וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה: הודאת השחקנים התקבלה בהתאחדות

לי בוץ

11.2.2007 / 15:03

3 שחקנים נוספים, מלבד החמישה שכבר הוזכרו, היו מעורבים במשחקי הקלפים. בהתחלה הם סירבו להודות, אבל לבסוף חתמו

פרשת קלפני הנבחרת הצעירה מסרבת להיעלם. אתמול (שבת) שקלו חניכיו של גיא לוי להסגיר את המעורבים בפרשה תמורת הקלה בעונשם. יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, הציע לשחקנים להעביר את שמות הקלפנים להתאחדות, תוך הבטחה כי הם יועמדו לועדת משמעת אך יקבלו עונש קל יחסית בעקבות ההודאה.

לפני מספר ימים הוציאו שחקני הצעירה מכתב האומר כי כל שחקני הסגל לוקחים אחריות על המקרה וכי הם מוכנים לקבל עונש קולקטיבי, זאת לאחר פגישה לילית שקיימו ביניהם. לאחר שהתברר כי הרעיון לא מקובל על ראשי ההתאחדות, החליטו השחקנים לשקול את ההצעה של מנחם, תוך מטרה לרצות את הגורמים מעליהם על מנת שאלה יקלו בעונשם.

לבסוף השחקנים קיבלו את הצעתו של היו"ר ועמדו לשגר את מכתב ההודאה הבוקר, אלא ששלושה שחקנים נוספים שהיו מעורבים במשחקים, ליאור ז'אן, שי מיימון ונאור פסר סירבו לחתום על המכתב ושליחתו נדחתה. אחרי הצהריים התרצו השלושה, חתמו וההתאחדות קיבלה את ההודאה. כמו כן, אבירם ברוכיאן, עומר פרץ, עידן סרור, ליאור רפאלוב ורמי דואני הודו במעשה.

המכתב, שנשלח מטעמם של השחקנים דרך עו"ד יוסי גייר נשא את הנוסח הבא: "בהמשך להודעת ההתנצלות של שחקני הנבחרת האולימפית בתקשורת על כך ש-8 מהם נטלו חלק במשחק קלפים, נתבקשתי בשמם של השחקנים להודיע כי הם מבינים כי שגו והם שבים ומביעים את צערם על כך. במשך היום יועבר אליך (איצ'ה מנחם) מכתב אישי מאת כל אחד ואחד מהשחקנים ביחס למקרה ואנו סמוכים ובטוחים כי העניין יטופל לפנים משורת הדין".

בהמשך למכתב הכוללני הגיעו במהלך שעות הצהריים לידי יו"ר ההתאחדות, מכתבים אישיים חתומים על ידי כל אחד מ-8 השחקנים המעורבים ואלו הועברו לועדת המשמעת של ההתאחדות.

ההתאחדות הודיעה כי לאחר קבלת הודאת השחקנים והעמדתם לדין משמעתי היא תראה את הנושא כסגור, בתקווה שמקרים כאלה לא יישנו בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully