וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאאס לא יוכל לשחק מול ריינג'רס

לי בוץ

11.2.2007 / 19:25

הבלם הארגנטינאי סוחב שלושה צהובים משלבים מוקדמים בגביע אופ"א ולא יוכל לשחק במפגש הראשון. אבוקסיס ערך אימון מלא

הפועל ת"א פתחה הבוקר (ראשון) את השבוע השני תחת הדרכתו של המאמן החדש, ניר לוין. בקרב השחקנים ניכרה האכזבה מהתוצאה אמש בקופסה מול מכבי נתניה (1:1), אך הם השתדלו לעשות את הסוויץ' הדרוש לקראת המשחק בגביע אופ"א, מול ריינג'רס ביום רביעי.

חאבייר פאאס לא יוכל לשחק מול ריינג'רס במשחק הראשון בין הקבוצות, מאחר והוא סוחב שלושה כרטיסים צהובים ממשחקים קודמים בגביע אופ"א. פאאס ספג כרטיס צהוב אחד בשלבי המוקדמות ובקבוצה עוד חשבו כי הוא נמחק בשלב הבתים. העדרותו של פאאס, שכזכור ספג אתמול את האדום השני שלו בליגה וייעדר משני המשחקים הקרובים מול מ.ס. אשדוד ומכבי פ"ת, ייצור חור גדול במרכז ההגנה האדומה במפגש מול הסקוטים.

שחקני ההרכב הראשון ערכו היום אימון שחרור קל בעוד שהשחקנים שלא שיחקו אתמול התאמנו כרגיל. מי שערך אימון מלא הוא הקפטן יוסי אבוקסיס, שלא נכלל בסגל בנתניה, ובקבוצה מקווים להכשירו למשחק ביום רביעי. גם אליניב ברדה ממשיך להתאמן כרגיל והוא צפוי להיות כשיר לגביע אופ"א.

הסקוטים צפויים לנחות בארץ ביום שני בלילה ולערוך אימון אחד בלבד בבלומפילד לפני המפגש מול חניכיו של ניר לוין. נכון לעכשיו קרוב ל-8,000 כרטיסים נמכרו למשחק וכפי שזה נראה כרגע אוהדי הפועל ת"א לא צפויים למלא את האצטדיון כפי שציפו בקבוצה.

לאחר המשחק מול ריינג'רס, מחכה לקבוצה משחק חשוב לא פחות, מול מ.ס. אשדוד בבלומפילד. אז תחסר הקבוצה פרט לפאאס המורחק גם את המגן הימני דני בונדר, שירצה עונש הרחקה בעקבות חמישה כרטיסים צהובים. סלים טועמה וטל חן, שראו את הצהוב החמישי במהלך המשחק מול מכבי נתניה, ייעדרו ממשחק החוץ מול מכבי פ"ת בעוד שבועיים.

עדכון ראשון: 13:20, 11/02/07
עדכון אחרון: 19:25, 11/02/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully