וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני יביא לפרגוסון אליפות

11.2.2007 / 13:07

המאמן הסקוטי, גאון תקשורתי ידוע, ממריץ את החלוץ האנגלי דרך העיתונים. נמשכת הסאגה סביב כריסטיאנו רונאלדו והסעודים מעורבים

ה"ניוז אוף דה וורלד" טוען כי כריסטיאנו רונאלדו יציב למנצ'סטר יונייטד אולטימטום בסוף העונה: שלמו לי 8.3 מיליון ליש"ט לשנה או שתשחררו אותי. גורם המקורב לשחקן אישר שהפורטוגלי ידרוש 160 אלף ליש"ט לשבוע, מה שיהפוך אותו לשחקן המרוויח ביותר בעולם. "אם ביונייטד אומרים שהוא השחקן הכי טוב בעולם, אז שישלמו לו בהתאם", הוסיף אותו גורם.

בתקופה האחרונה נקשר שמו של הפורטוגלי לשמן של ריאל מדריד וברצלונה שוב ושוב. על פי דיווחים באנגליה, רונאלדו נפגש לאחרונה עם בכירים בריאל ולפני שבוע ייעץ לו בפומבי מאמן נבחרת פורטוגל, לואיס פליפה סקולארי, לעשות הכל כדי לעבור לברצלונה.

עוד טען העיתון האנגלי כי ברצלונה רוקמת תוכנית להבאתו של הפורטוגלי. נשיא המועדון, ז'ואן לפורטה, נמצא ביחסי ידידות עם השיח' הסעודי, מנסור אל-בלעווי, בעליה של קבוצת אל-איתיחד. האחרון כבר הביע את רצונו לסייע לבארסה מבחינה כספית להביא את רונאלדו. "ברצלונה ואל איתיחד ביחסים מאוד קרובים", אמר הסוכן הספרדי שסגר את העברתו של לואיס פיגו לקבוצה הסעודית, "שיח' אל-בלעווי ישמח לעזור לברצלונה בחלון ההעברות הבא".

בינתיים אלכס פרגוסון מכחיש ולא מוכן לשמוע. "רונאלדו יודע שהוא יכול להשיג כאן הכל", אמר הסקוטי, "את האווירה באולד טראפורד הוא לא יוכל להחליף בשום דבר. 76 אלף צופים בכל שבוע, וכל משחק הוא משחק גדול. בספרד אין דברים כאלו".

פרגוסון בטוח שרוני יביא לו אליפות

במנצ'סטר יונייטד לא הכל סובב את כריסטיאנו רונאלדו. אלכס פרגוסון, מומחה מנטלי וגאון תקשורתי, עושה זאת שוב. המאמן הסקוטי תמיד ידע להעביר מסרים לשחקניו, בחדר ההלבשה ומחוצה לו, תמיד במקום ובזמן הנכונים. עכשיו ממריץ פרגי את ווין רוני, דרך התקשורת.

"ווין הוא החלק האחרון בשרשרת שלנו העונה ואני חושב שרק עכשיו הוא מגיע לשיאו", אמר פרגוסון, "לשחקנים צעירים יש תקופות ואני לא חושב שהוא שונה. ווין נתקל במכשולים במשחקים שונים העונה ואני מקווה שהוא יעבור את כולם.

"השערים שלו נגד ארסנל, פורטסמות ו-ווטפורד, מאוד מעודדים אותי כי עכשיו הוא מגיע לשיאו. השערים שלו יהפכו אותו לשחקן ענק, אבל הוא לא מהשחקנים שיחכו בסביבות הרחבה. הוא כל הזמן רוצה להיות שותף למשחק. בגיל 21 עדיין אין לו את הידע לעשות את שני הדברים וצריך להסתכל ולראות את התרומה שלו גם מחוץ לרחבה".

* ה"סאנדיי אקספרס" מספר הבוקר כי פרגוסון ערך לאואן הארגריבס סיור פרטי באולד טראפורד לפני מספר ימים.

חפרפרת בלידס

החוקר הפרטי, דניס וויז, הגיע לממצאים. סתם נו. מאמנה של לידס טוען כי שחקן בקבוצה הדליף את ההרכב ללא אחרת מאשר יריבת הקבוצה ביום שבת, קריסטל פאלאס. לידס ניצחה 1:2, אבל וויז היה עצבני.

"זו תוצאה מצוינת עבורינו, אבל אני מאוכזב. שחקן אחד הדליף מחדר ההלבשה שלנו לקבוצה יריבה וגיליתי את זה. אני מאוכזב מאוד והשחקן הזה לא ישחק יותר בקבוצה".

ועוד מהממלכה:

* טדי שרינגהאם עשוי לעבור בקיץ הקרוב לפ.צ סידני האוסטרלית.

* צ'לסי מחפשת שטח לבניית אצטדיון חדש במערב לונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully