וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 ניצחונות התהילה של אינטר

11.2.2007 / 18:18

הנראזורי לא עוצרים וניצחו את קייבו 0:2. רומא שמרה על מרחק וניצחה 0:3 את פארמה. רונאלדו ומילאן גברו 1:2 על ליבורנו בסן סירו

אחרי השבוע הקשה שעבר עליה בשל רציחתו של שוטר במשחק הדרבי הסיציליאני בין פאלרמו לקטאניה, הליגה איטלקית חזרה לפעילות , ואיך לומר את זה בעדינות, אין כל חדש בארץ המגף. לא, לא מבחינת האלימות, דווקא המחזור עבר בשקט, אלא מבחינת כדורגל.

אינטר ממשיכה לשעוט ולשבור את שיאיה עצמה, אחרי ניצחון 15 ברציפות, 0:2 על קייבו בוורונה. רומא שמרה על הפער מהמוליכה ממילאנו כשניצחה באולימפיקו את פארמה 0:3. מילאן, עם הופעה ראשונה של רונאלדו במדיה, ניצחה בסן סירו את ליבורנו 1:2. לאציו התרחקה מהדבוקה המובילה כשסיימה בתיקו 0:0 בברגמו מול אטאלנטה. אמפולי ניצלה זאת כדי להעפיל למקום הרביעי בטבלה אחרי שניצחה בסיציליה 0:1 את פאלרמו.

קייבו - אינטר 2:0

הקבוצה מוורונה עוד לא הספיקה להתחיל את שלב הגישושים ושחקניו של רוברטו מאנצ'יני כבר עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-1 כשאדריאנו שלח את רגל שמאל מקצה הרחבה. המחצית הראשונה לא התאפיינה בריבוי אירועים, ואינטר סגרה עניין שש דקות בתוך המחצית השנייה. הפעם היה זה הרנן קרספו שהכפיל את יתרון הנראזורי כשבעט מ-20 מטרים לרשתו של וינצ'נזו סיצ'ינאנו.

מילאן - ליבורנו 1:2

אחרי כל הרעש והמהומה על החתמתו של רונאלדו במילאנלו, התייצבו חניכיו של קרלו אנצ'לוטי למפגש מול הקבוצה מטוסקנה. בדקה ה-28 פרץ ריקרדו אוליביירה באגף שמאל וג'נארו גאטוסו חגג שער ראשון העונה לאחר שהמשיך את הכדור פנימה וקבע 0:1 למילאן. בדקה ה-30 קרן קצרה של ליבורנו מצאה את דריו פאסוני שבעט מ-20 מטרים פצצה אל שערו של סטוררי. שוער מילאן הדף היישר אל רגליו של כריסטיאנו לוקרלי, שבעט בקלילות פנימה והשווה ל-1:1.

בדקה ה-63 הגיע הרגע והאלפים ביציעי הסן סירו עמדו על רגליהם והריעו לרונאלדו הברזילאי שנכנס להופעתו הראשונה במדי הרוסונרי. חמש דקות אחר כך היה זה דווקא המגן מרק יאנקולובסקי שבעט פצצה מ-25 מטרים אל הפינה הקרובה של מרקו אמליה והעניק את הניצחון למילאנזים.

רומא - פארמה 0:3

הג'יאלורוסי לא מתייאשים ושומרים על הפער מאינטר בצמרת הטבלה אחרי ניצחון גדול באולימפיקו על פארמה. טוטי נגח את ה-0:1 בדקה ה-50 ושש עשרה דקות אחר כך הגיע השער של המשחק. טוטי השאיר עקב לדה רוסי שהמשיך למקס טונטו ולבסוף היה זה סימונה פרוטה שהכפיל את יתרון הרומאים. רודריגו טדיי נעץ את השלישי עמוק בתוספת הזמן ושלח את פארמה חזרה צפונה עם 13 הפסדים באמתחתה.

שאר תוצאות המחזור:

קליארי - סיינה 2:2
פאלרמו - אמפולי 1:0
פיורנטינה - אודינזה 0:2
טורינו - רג'ינה 2:1
אטאלנטה - לאציו 0:0
סמפדוריה - אסקולי 0:2
מסינה - קטאניה 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully