וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן יפוטר אם אנגליה תפסיד לישראל

11.2.2007 / 16:38

התקשורת הבריטית טוענת כי בהתאחדות המקומית גוברים הקולות לחתוך את המאמן במקרה של כישלון באצטדיון רמת גן

סטיב מקלארן יפוטר אם נבחרת אנגליה תפסיד לישראל במרץ הקרוב, כך טוענת התקשורת האנגלית.

ה"סאנדיי פיפל" טוען הבוקר (ראשון) כי בהתאחדות האנגלית גוברים הקולות המודאגים מהכיוון של נבחרת אנגליה. כזכור, לפני מספר ימים הפסידה הנבחרת האנגלית לספרד על קרקע ביתית , תוך הצגת כדורגל לא משכנע.

כעת, טוען העיתון, הפסד לישראל יביא את אותם מודאגים לבקש את פיטורי המאמן. בהתאחדות האנגלית כבר יש שני צדדים, אלו שמבקשים לשפוט את מקלארן רק בסוף הקמפיין ואלו שרוצים את ראשו וכמה שיותר מהר.

"אנגליה - אומה שמנה ועצלנית"

ההפסד הביתי של אנגליה לספרד, על אף שהגיע במשחק ידידות, הביא גל של תגובות בממלכה וסם אלרדייס, מאמן בולטון שהיה מועמד למשרה הלאומית, התפנה לדבר על המצב של הכדורגל האנגלי.

"אין לנו תכניות טובות לפיתוח ספורטאים וספורטאיות והפכנו לאומה שמנה ועצלנית" אמר ביג סם, "הייתי מאמן נוער בפרסטון ועבדתי באקדמייה של סנדרלנד. זה היה לפני 15 שנה, אבל הכתובת הייתה על הקיר כבר אז. אם לפני 10 שנים היו 10,000 ילדים שמשחקים כדורגל, היום יש 5,000.

"בדיוק החתמתי ארבעה שחקנים צעירים במבט לעתיד. העלות הכוללת שלהם הייתה כמיליון יורו. גארת' בייל מסאות'המפטון למשל, יעלה בסביבות ה-10 מיליון ליש"ט. זה רק מראה כמה חיסרון בכשרונות יש לנו כאן".

אלרדייס הוסיף ואמר כי לדעתו מאמניה העתידיים של נבחרת אנגליה יסבלו מחומר השחקנים שלהם אפילו יותר מסטיב מקלארן: "השחקנים הטובים שלנו הם ברמה הכי גבוהה בעולם, אבל אלו מתחתיהם לא מספיק טובים. אין לנו מערכת. שחקן מקבל שיחרור מהקבוצה שלו בגיל 18 במקום להיות מושאל לקבוצה בליגה נמוכה ואז לחזור לקבוצת האם שלו".

"התהליך הזה קרה בסקוטלנד ובצפון אירלנד ובמובנים מסויימים הוא קורה באירלנד. אם אנחנו לא מסתכלים על השכנים שלנו ולומדים מזה, אנחנו עיוורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully