וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה חזרה, וגם רונאלדיניו

11.2.2007 / 23:00

הברזילאי הבקיע צמד ב-0:2 על סנטאנדר. ולנסיה הפסידה 3:0 בחטאפה הקטנה והתרחקה מהצמרת. אוואט ולה קורוניה ניצחו 0:2 בויאריאל

הערב (ראשון) הושלם המחזור ה-22 בליגה הספרדית. במוקד היה הניצחון המצוין של ברצלונה בבית על סנטאנדר, מה שאיפשר לה לעלות ליתרון 3 בפסגה, לאחר שסביליה סיימה ב-0:0 בדרבי העירוני בשבת. הדהירה של ולנסיה לצמרת נעצרה בתבוסה 3:0 בלבאנטה, בזמן שלה קורוניה גרפה ניצחון מרשים בוויאריאל. אתלטיקו מדריד שמרה על פער סביר מהפסגה, אחרי ניצחון ביתי 0:1 על אתלטיק בילבאו.

במשחק השני של שבת גברה ריאל מדריד 1:2 על סוסיאדאד, בסן סבסטיאן.

ברצלונה - סנטאנדר 0:2

בארסה לא התקשתה מול סנטאנדר ונהנתה מצמד שערים של רונלדיניו (51, 67). הראשון הגיע בבעיטה חופשית מושלמת והשני בנגיחה אחרי הגבהה חדה לתיקו לרחבה. הברזילאי אף היה קרוב פעמיים לפחות לכבוש את השלישי שלו, אבל הקורה, חוסר מזל והשוער שממול מנעו זאת ממנו.

הקטלונים שיחקו מצוין, והמשיכו בקו השיפור מהשבועות האחרונים. הקבוצה של רייקארד הניעה את הכדור מצד לצד בצורה יעילה, ולשם שינוי גם הגיעה לאינספור הזדמנויות. אנדרס אינייסטה פתח באגף ימין, והיה השחקן המסוכן של הבלאוגראנה מלבד רונאלדיניו, אבל הספרדי לא הצליח לשחזר את ההישג מאמצע השבוע (שער הניצחון של ספרד באולד טראפורד, נגד אנגליה), כשהחמיץ משני מצבים קורצים, כולל בומבה לקורה אחרי עוד חילופי מסירות לתפארת, שהרימו על רגליו את באי הקמפ נואו. גם המחליף שלו, ז'יולי, החמיץ בצורה מסמרת שיער, אבל במקרה שלו אין חדש. לאו מסי עלה לשחק במחצית השנייה, סמואל אטו התחמם, אבל לא שיחק.

חטאפה - ולנסיה 0:3

חטאפה הדהימה באיצטדיונה את הצ'ה, ועצרה את אחת מהקבוצות הלוהטות בליגה. ולנסיה, שניצחה בשבעה מתוך שמונת משחקיה האחרונים, התפרקה במחצית השנייה מול חטאפה הקטנה. כזכור, קבוצתו של ברנד שוסטר גם הדיחה את ולנסיה מהגביע בחודש שעבר.

מריו קוטלו כבש עבורה ראשון בדקה ה-46, דניאל גונזאלס גיזה (בשערו השביעי העונה) הוסיף את השני בדקה ה-58, ואיגנאסיו נאצ'ו הפך את זה לתבוסה בדקה ה-80. כוכב המשחק של חטאפה היה דווקא השוער הארגנטינאי אבונדנסיירי, שבכמה הצלות גדולות שמר על קבוצתו בתמונה, והעלה אותה למקום השביעי.

ויאריאל - לה קורוניה 2:0

לה קורוניה השיגה ניצחון חוץ מרשים, משערים של סנה (20, עצמי) וחואן פרננדז ורדו (79). זהו משחקה השישי ברציפות ללא הפסד ללה קורוניה, ומשחק שני ברציפות שבו דודו אוואט שומר על שער נקי.

שאר המשחקים

מאיורקה - סראגוסה 1:2

ריאל סראגוסה נותרה במקום השישי, וזאת למרות שכבר הוליכה משערו ה-14 העונה של דייגו מיליטו.

סלטה ויגו - אספניול 2:0

מאמן סלטה ויגו פרננדו ואסקז עלול למצוא את עצמו ללא עבודה, לאחר הפסד נוסף, שמסבך את קבוצתו מתחת לקו האדום.

לבאנטה - רקראטיבו 1:2

לבאנטה עלתה מעל לקו האדום, ואחרי הניצחון שלה בשבוע שעבר על ריאל מדריד (0:1), המשיכה היום את המומנטום עם מול רקראטיבו וואלבה, מצמד של הרכש החדש סלבה באלסטה.

אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו 0:1

שער בודד של סרחיו אגוארו בדקה ה-64 השאיר את אתלטיקו קרובה לצמרת, ואת בילבאו מסובכת בתחתית.

חימנסטיק-אוסאסונה 3:2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully