וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקהאם נתן לקאפלו מנת חמצן"

11.2.2007 / 11:46

האנגלי גנב את ההצגה במשחק הניצחון 1:2 על ריאל סוסיאדד ובספרד מייחסים את שלוש הנקודות בעיקר לשחקנים. בטח לא למאמן

"דייויד בקהאם לא ישחק יותר בריאל מדריד". כך הצהיר לפני מספר שבועות מאמן הקבוצה, פאביו קאפלו. בימים האחרונים הופעל על קאפלו לחץ משחקני הקבוצה להשיב את האנגלי לסגל ואתמול (שבת) זה השתלם. בקהאם עלה בהרכב ריאל לראשונה מאז ה-20 בדצמבר וכבש שער בניצחון 1:2 על ריאל סוסיאדד.

"הגול של בקהאם היה מאוד חשוב", אמר קאפלו אחרי המשחק, "הוא חלק מהקבוצה וכולנו שמחים עבורו. שוחחתי איתו פעמיים בשבועיים האחרונים, אבל מה שנאמר בשיחות הללו יישאר בינינו".

למרות זאת, ריאל מדריד לא הפגינה כדורגל מרשים והכותרות בספרד לא מיהרו להחמיא. "דייויד בקהאם נתן מנת חמצן לפאביו קאפלו" קרא ה'אלמונדו דפורטיבו'. "בקהאם ו-ואן ניסטלרוי הצילו את קפאלו" טען ה'מארקה' ומיד הוסיף: "ריאל היסוותה את המשבר בעזרת ניצחון".

ה'אס' ידע מי האחראים לניצחון -השחקנים: "עם בקהאם (כמה טוב שחזרת), טורס (מניה לעשר שנים), ראמוס (ענק) , גאגו (שוטר תנועה, גוטי (גורמה), ו-ואן ניסטלרוי (כובש כמו בסרט נע) ריאל השיגה ניצחון שהוריד מקאפלו את הלחץ".

ברצלונה: כל היהלומים בסגל

ברצלונה תפגוש הערב את ראסינג סנטאנדר ותהנה משובו של לאו מסי, שהחלים משבר בכף רגלו ונעדר כשלושה חודשים. סמואל אטו, שחזר לפני שבוע אחרי פציעה בת כארבעה חודשים ושיחק בדקות האחרונות של משחק התיקו מול אוסאסונה (0:0), עשוי לפתוח בהרכב. רונאלדיניו, היהלום השלישי של פרנק רייקארד בחלק הקדמי, נכלל בסגל אחרי שסבל מחבלה בברך בשבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully