וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארבליו מזהיר ממכבי חיפה

רומן רוזנבלט

12.2.2007 / 1:34

הקשר הברזילאי של צסק"א מוסקבה ראה את קבוצתו של רוני לוי בטורניר הרוסי והתרשם: "זו קבוצה מהירה, טכנית ויריב ראוי"

ביום שלאחר הניצחון הראשון מזה כחודש על הפועל פתח תקוה (0:2), קיבלו שחקני האלופה חופש ויחזרו להתאמן מחר (שני) לקראת ההמראה לוולדיקווקאז, למשחק הראשון מול צסק"א מוסקבה. אחד מגיבורי הניצחון אמש, שלא ראה הרבה דקות משחק במהלך העונה ולקח את הצ'אס בשתי ידיים הוא עבאס סואן שהתייחס הערב לדרך שהובילה לניצחון: "במצב שבו הייתה הקבוצה, הטכניקה לא היתה מספיקה אתמול והראנו הרבה לחימה , נחישות ורצון לנצח. הפנמנו את המצב שבו אנחנו נמצאים ושיחקנו בהתאם. הבונוס היה השער שלי, שהיה מהלך טוב שהרבה שחקנים השתתפו בו.בסוף המשחק כולנו היינו שמחים. לגבי המשחק שלי, הרי שנכון שאני שחקן שתמיד נותן את הכל על המגרש אבל ההחלטה בנוגע לשיתופי היא רק שלרוני לוי, שמחליט לגבי ההרכב המתאים לכל משחק ומשחק. בעבר כבר קיבלתי את הצ'אנס, שיחקתי כמה משחקים ונפצעתי. הפעם קיבלתי צ'אנס ואני שמח שלקחתי אותו בשתי ידיים".

לגבי ההמשכיות אמר: "אם לא נעשה רצף של ניצחונות בתקופה הקרובה, לא עשינו כלום בניצחון אתמול. המשכיות מאוד חשובה עכשיו. אני מקווה שנעשה תוצאה טובה ברוסיה, מה שייתן לנו ביטחון להמשך משחקי הליגה". לסיכום התייחס סואן למעבר ממעמד של סמל וכוכב בסכנין לשחקן ספסל במכבי חיפה: "כל מי שמכיר אותי יודע שנשארתי אותו שחקן שהייתי לפני כן וגם בסכנין הייתי כמו שאר השחקנים. כל מה שהיה מחוץ למגרש כלפי בסכנין היה כמובן מחמיא, אבל להגיע למכבי חיפה זה השיא בכדורגל הישראלי. נמצאים פה גם מחוץ לסגל שחקנים שכל קבוצה בליגה רוצה וזה מאוד מחמיא לי גם לשבת על הספסל של קבוצה כזו".

שחקנים בקבוצה מציינים היום, כי מוקדם מדי לחגוג את חזרתה של חיפה לליגה. "עוד לא עשינו כלום", אומר שחקן בקבוצה, "לא שכחנו אף פעם לשחק כדורגל, לא צריך להגזים בהמעטה ביכולת השחקנים שיש בקבוצה, מה שעשו בחודש האחרון. מה גם שעם כל הכבוד מדובר בניצחון על הפועל פתח תקוה. צריך לראות מה יקרה בשבועות הקרבים, כדי להבין אם המשחק הזה הוא תפנית או הצלחה חד פעמית".

שחקן נוסף מוסיף: "לגבי המשחק אתמול, ההגנה עשתה את ההבדל, לא ספגנו לראשונה מזה חודש ותוך כדי המשחק זה נתן לנו את הביטחון. אני לא יודע אם זה השינוים בשחקני ההגנה או עצם העובדה כי שמרנו על רשת נקיה. זה נתן ביטחון לשחקני ההתקפה ללכת קדימה. אבל אין ספק שהמבחן האמיתי יהיה ביום ראשון מול מכבי תל אביב. זה המשחק שאנחנו צריכים להראות לעצמנו ולקהל שלנו שעשינו את השינוי, אחרת כל מה שקרה אתמול היה זמני ולא שווה הרבה. גם אחרי הפועל תל אביב חשבנו ששינינו משהו וזה לא קרה".

בימים הקרובים תתקבל בקבוצה החלטה כיצד לנהוג כלפי ליאור רפאלוב, שהיה בין שחקני הנבחרת הצעירה שהודו במשחק הקלפים ערב המשחק מול נבחרת אוקראינה, והקפיד להכחיש נמרצות את מעורבותו באירוע, גם באמצעי התקשורת וגם בשיחות בתוך הקבוצה, לפני שהודה לבסוף באשמה.

ומה עם השידור?

אכן, השחקנים נזהרים היום אחרי הביקורות שספגו במהלך השבועות האחרונים, ומתרכזים כבר במשחק מל צסק"א. לאור התוצאות של הקבוצה בשבועות האחרונים, לעומת האיכות של שחקני צסק"א שניתן היה להבחין בה היטב במהלך הטורניר של גביע הערוץ הראשון לפני כשבועיים, מדברים שחקנים על רצון צאת משם בתוצאה מכבודת שתשאיר את המשחק הגומלין בישראל רלוונטי.

גורמים בקבוצה התרעמו היום על כך שכפי שהדברים עומדים כרגע המשחק מול צסק"א לא ישודר על ידי אף ערוץ טלוויזיה ישראלי. "הקבוצה עשתה הישג יפה מאוד כשהגיע לשלב הזה", אמרו אותם גורמים. "ובנוסף אנחנו משחקים נגד יריב איכותי וראוי. חבל שאף גורם תקשורתי לא מצא לנכון לשדר את המשחק".

15 מאוהדי הקבוצה ילוו את האלופה הישראלית בנסיעתה לוולאדיקווקז, למשלחת שתזכה לאבטחה כבדה, שתכלול גם מאבטחים ישראלים. הטמפרטורה החזויה בעיר ביום המשחק, 16 מעלות, עשויה לסייע לחיפה, שלא תיאלץ להתמודד עם הקור הרוסי המקפיא בצורתו הקשה יותר.

צסק"א לא מזלזלת (אלי שווידלר "הארץ")

על החשיבות הגדולה שמייחסת צסק"א מוסקווה למשחק הראשון מלמדת העובדה שהאלופה הרוסית הגיעה לוולדיקווקאז כבר בשבת.

מלבד ואגנר לאב, ייעדרו ביום רביעי גם הקשר הימני צ'די אודייה, שעבר ניתוח בגרמניה, והקשר רולאן גוסב, שמתאושש במוסקווה מפציעה. שניהם צפויים להחמיץ גם את הגומלין.

הדאגה הגדולה של המאמן ואלרי גזאייב הוא דניאל קארבליו, שמתאמן על פי תוכנית מיוחדת והבטיח שיהיה כשיר ב-100% למשחק. "ראיתי את מכבי חיפה בגביע הערוץ הראשון", סיפר הקשר-חלוץ הברזילאי. "אסור לזלזל בה. זאת קבוצה מהירה, טכנית ויריב ראוי. אני בכלל לא נוטה לזלזל ביריבות".

האיצטדיון בוולאדיקווקאז צפוי להתמלא ב-30 אלף אוהדים, והמארגנים מתייחסים בכובד ראש לאבטחה. "ניצור את כל התנאים כדי ששתי הקבוצות יוכלו להתכונן ולשחק בשקט וביטחון", אמר ממלא מקום שר הפנים של רפובליקת צפון אוסטריה, ססבאס סיקוייב. "יש לנו ניסיון באירגון משחקים ברמה של ליגת האלופות וגביע אופ"א ואינני רואה כל סיבה לדאגה".

עדכון ראשון: 11.2.07, 23:28
עדכון אחרון: 12.2.07, 1:34

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully