וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז קאפלו כן צריך את בקהאם

10.2.2007 / 22:30

מחאת השחקנים שכנעה את מאמן ריאל להוציא את האנגלי מהפריזר, ובקס הבקיע ב-1:2 על סוסיאדאד. הדרבי של סביליה הסתיים ב-0:0

המחזור ה-22 בלה ליגה של ספרד נפתח הערב (שבת) עם משחק חם בין ריאל מדריד וריאל סוסיאדאד בסן סבאסטיאן, שהסתיים בניצחון לבן 1:2. אורות הזרקורים מופנים לשני אנשים: פאביו קאפלו ודייויד בקהאם. המאמן, כזכור, התעקש שלא ישתף יותר את הקשר, ואף פקד עליו להתאמן בנפרד, אבל כנראה שמחאת השחקנים עשתה את שאלה, והאנגלי עלה בהרכב.

בסופו של יום ריאל מפגרת בנקודותיים מאחורי סביליה, שסיימה את הדרבי של העיר. סוסיאדאד מחזיקה ב-14 נקודות, 8 מאחורי המקום ממנו נשארים ליגה.

ריאל סוסיאדאד - ריאל מדריד 2:1

כל סן סבסטיאן צהלה ושמחה כשמיקל אראנבורו ניצל הדיפה מזעזעת של איקר קסיאס, והעלה את קבוצת התחתית ל-0:1 בדקה ה-8. לרגע היה נראה שריאל בדרך להפסד נוסף, שלפי הפרסומים אמור לסיים את הקדנציה של קאפלו בסנטיאגו ברנבאו.

ומי היה הנסיך על הסוס הלבן? בקהאם כמובן. בדקה ה-37 ניצל האנגלי חוסר עירנות של שוער סוסיאדאד קלאודיו בראבו, כדי לשלוח בעיטה חופשית מ-25 מטרים אלכסונית פנימה. 1:1. בפתיחת המחצית השנייה נגח רוד ואן ניסטלרוי את ה-1:2, וכמה שלא ניסו המארחים, והם בהחלט ניסו, שער השיוויון לא הגיע.

בטיס - סביליה 0:0

לפני כשבוע נפגשו שתי הקבוצות למשחק הראשון מבין שניים בגביע המלך, וסיימו ב-0:0. אז זה היה סנצ'ז פיחואן של סביליה, הפעם זה היה בביתה של בטיס, אבל התוצאה הייתה זהה. המשחק היה מהיר וקצבי, ועם לא מעט הזדמנויות, אבל איכשהו ריחפה מעל ההתמודדות התחושה שלא יפלו בו שערים. רוברט דה פיניו סוזה לא ניצל שריקה תמוהה של השופט לבעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-12, שלח את הכדור גבוה מעל השער. שתי הקבוצות החמיצו כמה פעמים, והקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות. בעוד כשבועיים הן ייפגשו שוב, לגומלין בגביע. אז, גם אם נראה 0:0, הכרעה תצטרך ליפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully