם ניצחו". רפאל איבאנייז, הקפטן הצרפתי, סיפר שהשחקנים למדו כל השבוע גם את המשמעות ההיסטורית של המשחק. "אפילו שזה נראה שהלכנו להפסיד, עדיין האמנו בעצמינו". ברנאר לאפורט, המאמן ציין שבנוסף לנצחון נגד אירלנד הם גם ניצחו את ארגנטינה, "שתי היריבות שלנו באליפות העולם".

צוברי הנקודות:

צרפת :

טרייז : רפאל איבאנייז, ליונל קלרק
המרות : דויד סקרלה, ליונל בוסיס
עונשין : סקרלה 2

אירלנד:

טריי : רונאן או'גארה
עונשין : או'גארה 4

אנגליה ניצחה, אבל לא הרשימה

אנגליה לא הרשימה בניצחון 7:20 (0:14) נגד איטליה בטוויקנהאם, לונדון. האנגלים הצליחו להשיג ניצחון שני בטורניר שש האומות, וג'וני ווילקינסון הפך להיות צובר הנקודות המוביל בהיסטוריה של הטורניר, עם 426, כשהוא עוקף את ניל ג'נקינס מוויילס, אך אנגליה מאד לא הרשימה. ווילקינסון הבקיע חמש בעיטות עונשין, אך רוב המשחק היה בשטח האנגלי. אפילו הטריי היחיד של אנגליה, של ג'ייסון רובינסון, על סף המחצית היה כתוצאה אחרי שהקפטן האיטלקי, מארקו בורטולאמי, ספג כרטיס צהוב. אנדראה סקאנאוואקה עם הנקודות לאיטלקים.

צוברי הנקודות:

אנגליה :

טריי : ג'ייסון רובינסון
עונשין : ג'והני ווילקינסון 5

איטליה:

טריי : אנדראה סקאנאוואקה
המרה : סקאנוואקה.

סקוטלנד ניצחה את ווילס 9:21 (6:9) בגשם במאריפילד. כריס פאטרסון הבקיע 7 בעיטות עונשין במשחק מעניין באדינבורו. אצל הוולשים יש לחץ, אחרי שהנבחרת לא הצליחה להבקיע אפילו טריי אחד בשני המשחקים הראשונים בטורניר 6 האומות. הלחץ בעיקר על מאמן הנבחרת, גארת' ג'נקינס, שביקש מהקהל הוולשי קצת סבלנות. המשחק עצמו היה מאוזן כשלשתי הקבוצות היו הרבה הזדמניות לחצות את קו השער היריב, אך ההגנות מנעו זאת.

צוברי הנקודות:

סקוטלנד:

עונשין : כריס פאטרסון 7

וויילס

עונשין : סטפן ג'ונס 3

ככה זה נראה

הטבלה (נצחונות-תיקו-הפסד נק' זכות-נקודות חובה נקודות)

צרפת 0-0-2 20-59 4
אנגליה 0-0-2 27-62 4
אירלנד 1-0-1 29-36 2
סקוטלנד 1-0-1 51-41 2
וויילס 2-0-0 40-18 0
איטליה 2-0-0 59-10 0

בשבוע הבא, 24 בפברואר:

סקוטלנד- איטליה במאריפילד, אדינבורו 15:30 שעון ישראל
אירלנד-אנגליה בקרוק פארק, דאבלין 17:30
צרפת-וויילס סטאד-דה-פראנס, פאריס 22:00

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully