וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ממשיכה להיאבק באוהדי מכבי ת"א

לי בוץ

10.2.2007 / 22:08

הרחיקו מהיציע שני אוהדים, שלא ראו את קבוצתם מנצחת את הרצליה 1:2 ומתקרבת לבית"ר. רוסו: "חדש שאני מצטיין?". ביטון: "ניאבק על כל התארים"

הקבוצה של אלי כהן לא הפסידה זה 15 משחקים ברציפות ונמצאת שלוש נקודות מבית"ר ירושלים, 13 מחזורים לסיום, יכול להיות שזו האליפות שנראית שם באופק?

מכבי ת"א אירחה היום (שבת) את מכבי הרצליה, קוטלת הענקים מהתחתית. במחצית ראשונה קצבית ותוססת התפתח משחק מהיר (יחסית, יחסית) במיוחד מצידם של התל-אביבים, שחילופי מסירות בין ביטון לאיליץ', באחת מן המתפרצות, הסתיימו בשער בכורה של הסרבי בדקה ה-13.

דווקא אז, כאשר נדמה היה כי הקבוצה הביתית לוקחת את המושכות של המשחק, קיבל כפיר אדרי (25) כדור עם הגב לשער מחוץ לרחבה, הסתובב באין שחקן צהוב שיפריע וברגל שמאל ירה שטוח וחזק לפינה השמאלית של קאלה את השוויון. מאותו רגע נרגע המשחק ושתי הקבוצות מיעטו להגיע להזדמנויות.
שער הניצחון הובקע בדקה ה-57 כששפונגין הרים לרחבה, רוסו הוריד לפרץ וקיבל חזרה, וברגל שמאל (החלשה שלו) כבש מתוך הרחבה, 1:2, שגם ניצח את המשחק.

הקבוצה של פרדי דוד מתנהלת אמנם כמו קבוצת מרכז טבלה, אבל היא עדיין קרובה מאוד לקו האדום (במיוחד לאחר שהכח ניצחה והשוותה את מספר הנקודות ל-18). עומר בוקסנבוים הכשיל מאחור את איליץ' וזכה בצדק לכרטיס הצהוב השני, והאדום מהשופט אשר כהן בדקה ה-63.

אבי נמני נכנס כמחליף בדקה ה-70 במקום איליץ', לא הורגש במיוחד, אבל בטח שמח להיות שותף לעוד שיא של המועדון. מול עשרה שחקנים של הרצליה, קבוצתו של אלי כהן השתדלה בעיקר שלא לאבד את הניצחון.

רוסו: "זה חדש שאני מצטיין?"

גם היום המשיכה המשטרה לנקוט ביד קשה כלפי מספר מאוהדי מכבי ת"א. כזכור, לפני שבוע מנעו כחולי המדים מחבורה של אוהדים צהובים להיכנס למשחק מול הכח עמידר ר"ג בוינטר בעקבות רשימות שמיות שהיו בידיהם. הערב המשיכו השוטרים באותה מגמה, רק שהפעם לא הצליחו לבצע את מלאכתם בכניסה ובמהלך המחצית נכנסו לשער 11 והרחיקו מהמגרש שני אוהדים. גם הפעם נעשה הדבר בלי קשר להתפרעות של אותם אוהדים אלא על פי רשימות בלבד.

בתום המשחק דיבר מאמן מכבי ת"א על היכולת הלא מרשימה של שחקניו: "בעשרה שחקנים המשחק הפך למשחק של כדורים ארוכים. זה חיבל ברמת המשחק. אם היה מתפתח כדורגל נטו היינו מציגים כדורגל חבל על הזמן". על צירופו של אבי נמני בדקה ה-70 אמר המאמן: "אני צריך את אבי פרש, רענן. אני מקווה שהוא יתאושש מהפציעה ויחזור לכושר".

כובש שער הניצחון, ג'ובאני רוסו, פירגן בעיקר לעצמו: "זה חדש שאני מצטיין? אני כל שבוע מצטיין. מתי הבקעתי בשמאל? באימון ביום חמישי. עד מתי אמשיך לשחק?אולי עוד שנה".

לעומתו, כובש השער הראשון במשחק, דיאן איליץ', נשאר צנוע גם אחרי שער הבכורה שלו במדים הצהובים: "נכון שהבקעתי, אבל הכי חשוב שמכבי ניצחה. מצבנו טוב ואנחנו מסתכלים קדימה לחיפה. אני יודע שהם קבוצה טובה מאוד, אבל אנחנו נשחק את המשחק שלנו. נשחק כדי לנצח. זה כמו דרבי ובכל דרבי מחפשים ניצחון". על הפער מבית"ר ירושלים בראש הטבלה, אמר הקשר: "בית"ר קבוצה טובה, אבל אנחנו נבוא לנצח בכל משחק ונראה מה יהיה".

מבשל השער, משה ביטון, הוסיף: "אנחנו בתקופה בה אנחנו נאבקים חזק בצמרת. הגול בפתיחה נתן לנו תנופה. אני שמח מאוד על הבישול ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות עם בישולים וגולים נוספים. אנחנו נמשיך להיות חזק בצמרת. אני מקווה שנאבק על כל התארים עד הסוף".

לקראת חיפה אמר החלוץ: "אנחנו ממשיכים קדימה, כשהמטרה היא לצבור נקודות. אנחנו לא יוצאים בהצהרות אליפות, אבל כן נאבק עד הסוף".

הקפטן אבי נמני סיכם: "אנחנו רוצים להישאר עקביים. עכשיו שאנחנו במקום השני אנחנו לא יכולים שלא להיות מרוצים. אנחנו מרוצים מהנצחון ומהנקודות יותר מאשר מצורת המשחק. ברור שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב, אבל הנקודות האלה חשובות. סיכומים לא עושים היום, לא לטובה ולא לרעה, אלא רק בסיום העונה".

על המפגש מול חיפה, אמר הקפטן: "אנחנו לא פייבורטים, אבל הרבה פעמים כשהגענו כפייבוריטים הפסדנו וכשהגענו כאנדרדוג ניצחנו. אין ספק שיהיה משחק קשה". נמני התייחס גם לשער הבכורה של הסרבי: "איליץ' הגיע לעזור לנו, ואני מקווה שהוא יעשה זאת".

על הקהל אמר נמני: "אני חושב שהתמיכה שקיבלנו מהקהל לאורך כל הדרך, במיוחד לאחר פתיחת העונה בה לא שיחקנו טוב, היתה מצוינת. הם תמיד נתנו לנו שקט ועמדו מאחורינו. יצאנו מהתקופה הלא טובה הרבה בזכותם.

גם מאמן מכבי הרצליה, פרדי דוד, לא היה מרוצה מהמשחק של קבוצתו: "לא שיחקנו מי יודע מה. נתנו למכבי מתנה: שתי שגיאות שלנו, אחת שהשחקן בעט אחורה ואחת של חוסר תיאום בהגנה, מכבי ניצלו את שתיהן. גם לא יצרנו הזדמנויות להבקיע שערים".

על השופט אמר המאמן: "אשר כהן היה בסדר גמור, לא בגללו הפסדנו. אמרתי תמיד שהקבוצה שתהיה לה את היכולת לשרוד את שאר המשחקים תישאר בליגה. המטרה שלנו ושל הכח זה לגרור עוד קבוצה למאבק הירידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully