וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח ניצחה בכפ"ס וגררה אותה לקרבות התחתית

יואב ויכסלפיש

10.2.2007 / 20:26

צמד של ליברמן ואחד של קימוטו הוליכו את הסגולים לניצחון מול הקבוצה של אוחנה 1:3, שכבשה מרגלי דה סילבה, אבל הסתבכה בתחתית

הברירות נגמרות. בני יהודה לא תרד ליגה, הפועל פ"ת כנראה כבר נשרה והקרב הוא בין מכבי הרצליה להכח עמידר ר"ג. היום הגיעו השחקנים של אורי מלמיליאן לכפ"ס, למשחק מול קבוצה שמתנהגת כאילו היא גמרה את העונה עוד לפני שריצתה שליש. כאן הייתה לסגולים הזדמנות.

ההתחלה הייתה טובה וכבר אחרי 3 דקות דודי ליברמן העלה את האורחים ליתרון. כפ"ס לא התרשמה מהרוח של הקבוצה מתחתית, ושער של דגלאס דה סילבה 6 דקות מאוחר יותר עשה משחק חדש. בדקה ה-60 זה נגמר. פפי קימוטו, שעד עכשיו לא הרשים בקדנצייה הרמת גנית שלו, פרץ לרחבה והוכשל על ידי אוהד לויטה, שספג אדום. אוחנה הכניס את גיא חיימוב לשער, אבל זה נכנע לשער השני של ליברמן. קימוטו עוד חתם בדקה האחרונה ובסיום 1:3 להכח.

הקבוצה של מלמיליאן השיגה נקודות חשובות והשתוותה להרצליה. כשהמירוץ לאליפות סגור כבר ממזמן, האקשן עובר לתחתית. אבל המזל הרע בעניין השוערים נמשך היום. מרשל אודה קרע את השריר האחורי וייעדר לפחות עשרה ימים. ישראל פילוסוף הוקפץ לשער ורמי שיימן יהיה בהיכון לקראת מכבי נתניה במחזור הבא.

מהלך המשחק

דקה 3: גול! דודי ליברמן קיבל כדור מחוץ לרחבה ושלח בעיטה שטוחה מ-18 מטרים פנימה. 0:1 להכח.

דקה 9: גול! ישראלביץ' הגביהה כדור קרן, דה סילבה כבש. 1:1

דקה 24: עידן שום הרים קרן, יבואה נגח מ-5 מטרים לידיים של פילוסוף.

דקה 34: רוזן בעט כדור חזק ושטוח מ-16 מטר, לויטה הדף.

דקה 60: גול! קימוטו פרץ לרחבה והוכשל על ידי לויטה, שהורחק. חיימוב החליף את שום ונכנס לשער, אבל ספג מרגלי ליברמן. 1:2 להכח.

דקה 90: גול! ראובן קיבל ריבאונד מהקורה של כפ"ס, מסר לקימוטו וזה כבש מקרוב. 1:3 להכח.

הפועל כפ"ס: אוהד לויטה, עופר טלקר (אורן ניסים 71), דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, אלירן דנין, עידן שום (גיא חיימוב 60), יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', ז'וזה דוארטה (אבי כנפו 46), סמואל יבואה.

הכח עמידר ר"ג: מרשל אודה (ישראל פילוסוף 18), ליאור ראובן, סביטי ליפנייה, איציק כהן, שוקי נגר, אדריאן גמאן, יוסי רוזן, דן רומן, דודי ליברמן (אסי בוזגלו 63), אבי תקוה (יוסי ביטון 73), פפי קימוטו.

אוחנה: "היום כולם שיחקו רע"

כובש הצמד דודי ליברמן: "נקווה להמשכיות אחרי שני שבועיים קשים. המשחק בשבוע הבא נגד נתניה יהיה יותר קשה ולא פחות חשוב"

מאמן הכח, אורי מלמיליאן: "סוף סוף היכולת שלנו באה לידי ביטוי בתוצאה אחרי משחק מצוין. בכל משחק צריך להשקיע הכל. עכשיו אנחנו צריכים לשכוח מהכל ולחשוב רק על גביע הטוןטו ביום שלישי ואחריו על מכבי נתניה".

מאמן כפ"ס, אלי אוחנה: "זו תוצאה של משחק של חוסר ביטחון וחוסר שקט. זה לא עניין של חיזוק כי הסגל הנוכחי יותר טוב מזה של הכח. היום כולם שיחקו רע והסתבכנו בתחתית. אני בטוח שנצא מזה. בשבוע הבא מצפה לנו קרב על שש נקודות נגד מכבי הרצליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully