וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה ממשיכה לברוח בפסגה

10.2.2007 / 18:20

גברה 0:2 על הרטה ברלין, וניצל הפסד שני ברציפות של ברמן, 4:1 קטלני בשטוטגארט, שטרם ויתרה על התואר. המבורג-דורטמונד 0:3

המחזור ה-21 של הבונדסליגה המשיך היום (שבת), כשבמוקד כמובן התבוסה המוחצת 1:4 שהנחילה השלישית, שטוטגארט, לשנייה, ורדר ברמן, שהשאיר את המנצחת במירוץ לתואר. המרוויחה הגדולה היא כמובן שאלקה, שגברה בשבוע שעבר על ברמן, והגדילה את הפער ממנה בפסגה לשש נקודות. שטוטגארט עם נקודה אחת פחות.

בשישי בערב סיימו וולפסבורג והאנובר בתוצאה 2:2. בראשון יושלם המחזור עם המשחקים בין באיירן מינכן וארמיניה בילפלד, ובין בוכום ונירנברג.

שטוטגארט - ורדר ברמן 1:4

ברמן הגיעה לגוטליב דיימלר שטאדיון וחזרה הביתה בלי נקודות ועם הפסד שני ברציפות לקבוצת צמרת. רוברט הילברט כבש ראשון בדקה השלישית אחרי כדור רוחב מצוין, שסיים התקפה מהירה וקטלנית. מריו גומז, שבאמצע השבוע עשה בכורה בנבחרת גרמניה עם שער מול שוויץ, לא ניצל עוד התקפה מהירה שכזו והחמיץ ברשלנות אבל בדקה ה-15 הוא כבר הפך באופן רשמי את השבוע האחרון שלו לחלומי עם ה-0:2 המדהים, כשמול שוער האורחים מצא בשמאל את הפינה הרחוקה.

דייגו צימק 5 דקות מאוחר יותר, כשעט על ריבאונד מניסיון של מירוסלב קלוסה שנבלם על ידי ההגנה. הברזילאי שלח מחמישה מטרים את הכדור לרשת. אותן דקות נדמה שהנה ורדר שבה למשחק, אבל לודוביק מאגנין (33) כבש שער נדיר בבעיטה רוחבית מפתיעה ברגל ימין, מצד שמאל של הרחבה. ה-1:3 נשמר במשך דקות ארוכות, כשוורדר תוקפת בחמת זעם, אבל לא מצליחה למצוא את הרשת. ואז מרקו שטרלר הבקיע את הרביעי בדקה ה-86 בסיומה של עוד מתפרצת. הוא קיבל כדור ברחבה, ואחרי שניסיון הבעיטה הראשון שלו נבלם, הוא התאושש במהירות ובעט את הריבאונד פנימה ברגל שמאל, לקול הצהלות של הקהל המקומי.


שאלקה - הרטה ברלין 0:2

הקבוצה מגלזנקירשן הגיעה למחזור הזה עם 3 נקודות יתרון בפסגה ובידיעה שהשתיים שדולקות אחריה נפגשות ובכל מקרה אחת מהן תאבד נקודות. התוצאה בסופו של יום: הפער בצמרת תפח ל-6 נקודות. קווין קוראני, שלפני מספר שבועות הוגדר כשחקן במשבר, לא עוצר. אחרי שער באמצע השבוע במדי הנבחרת, כבש החלוץ בדקה ה-64. בדקה ה-75 פיטר לובנקראדז הכפיל את התוצאה, והצעיד צעד נוסף את קבוצתו לעבר האליפות.

שאר המשחקים

המבורג - דורטמונד 0:3

ה-21 באוקטובר. זה היום בו ניצחה המבורג לאחרונה בליגה, התאריך בו השיגה את ניצחונה היחיד העונה. עד היום. הקדנציה של יורגן רובר בדורטמונד התחילה טוב עם ניצחון על באיירן מינכן, אבל מאז הפסידה קבוצתו שלוש פעמים ברציפות. רפאל ואן דר וארט, שכבש באמצע השבוע בפנדל נגד רוסיה, שיחזר את המעשה והעלה את המבורג ליתרון בדקה ה-11. קולין בנג'מין הכפיל בדקה ה-39 וההרחקה של דדה האורח בדקה ה-42 סידרה להמבורג חיים קלים עד הסיום. מהדי מאדאביקיה השלים את התוצאה בדקה ה-90.


מיינץ - אנרג'י קוטבוס 1:4

איזה כיף, יורגן קלופ אולי יישאר בליגה בכל זאת. קבוצתו של המאמן האנרגטי ניצחה בפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים, וממשיכה בנסיונות ההיחלצות שלה ממעמקי הטבלה. לאון אנדריאסן הנורבגי כבש בדקה ה-7, אבל סרגיי ראדו הישווה בדקה ה-20. מיינץ לא נשברה והבן ששב הביתה, מוחמד זידאן המצרי, כבש פעמיים (22, 40 בפנדל) כדי להעלות את מיינץ ל-1:3 עוד לפני המחצית ולהשלים שלושער בדקה ה-61.

שאר התוצאות:

מנשנגלדבאך - אאכן 0:0


לברקוזן - פרנקפורט 2:2
ללברקוזן: ג'רמיין ג'ונס 40 (עצמי) ושטפן קיסלינג (90). לפרנקפורט: סויטיריוס קיריגיאקוס 42 ואלכסנדר מאייר (85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully