וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד וצ'לסי בורחות לליגה

10.2.2007 / 23:59

המוליכה שמרה על פער 6 בפסגה, עם 0:2 על צ'רלטון, צמד של דרוגבה העניק 0:3 לאלופה מול הבורו. ווסטהאם בצרות, הפסידה לווטפורד

תחת צילה הכבד של נבחרת הרוגבי האנגלית, שהביסה את מקבילתה האיטלקית, יצא היום (שבת) לדרכו המחזור ה-27 בפרמיירליג עם ניצחון של רדינג המפתיעה על אסטון וילה 0:2. אבל הסיפור של המחזור, כמובן, הן ניצחונותיהן של המוליכה וסגניתה: מנצ'סטר יונייטד גברה על צ'רלטון 0:2, צ'לסי הביסה את מידלסבורו 0:3. ליברפול איבדה את רצף המשחקים ללא הפסד כשנוצחה בניוקאסל 2:1. מצבה של ווסטהאם כבר לא יהיה רע יותר, לאחר שהפסידה באפטון פארק לנועלת הטבלה, ווטפורד, 1:0. אלן קירבשלי בסכנה.

מנצ'סטר יונייטד - צ'רלטון 0:2

השדים האדומים הגיעו למפגש בפורמה אדירה אחרי שתי רביעיות רצופות. הפעם לא קיבלנו משחק גדול של היונייטד, אבל ג'י סונג פארק קבע 0:1 בדקה ה-24. בדקה ה-82 הגיע ה-0:2. הנריק לארסון, שהחליף בדקה ה-63 את ריאן גיגס, מצא את ווין רוני במסירת עומק. החלוץ בעט כדור שנהדף על ידי השוער, ואת הריבאונד הקפיץ באלגנטיות לראש של דארן פלטשר שבא מאחור וסגר את הסיפור.

סר אלכס פרגוסון יודע כי הגרלת המשחקים הקרובה מעמידה בפניו אפשרות נדירה להגדיל זמנית את היתרון בפסגה על צ'לסי ל-12 נקודות, מאחר ובשבוע הבא האדומים פוגשים את פולהאם בעוד הכחולים עסוקים בגביע הליגה, ומחזור לאחר מכן היונייטד משחקים בליברפול בשעת צהריים, בעוד האלופה מתחילה את משחקה מול פורטסמות רק לאחר שעת התה, כלומר לקראת ערב.


צ'לסי - מידלסבורו 0:3

ערב המשחק מוריניו היה עצבני. אומנם בזה אין חדש, רק שהסיבה משתנה. הפעם הוא כעס על ג'ון אובי מיקל הניגרי הצעיר, שלמרות פציעתו, לקח חלק במשחק ידידות של נבחרתו, וזאת בניגוד גמור להמלצת הצוות הרפואי של צ'לסי. הניגרי בן ה-19 טען להגנתו כי רק לאחר שמשפחתו קיבלה איומים על חייה קיבל את ההחלטה לשחק. בכל מקרה הוא לא נכלל בסגל.

כששום אופציה מלבד ניצחון תספק את מוריניו. הכחולים, הנהנים ממאזן חיובי מאוד בכל הנוגע למידלסבורו (לה לא הפסידו בסטמפורד ברידג' מ-1975) הגדילו את מספר הניצחונות ב-15 המפגשים האחרונים ל-12. דידיה דרוגבה (45, 83), שכבש את הראשון שלו הערב בבעיטה חופשית מ-20 מטר, רגע לפני השריקה למחצית, ואבל שאבייר (68) בשער עצמי, הסבו לבורו את הפסדה הראשון השנה (3 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו).

ווסטהאם - ווטפורד 1:0

בניון לא ישרוד את ליגת המשנה באנגליה. הפטישים ניצחו את עשרת המשחקים האחרונים בבית מול ווטפורד מאז 1984. עד היום. מאז הניצחון של קרבישלי על מנצ'סטר יונייטד (0:1) בדצמבר צברה הקבוצה רק 3 נקודות מתוך 27 האפשריות. פנדל מוצלח של דריוס הנדרסון בדקה ה-12 הסב לווסטהאם את אחד מהפסדיה הקשים העונה. הווארד גם החמיץ פנדל לזכות הפטישים. לצרעות זהו הניצחון השני העונה בסך הכל.

ניוקאסל - ליברפול 1:2

המפגש בין שתי הצפוניות מספק תמיד דרמות ושערים מכריעים בשניות הסיום. המגפיס, שלא נוצחו בשבעת המשחקים האחרונים בסינט ג'ימסס פארק (5 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו), הוסיפו ניצחון נוסף למאזן הערב מול ליברפול.

חניכיו של בניטז נכנסו לבעלות האמריקאית עם שישה משחקים ללא הפסד, שיא נוכחי העונה בליגה. אבל היום שער של קרייג בלאמי, שהעלה את ליברפול ליתרון מוקדם, לא הספיק. אובפמי מרטינס (27) השווה ופנדל מוצלח של סולאנו (70), הפכו את התוצאה ועצרו את הרצף המרשים.

שאר המשחקים:

רדינג - אסטון וילה 0:2

סטיב סידוול פתח (16, 90) וסגר את ניצחונה המרשים של רדינג על הווילה בצמד אישי, ששומר את העולה החדשה והמפתיעה חזק בתמונת הכרטיס לגביע אופ"א.


אברטון - בלקבורן 0:1

אנדרו ג'ונסון (10) כבש את השער היחיד במשחק לזכותה של אברטון.


שפילד יונייטד - טוטנהאם 1:2

ג'רמיין ג'נס הבקיע בדקה ה-2 לזכות האורחים, אבל רוב הולס (27) ופיל ג'אקיילקה (62 פנדל) הפכו את התוצאה.


פורטסמות' - מנצ'סטר סיטי 1:2
לפומפי: פדרו מנדז 5, נוואנקו קאנו 81. לסיטי: ברנארדו קוראדי 62.

את המחזור ייסגרו מחר (ראשון) המשחקים של ארסנל מול וויגן (18:00), ובולטון נגד פולהאם (19:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully