וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן חזרה לנצח

11.2.2007 / 20:38

הבווארים העניקו ניצחון ראשון למאמן היצפלד, 0:1 על ארמיניה בילפלד. נירנברג גברה 0:2 על בוכום. האלימות במגרשים הגיעה גם לגרמניה

המחזור ה-21 של הבונדסליגה הושלם היום (ראשון) כשבאיירן מינכן רשמה ניצחון 0:1 על ארמיניה בילפלד, והעניקה ניצחון ראשון למאמנה החדש-ישן אוטמר היצפלד. שער יחיד של רוי מקאי בדקה ה-9 העניק את שלוש הנקודות לבווארים. ההולנדי ניצל הרחקה גרועה של הייקו ווסטרמאן, עקף את שוער בילפלד מתיאס היין וגלגל פנימה.

מוקדם יותר נירנברג ניצחה בחוץ את בוכום 0:2, ועוד איזה ניצחון. 89 דקות התוצאה היתה מאופסת לפני שהגיע הבליץ של נירנברג או יותר נכון איבן סנקו, שצמד שלו בדקות 89 ו-90 העניק ניצחון לאורחים. נירנברג ממשיכה לטפס בעקביות במעלה הטבלה והיא ניצבת במקום החמישי אחרי שלא הפסידה עשרה משחקים רצופים.

שני המשחקים היום עמדו בצל האלימות אשר עשתה דרכה גם למגרשי גרמניה. אמש (שבת) תקפו 800 מאוהדי לייפציג את המשטרה המקומית אחרי משחק גביע סקסוניה מול ארזגבריג' אוו. 32 שוטרים נפצעו במהומות וחמישה אזרחים נעצרו. הנזק בעקבות ההתפרעות נאמד בכ-12 אלף יורו והוא כולל 21 ניידות משטרה שהושחתו. אחרי שבאיטליה הוקפאו הליגות לשבוע ופועלים במרץ על מנת לחוקק חוק חדש שיילחם באלימות בכדורגל, יהיה מעניין לעקוב כיצד ההתאחדות הגרמנית תטפל בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully