וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בכפ"ס: "אם השחקנים לא יתעוררו, נרד ליגה"

11.2.2007 / 7:51

אחרי פתיחת עונה מוצלחת, הקבוצה מסתבכת. שחקן: "אם נפסיד להרצליה, זה יהיה כישלון מוחלט". אוחנה: "הסיבוב השני שלנו קטסטרופה"

זעם בחדר ההלבשה של הפועל כפר סבא לאחר ההפסד הביתי להכח עמידר רמת גן. שחקני הקבוצה תפסו את הראש וכמה מהם אף הפנו את הביקורת לעבר משחק ההגנה של הקבוצה. שחקנים אחרים טוענים שההרחקה של אוהד לויטה היא הסיבה העיקרית שהובילה להפסד. נראה כי בשבוע הבא יוסט עמנואל פאפו, שצפוי לחזור מפציעה, לעמדת המגן הימני.

"אם השחקנים לא יתעוררו נרד ליגה", אמר אחד השחקנים לאחר המשחק והוסיף: "יש כאן מן תחושה כזאת שגמרנו את העונה. אנשים פה חייבים להתעורר לפני שיהיה בלגאן ונצטרך לשאול מה עשתה הפועל פתח תקווה. אם אנחנו לא נתעורר בזמן, נרד ליגה. החלק ההתקפי ומעלה בקבוצה עובד, אבל משהו בהגנה לא פוגע. יכול להיות שזה לא שחקן ספציפי, אלא משחק ההגנה בכלל. אולי אנחנו חושבים יותר מדי על התקפה".

לאחר המשחק המאמן, אלי אוחנה, כהרגלו, לא שוחח עם השחקנים. ההפסד לא הוסיף למאזנה של הקבוצה שמרוחקת חמש נקודות בלבד מהקו האדום. "בשבוע הבא אנחנו יוצאים למשחק תחתית לכל דבר מול הרצליה. אם נפסיד במשחק הזה, גמרנו את העונה, זה יצטייר ככישלון מוחלט. נצטרך להתרכז אך ורק במאבקי תחתית. בכל מקרה, לא נראה שנסיים את העונה בצמרת הגבוהה".

בקבוצה טוענים כי יתכן והייתה עבירה של לויטה על פאפי קימוטו בתוך הרחבה, אולם הרחקתו אינה מוצדקת. המגן השמאלי, אלירן דנין, פתח במשחק למרות הכאבים שחש ברגלו אתמול. דנין אמר אחרי המשחק כי הוא חש כשיר במאת האחוזים. "הוא מקצוען אמיתי שרוצה להצליח. כל הכבוד לו שהוא התגבר על הכאבים, למרות שזה לא עזר לנו בסוף", אמרו שחקנים בקבוצה.

אוחנה מוטרד, קצרה מרגיע (אלי שטרן, הארץ)

מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, נכנס אתמול לשיחה עם מנכ"ל המועדון גבי קצרה, אם כי למרות המצב שאליו נקלעה הקבוצה אין כוונה לזעזע את עמדת המאמן. למעשה אוחנה אפילו לא שמע שהוא זוכה לגיבוי מלא מההנהלה.

מגינה הגנאי של הקבוצה, עמנואל פאפו, היה אתמול כשיר לשחק, אך אוחנה העדיף לפתוח עם עופר טלקר, שזכה לקריאות בוז כשהוחלף בדקה ה-71. למרות שנראה שעם החתמתו של אלירן דנין בעמדת המגן השמאלי יוסט פאפו לצד הימני, אוחנה מעדיף את טלקר בהרכב.

אוחנה התייחס אתמול לעובדה שמאז פתיחת הסיבוב השני צברה הקבוצה רק שבע נקודות: "הסיבוב השני שלנו הוא קטסטרופה. במקום שנהיה רגועים ונבטיח לעצמנו את המקום בליגה, הצלחנו לסבך את המצב ולהגיע לחמש נקודות מהקו האדום".

לשאלה האם לא היה מקום להתחזק יותר במהלך חלון ההעברות אמר אוחנה: "אחרי התיקו מול הפועל תל אביב לא חשבת שאנחנו צריכים להתחזק, ועכשיו כן? בכל מקרה, גם בסגל הנוכחי אנחנו יותר טובים מהכח, והיינו צריכים לנצח".

מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, ניסה לשדר אתמול עסקים כרגיל. "הכל בסדר", אמר, "המערכת רגועה לגמרי ואין שום לחץ". בקבוצה נשמו לרווחה לאחר שהשוער הראשון, אוהד לויטה, שהורחק אתמול, ירצה את עונשו במשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים ביום רביעי, ויוכל לשחק במשחק החשוב מול מכבי הרצליה בשבת הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully