וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל, בשיניים

11.2.2007 / 20:10

התותחנים נזקקו למהפך דרמטי כדי לנצח 1:2 את וויגאן. בולטון עם ניצחון שני רצוף, 1:2, על פולהאם. ריינג'רס ניצחה 1:3 את קילמרנוק

המחזור ה-27 בליגה האנגלית הסתיים הערב (ראשון) אחרי שארסנל גברה בניצחון דרמטי על וויגאן 1:2. קודם לכן ניצחה בולטון 1:2 את פולהאם.

דני לנדזאט הפציץ את חיבורי שערו של ליינס למאן בדקה ה-35 וקבע 0:1 לאתלטיקס. אמיל האסקי עוד הספיק להחמיץ על סף סיום המחצית הראשונה כשבעט, חופשי מול למאן, כדור לקורה. 81 דקות היו אוהדי ארסנל במתח שמא הם הולכים לראות הפסד ביתי מול וויגאן עד שקלישי מסר כדור רוחב לתיירי הנרי וראה את פריץ הול מוויגאן דוחק את הכדור אל שערו הוא, וקובע שוויון 1:1.

ארסנל נכנסה למומנטום ושלוש דקות אחר כדור עומק של עימנואל אדביור מצא את בפטיסטה בתוך הרחבה. האחרון הגביה ברכות כדי לאפשר לתומאס רוזיצקי לנגוח פנימה ולקבוע ניצחון דרמטי 1:2 לתותחנים.

בולטון - פולהאם 1:2

הוונדררז פתחו את העונה מצוין, אבל ב-2007 איבדה קצת גובה. לפני שבוע היא ניצחה לראשונה (0:1 את ווטפורד) אחרי ינואר שחון והיום השיגו חניכיו של סם אלרדייס ניצחון שני ברציפות.

24,919 צופים הגיעו לריבוק סטדיום, קצת מעל הממוצע העונה ובבולטון, שם מתלוננים על אי הגעתו של הקהל המקומי, יכולים קצת לשמוח.

מייקל בראון הכשיל בדקה ה-22 את ניקולה אנלקה ברחבה וגארי ספיד הותיק הפך את הפנדל ליתרון 0:1. קווין נולאן כבש את השני 5 דקות בתוך המחצית השנייה, אחרי נגיחה של סטליוס ינאקופולוס. זאט נייט צימק ללונדונים בנגיחה בדקה ה-65. טל בן חיים פתח בהרכב ושיחק 90 דקות. עידן טל נכנס כמחליף בדקה ה-81 במקומו של אנדרניק טיימוריאן האיראני.

* גלזגו ריינג'רס, יריבתה של הפועל תל אביב ביום רביעי הקרוב, ניצחה אחר הצהריים 1:3 את קילמרנוק בליגה הסקוטית, תודות לשלושער של כריס בויד. בויד כבש את הראשון שלו כבר בדקה השמינית, בפנדל לאחר שריקה מפוקפקת, והוסיף את השני בנגיחה בדקה ה-31. בדקה ה- 56 זכתה גם קילמרנוק לפנדל משלה, אבל שוער ריינג'רס אלן מק'גרגור הדף את הבעיטה של פטר לבן. שלוש דקות מאוחר יותר שרק השופט לפנדל השלישי במשחק, הפעם שוב לטובתה של ריינג'רס, אותו ניצל בויד על מנת לכבוש את השלישי שלו. בדקה ה-73 נגח סטיב נייסמית' את שער הניחומים למפסידים. ריינג'רס מדורגת במקום השני בטבלה, 19 נקודות פחות מסלטיק המוליכה.

עדכון ראשון: 17:20, 11/02/07
עדכון אחרון: 20:10, 11/02/07

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully