וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג חוזר להרכב בית"ר

הקשר הגנאי של בית"ר יפתח מול מכבי פ"ת (20:50, ערוץ 10) אחרי הרחקה משני משחקים. סרסור על הספסל, לוזון יפתח עם שני חלוצים

בית"ר ירושלים קיימה היום (שבת) לפנות צהריים את האימון האחרון שלה לקראת המשחק מחר בשעה 20:50 מול מכבי פ"ת. מי שציפה שבבירה תהיה שאננות לקראת המשחק התבדה, כיוון ששחקניו של יוסי מזרחי זוכרים היטב את ההפסד בסיבוב הראשון לקבוצה של הלוזונים, ובמשך כל השבוע הזכירו אחד לשני כי כעת הגיע הזמן ל"נקום" על אותו משחק.

בית"ר ירושלים מגיעה למשחק בסגל חסר ולא אופטימלי. עומרי אפק, דוד אמסלם וברק יצחקי, שנעדרו במשחקים האחרונים, יראו גם הפעם את המשחק ממרומי יציע הכבוד. אליהם יצטרף השבוע גם הקשר הצ'ילאני מילובן מירוסביץ', שיחמיץ את משחקו הראשון העונה בגלל הכרטיס האדום שספג במחזור האחרון מול מכבי חיפה.

אבל אם לא די בכך, הרי שגם גל אלברמן, שנפצע בתחילת השבוע, ושמעון גרשון, שנפצע במהלך משחק הנבחרת, לא יהיו כשירים לעלות בהרכב ויפתחו את המשחק על הספסל. תומר בן יוסף, שנכנס כמחליף אחרי עשר דקות בלבד מול מכבי חיפה וכבש את שערו השני העונה, יחליף את גרשון במרכז הההגנה.

במהלך האימון המסכם של יום שישי שוחח יוסי מזרחי עם גל אלברמן, ונתן לו את האפשרות לבחור האם לשחק או לשבת על הספסל על מנת לא להחמיר את הפציעה. לאחר חשיבה משותפת הוחלט שלא לשתף את הקשר בהרכב הפותח על מנת לא להחמיר את מצבו. למעשה, היעדרותו של אלברמן מההרכב מונעת מיוסי מזרחי כאבי ראש בקישור האחורי ואת מקומו יתפוס דרק בואטנג שחוזר לאחר 2 משחקים בהם היה מורחק.

השאלה הגדולה שעמדה במרכז העניינים במהלך השבוע הייתה מי יתפוס את מקומו של מירוסביץ' בעמדת הקשר הימני. אתמול במהלך האימון המסכם ניסה מזרחי מספר אפשרויות כולל הברזילאי רושל טוטו ששיחק בעמדה זרה לו, אך בסופו של דבר נראה כי מזרחי יעדיף לשבץ את עמית בן שושן בעמדה שדי זהה לזאת שבה שיחק במדי הנבחרת ביום רביעי. אפשרות נוספת היא הצבתו של אבירם ברוכיאן בעמדה אותה הוא מכיר, אך אפשרות זאת עומדת לעת עתה כאופציה אחרונה. בחוליית החוד לא מתכוון לבצע מזרחי שינויים, והצמד טוטו תמוז וקלאבר שוונק ימשיך לשתף פעולה כשבן שושן כאמור יגיע מאגף ימין ויוסיף עוד מחץ לצמד.

קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים דוהרת אל עבר אליפות היסטורית. הבוקר ניצחו שחקניו של גיא עזורי 1:3 את ראשון לציון. חן עזריאל (המצטיין במשחק), אבי ריקן ועומר מולאי כבשו לזכות בית"ר, שירדה להפסקה בפיגור 1:0. קובי מויאל, קשר הקבוצה הבוגרת, חיזק את הקבוצה והיה מהבולטים על כר הדשא.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, יואב זיו, רוני גפני, דרק בואטנג, ז'וזה רמאלו, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן (אבירם ברוכיאן, רושל טוטו), טוטו תמוז, קלאבר שוונק.

עדכון ראשון: 10.2.07, 14:56
עדכון אחרון: 11.2.07, 8:51

קצת יותר זהיר. קצת

לקראת המשחק שייערך הערב מול בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקווה קיימה אתמול את האימון המסכם שלה. נראה כי המאמן, גיא לוזון, לא יערוך שינויים מהותיים בהרכב הקבוצה. ראוי לציין כי ביום חמישי לא ערך לוזון אימון רגיל לשחקנים, אלא לקח אותם למועדון סנוקר. "כנראה שבבאולינג לא פגענו, אז עברנו לשחק עם כדורים קטנים יותר", אמר אחד השחקנים בציניות.

לפי האימונים, היחידים שמתמודדים על חולצת ההרכב הם הקשרים סולי צמח ואורי לוזון, והמגנים נאור פסר ואיסמעיל עמר. החלוץ, רוביל סרסור, שכבש במפגש הקודם מול בית"ר, צפוי לפתוח על הספסל. לוזון ימשיך כנראה לשחק עם שני חלוצים ולא עם שלושה, כפי שנהג עד המחזור הקודם. לקראת שעות הצהריים, השחקנים יגיעו למלון בירושלים הסמוך לאצטדיון טדי וינוחו לקראת המשחק החשוב.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עמר (נאור פסר), מורד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון; מוחמד דיאלו, אנדרה קלדיירה, סולי צמח (אורי לוזון), בלסינג קאקו; עומר גולן, פטריק סופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully