וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "היו לנו הרבה בעיות"

רומן רוזנבלט ולי בוץ

10.2.2007 / 21:52

ניר לוין יודע שנתניה הייתה עדיפה ב-1:1 עם הפועל ת"א, כשבנוסף פאאס יורחק לשני משחקים. בן דיין: "תחת עטר יש יותר התלהבות"

הנהלת הפועל ת"א החליטה השבוע שההישגים של יצחק שום מצדיקים את פיטוריו. במקומו הביאו את ניר לוין. כמובן שהדרך עוד ארוכה, אך כרגע נראה שאין הרבה חדש תחת השמש האדומה, עם 1:1 בנתניה. אז השורה התחתונה היא שללוין יש עוד הרבה עבודה. ההגנה איפשרה לנתנייתים להגיע לכמה וכמה הזדמנויות, הקישור לא היה קיים, והחלוצים היו בודדים ולא אפקטיביים.

המשחק החל בסערה, כשמוסא סאנוגו פרץ לרחבה בדקה ה-4, והבעיטה שלו פגעה בחאבייר פאאס, הטעתה את שביט אלימלך ונחתה ברשת. 11 דקות מאוחר יותר החלוץ הפעלתן נצפה שולח מרפק לבטנו של דני בונדר, והמקומיים נותרו ב-10 שחקנים. בדקה ה-44 הגיעה הרחקה תמוהה של פאאס, שהחליק על מזואה אנסומבו, ויתרון המספרים של האדומים נעלם כלא היה, מה גם שלא הורגש על הדשא. המקומיים המשיכו לתקוף, והשוויון הגיע בסופו של דבר בהתקפה מקרית שהסתיימה בראש של אוגבונה, 10 דקות לסיום, ומשם לרשת. 1:1 בסיום.

אין הרבה טעם בקלישאה שאומרת "היכולת הזו לא תפסיק מול...", אבל היכולת הזו באמת לא תספיק מול ריינג'רס ביום רביעי. היא גם לא תספיק לעקוף את היריבה הצהובה, שאחרי השבת החליפה מקומות עם הפועל ותפסה את המקום השני.

לוין: "לא היינו מרוכזים השבוע עם כל ההתרחשויות"

ניר לוין הסתכל על היכולת של קבוצתו בעיניים פקוחות. "רצינו לנצח, אבל שיחקנו לא טוב והיו לנו הרבה בעיות. כשהשווינו היה לנו מומנטום מסוים. תיקו זה לא תוצאה רעה בנתניה, אבל זה גם אובדן של שתי נקודות"

"אחרי שנתניה עלתה ליתרון הם המשיכו להגיע להזדמנויות, ושביט הציל אותנו כמה פעמים", המשיך לוין. "ספגנו אדום וצהובים שלא קשורים לכדורגל. זה קשור לחוסר ריכוז. לא היינו מרוכזים השבוע עם כל ההתרחשויות".

על העבודה במועדון האדום אמר לוין: "זה משהו שונה לגמרי. כל האנשים בהפועל עזרו לי להיכנס בצורה חלקה. עכשיו אני אנסה להפיק את המקסימום מהקבוצה". לגבי המשחק ביום רביעי נגד גלאזגו ריינג'רס: "מחר נתחיל לחשוב על ריינג'רס. זה יהיה סיפור שונה. זה גביע אירופה והמשחק יהיה בבלומפילד".

ברוך דגו הוסיף על דברי מאמנו: "היה משחק מאוד קשה, בייחוד אחרי מה שעברנו השבוע. המשחקים בנתניה תמיד קשים, לפחות לקחנו נקודה, שזה מאוד חשוב לאור מה שעברנו. לא היה משחק טוב שלנו, נתניה הגיעה להרבה הזדמנויות ולמזלנו הם לא השכילו לנצח. אנחנו חייבים להשתפר ואני מאמין שנעשה את זה".

"עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על ריינג'רס", המשיך הקשר. "אנחנו צריכים להכין את עצמנו בהתאם כי גביע אופ"א זה משהו אחר לגמרי. אני תמיד מאמין וחושב שיש לנו סיכוי מול הסקוטים. כולנו מאמינים ונעלה לתת את הכל, כך שיחד הקהל שלנו הכל יכול לקרות".

סלים טועמה סיכם: "פתחנו די בסדר את המשחק, אבל קיבלנו שער מוקדם שאני לא יודע מאיפה הוא בא. ניסינו לחזור, אבל עד שנתניה קיבלה את הכרטיס האדום היא די הסתגרה. אחרי האדום שלנו המשחק היה דו צדדי, למרות שהם הגיעו ליותר מצבים מאיתנו. עם זאת, במשחק כזה בנתניה, כשהם משחקים בבית שלהם, אני חושב שתיקו זה בסדר".

"אני לא הכי מרוצה בעולם מהתוצאה", המשיך השחקן, "אבל לאור ההתפתחות של המשחק, זה בסדר. אני לא חושב שהיה משחק כל כך גרוע שלנו. אולי היו רגעים שהם לחצו אותנו והגיעו למצבים, אבל גם אנחנו הגענו למצבים שהיינו צריכים להבקיע ולא עשינו זאת. ידענו למה לצפות מהמשחק הזה, ולפחות לא הפסדנו".

על המשחק בגביע אופ"א ביום חמישי, אמר טועמה: "צריך לעשות סוויץ' בראש ולהתכונן כמו שצריך כי זה משחק ממש שונה. ריינג'רס קבוצה קשה ואגרסיבית, שיהיה לנו מאוד קשה לשחק מולה, אבל אני מקווה שעם התמיכה של הקהל שלנו נצליח להוציא תוצאה טובה".

הסקוטים צפויים לנחות בארץ ביום שני בלילה ולערוך אימון אחד בלבד בבלומפילד לפני המפגש מול חניכיו של ניר לוין. נכון לעכשיו קצת יותר מ-7,000 כרטיסים נמכרו למשחק וכפי שזה נראה כרגע אוהדי הפועל ת"א לא צפויים למלא את האצטדיון כפי שציפו בקבוצה.

הכרטיס האדום שספג חאבייר פאאס, יהיה השני שלו העונה דבר שיוביל להרחקתו משני משחקי הליגה הקרובים של הקבוצה מול מ.ס. אשדוד בבית ומול מכבי פ"ת בחוץ.

עטר: "האופי שלי משרה אווירה אחרת על הקבוצה"

ראובן עטר דיבר על הפספוס שחשים בנתניה. "הייתה לנו הזדמנות להיצמד למעלה הטבלה, אבל לא הצלחנו", אמר. "אנחנו שואפים להגיע כמה שיותר גבוה. איפה שנגיע נרצה יותר. גם היכולת שלנו מוכיחה שאנחנו ראויים למיקום טוב יותר, רק שהיינו חסרים מזל היום". על ההצלחה שלו בקבוצה אמר המאמן: "האופי שלי משרה אווירה אחרת על הקבוצה. אני איש שקט וככה גם אוהב לעבוד".

דדי בן דיין גם הוא לא הסתיר את הרגשות אחרי התיקו הביתי. "אני מאוכזב מהתוצאה הסופית. אנחנו נלחמים, נראים טוב, מגיעים להזדמנויות, אבל סופגים בדקות קריטיות ולא מנצלים את ההזדמנויות", אמר. "אנחנו משחקים יותר התקפי תחת עטר, יש יותר התלהבות ושמחה. לפעמים כשנראים טוב זה לא מספיק. בשונה מעידן גוטמן, יש יותר חופש לעלות להתקפה.
כולם מאוכזבים מהתוצאה בחדר ההלבשה, אבל מרוצים מהיכולת".

"אני לא מאמין שלמאמן הנבחרת, דרור קשטן, יש משהו נגד דדי בן דיין", המשיך המגן. "אני חושב שאם היינו מנצחים בשבוע שעבר והקבוצה הייתה מתסבססת בצמרת הגבוהה, גם אני וגם שחקנים אחרים היו בנבחרת".

קשר הקבוצה, מזואה אנסומבו, ספג צהוב חמישי ולא ישחק במשחק הליגה בעוד שבועיים נגד מכבי הרצליה. אנסומבו ועבדל סאמד אוקוצ'ה כעסו על חבריהם לאחר המשחק, כשאוקוצ'ה מאשים: "שחקנים משחקים בשביל עצמם".

דניאל יאמר, ייצא לבולטון על מנת לסגור את עסקת העברתם של שחקני קבוצתו הסלובקית, סנץ, הבלם לובומיר מיכליק, והחלוץ זולטן האשני בעסקה שמוערכת בכ-1.2 מיליון יורו. יאמר הוזמן לצפות במשחק של בולטון מחר מול פולהאם כשחבר הנהלת הקבוצה, עו"ד גיל לב ייסע עימו בכדי לסייע בסיום העסקה. יאמר אמר כי אחת הסיבות לנסיעתו היא הרצון לחזק את הקשר בין בולטון לבין מכבי נתניה.

"רצח השוטר באיטליה יכול לקרות גם אצלנו"

במהלך המשחק שום נרשמה תגרה בין משטרת ישראל לאוהדים האדומים. לטענת האוהדים כ-15 מהם הוצאו מחוץ לתחומי האצטדיון ללא סיבה מוצדקת, לאחר שהתווכחו עם מספר שוטרים בתוך היציע בו אוכלסו. האוהדים שהוצאו החוצה ניסו לפרוץ את השערים ולהכנס בחזרה לאצטדיון, ואז החלו חילופי מהלומות קשים בין אוהדים לשוטרים, מחזה שכבר נהיה שכיח במגרשי הכדורגל. בסיום, אוהד אחד עוכב לחקירה.

"אם שוטרים ימשיכו להיות ביציע, זה עלול להסתיים באסון כבד", אמר אחד מאוהדי הפועל לוואלה! ספורט. "רצח השוטר באיטליה יכול לקרות גם אצלנו, אנשים פשוט לא מבינים עד כמה רחוק יכול להגיע כל העניין הזה עם השוטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully