וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א תוהים: אליפות, מילה גסה?

10.2.2007 / 19:20

מכבי ת"א, שלא הפסידה 15 משחקים, רק 3 נק' מבית"ר, אחרי 1:2 על הרצליה. איליץ’ ורוסו כבשו לת"א, אדרי (25) השווה זמנית

הקבוצה של אלי כהן לא הפסידה זה 15 משחקים ברציפות. שיא במונחים של המועדון הגדול בארץ, מכבי תל אביב. שלוש נקודות מבית"ר ירושלים, 13 מחזורים לסיום, יכול להיות שזו האליפות נראית שם באופק?

מכבי ת"א אירחה היום (שבת) את מכבי הרצליה, קוטלת הענקים מהתחתית. במחצית ראשונה קצבית ותוססת התפתח משחק מהיר (יחסית, יחסית) במיוחד מצידם של התל-אביבים, שחילופי מסירות בין ביטון לאיליץ', באחת מן המתפרצות, הסתיימו בשער בכורה של הסרבי בדקה ה-13.

דווקא אז, כאשר נדמה היה כי הקבוצה הביתית לוקחת את המושכות של המשחק, קיבל כפיר אדרי (25) כדור עם הגב לשער מחוץ לרחבה, הסתובב באין שחקן צהוב שיפריע וברגל שמאל ירה שטוח וחזק לפינה השמאלית של קאלה את השוויון. מאותו רגע נרגע המשחק ושתי הקבוצות מיעטו להגיע להזדמנויות.

כמו בראשונה, גם המחצית השניה נפתחה בקצב. בדקה ה-57 שפונגין הרים לרחבה, רוסו הוריד לפרץ וקיבל חזרה, וברגל שמאל (החלשה שלו) כבש מתוך הרחבה, 1:2, שגם ניצח את המשחק.

הקבוצה של פרדי דוד מתנהלת אמנם כמו קבוצת מרכז טבלה, אבל היא עדיין קרובה מאוד לקו האדום (במיוחד לאחר שהכח ניצחה והשוותה את מספר הנקודות ל-18). עומר בוקסנבוים הכשיל מאחור את איליץ' וזכה בצדק לכרטיס הצהוב השני, והאדום מהשופט אשר כהן בדקה ה-63.

אבי נמני נכנס כמחליף בדקה ה-70 במקום איליץ', לא הורגש במיוחד, אבל בטח שמח להיות שותף לעוד שיא של המועדון. מול עשרה שחקנים של הרצליה, קבוצתו של אלי כהן השתדלה בעיקר שלא לאבד את הניצחון.

מהלך המשחק

דקה 5: ראדי ראשון לנסות את קאלה בבעיטה מסובבת מחוץ לרחבה, שוער מכבי במקום

דקה 11: פרץ העלה כדור מסוכן לרחבה, רוסו נגח, והיגניס הציל נהדר

דקה 13: גול! מתפרצת מהספרים של מכבי ת"א: איליץ' מצא את ביטון לבד בימין, שפרץ לרחבה משם החזיר רוחב לאיליץ', שלא התקשה מול שער ריק. 0:1 ת"א

דקה 25: גול! אדרי קיבל כדור על סף הרחבה, הסתובב באין מפריע ושיחרר כדור שטוח שהכניע את קאלה, 1:1

מחצית 2

דקה 57: גול! עוד מהלך קבוצתי מרשים התחיל הפעם עם שפונגין, שהרים לרחבה, עומר פרץ הוריד בראש לרוסו , שבשמאל (הרגל החלשה שלו) כבש מתוך הרחבה, 1:2 ת"א

דקה 63: אדום לבוקסנבוים! הקשר ההרצליני הכשיל מאחור את איליץ' במרכז המגרש וספג בצדק צהוב שני מהשופט אשר כהן

דקה 77: ארז מסיקה שנכנס כמחליף רק דקה לפני כן, הטעה בתוך הרחבה ובעט בימין כדור חלש לידיו של היגינס


הרכבים:

מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, מושיקו מישאלוב, דיאן איליץ (נמני 70)', יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו (ז'אן 81), עומר פרץ (מסיקה 76), משה ביטון

מכבי הרצליה: סקוט היגינס; ארז אליאב (עזריה 23), שי מימון, יה יה פטי, אייל טרטצקי; דהייו דייויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי (בן בסט 69); יאניק קאמינן, שלומי טולדו (בידוק 84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully