וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינוביץ' ומרדקוביץ' יועמדו לדין פנימי

לי בוץ

11.2.2007 / 18:56

הסרבים של מכבי ת"א צפויים לספוג קנס כספי בעקבות הקטטה בה היו מעורבים בשבוע שעבר. אזלו כרטיסי הנוער למשחק מול מכבי חיפה

צמד הסרבים של מכבי ת"א, מילאן מרטינוביץ' ומיליאן מרדקוביץ' יעמדו ביום רביעי הקרוב לוועדת משמעת פנימית במועדון, זאת בעקבות הקטטה בה היו מעורבים השניים במסעדת 'מוזס' בשבוע שעבר.

כזכור, ביום שלישי שעבר נחקרו השניים במשטרה לאחר שתלונה נגדם הוגשה למשטרת גלילות בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר. עדים שהיו במקום סיפרו כי מרטינוביץ' ומרדקוביץ' הגיעו למסעדה אחרי חצות, שתו עשרות קוקטיילים ולאחר ויכוח על מקום עם בחורה שהיתה מלווה בשני חברים, התפתחה במקום קטטה במהלכה התנפצו מספר כוסות ומראה.

השחקנים הכחישו את האירוע וטענו כי "התקשורת ניפחה את הסיפור" וכי הם "יצאו לאכול ארוחת ערב בשעה סבירה". לאחר שראשי מכבי ת"א שמעו על האירוע מכלי התקשורת, זומנו השניים לבירור אצל המאמן אלי כהן, שבסיומו ביקשו הצהובים לקבל את תיק החקירה מהמשטרה.

כהן הבהיר כי השניים יועמדו לדין רק במידה ויתגלה חוסר התאמה בין הגירסה שלהם לזאת של המשטרה ואכן כך היה. הבוקר (ראשון) נפגש המאמן עם חוקר הפרשה, קיבל ממנו את פרטי האירוע ולאחר מכן הודיע כי צמד הסרבים של הקבוצה יועמד לדין. השניים צפויים לספוג קנס כספי ועונש על תנאי.

בינתיים, החלו הצהובים בהכנות למשחק הליגה מול מכבי חיפה ביום ראשון הבא בקרית אליעזר, עם אימון שחרור קל לאחר הניצחון על מכבי הרצליה אמש (1:2). מיליאן מרדקוביץ', שלא נכלל אמש בסגל, ושירן ייני ערכו אימון אישי עם מאמן הכושר, בעוד שהקפטן אבי נמני, ששותף אמש במהלך המחצית השנייה, לא התאמן כלל וערך טיפולים.

מכירת הכרטיסים למשחק בקרית אליעזר החלה היום במתחם האימונים של הקבוצה בקרית שלום, ומעל 700 כרטיסים כבר נמכרו. הקופות ייפתחו מידי יום בשבוע הקרוב בין השעות 14:00 ל-18:00, כשכל כרטיסי הנוער למשחק כבר אזלו.

עדכון ראשון: 15:00
עדכון אחרון: 19:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully