וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה תעמוד לדין בגלל התנהגות אוהדיה

רומן רוזנבלט

11.2.2007 / 20:00

תתייצב ביום רביעי בבית הדין, עקב דו"ח חמור של השופט קינן בנוגע לחפצים שהושלכו לעבר הקוון, במשחק בו אירחה את הפועל ת"א

בעקבות דו"ח חמור של השופט אסף קינן, בעיקר בנוגע לחפצים שהושלכו לעבר הקוון מחמוד מחג'נה במשחק בו אירחה מכבי נתניה להופיע בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ביום רביעי הקרוב. קבוצתו של דניאל יאמר תתן את הדין בגין שני סעיפים: התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, ופגיעה על ידי אוהדים.

מכבי נתניה תחזור מחר (שני) להתאמן לקראת משחק גביע הטוטו מול מכבי הרצליה ביום שלישי. עטר ושחקניו איבדו סיכוי לעלות לחצי הגמר, אולם עבור הרצליה המשחק חשוב מאוד שכן ניצחון יעלה אותה לחצי הגמר.

החלוץ מוסא סאנוגו, שירצה עונש הרחקה, כנראה לא יעמוד בסופו של דבר לוועדת משמעת בעקבות האדום אותו ספג בשבת מול הפועל ת"א, אך הכל תלוי בהחלטת המאמן הקבוצה ראובן עטר. הצוות המקצועי עשוי לתת ביום שלישי דקות משחק לכמה שחקנים שלא משחקים בליגה. לסגל הקבוצה יחזור גם תמיר כהן שריצה אמש את עונש ההרחקה.

החלוץ סאמד אובודו אוקוצ'ה שכעס על חבריו בסיום משחק התיקו (1:1) מול הפועל תל אביב, ואף צעק בחדר ההלבשה, הופתע מאוד לשמוע שהדבר פורסם בתקשורת והביע בפני מקורביו אכזבה על שהדברים יצאו מחדר ההלבשה.

בכל הנוגע להכנות לעונה הבאה, גורמים בקבוצה הסבירו היום (ראשון) כי טרם נערך דיון עם הצוות המקצועי לגבי התוכניות לעונה הבאה, במיוחד בנוגע לזרים, מלבד הארכת חוזהו של הבלם לואיס מרין לפני כחודש, וכי במועדון מתרכזים בעונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully