וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה טובה גם לאלופת ארגנטינה

13.2.2007 / 7:14

אסטודיאנטס ניצחה את קילמס 0:2. ריבר - לאנוס 0:1, במשחק לו קדמו מהומות מחוץ לאצטדיון. בוקה-באנפילד 0:4, ריקלמה הצטרף

כמה שחיכינו לשובה. חודשיים אחרי הדרמה הגדולה שהתרחשה בליגת האפרטורה, בסופה זכתה אסטודיאנטס באליפות וקטעה לבוקה ג'וניורס את הרצף, נפתחה ביום שבת ליגת הקלאוסורה.

את המנה העיקרית קיבלנו שלשום(ראשון). לפנת בוקר בוקה ג'וניורס, עם מאמנה החדשה מיגל אנחל רוסו, יצאה למשחק חוץ מול באנפילד והביסה אותה 0:4. נרי קרדוסו פתח וסיים את מסכת השערים (8, 70), כשבתווך כובשים קלאודיו מורל רודריגז (21) וסרחיו אורטמן (36).

חואן רומן ריקלמה הצטרף רשמית לסגנית האלופה. "אני רוצה לחזור לנצח ומקווה שביוני נחזיר את האליפות לבוקה".

יותר מאוחר ניצחה ריבר פלייט 0:1 את לאנוס. עוד לפני המשחק נפצעו שלושה מאוהדי ריבר אחרי קרב שטמן בחובו גם אקדחים וסכינים. על פי סוכנויות הידיעות, הקרב נערך בין שני אוהדי ריבר והתפתח לכדי מהומה. אוהד אחד נפצע מירייה, שניים נוספים נדקרו.

על הדשא: אדוארדו טוציו כבש שער ניצחון בדקה האחרונה והעניק לריבר ניצחון במשחק הפתיחה שלה בליגה. ריבר התקשתה לאורך המשחק ומאמנה, דניאל פסארלה, אמר אחרי המשחק: "פעם היינו מפסידים משחקים כאלו. המשחק היה מאוזן, אבל אנחנו הגענו להזדמנויות טובות יותר. אני חושב שהניצחון הגיע לנו".

הבוקר (שני) הושלם המחזור עם משחקה של האלופה, אסטודיאנטס, מול קילמס. לאחר מחצית מאופסת הבקיעו הוגו מריאנו פאבון בפנדל בדקה ה-55, וחוסה לואיס קלדרון שש דקות מאוחר יותר.

אינדפנדיינטה - קולון סנטה פה 3:1

השעון לא השלים שתי הקפות ורובן רמירז כבש לזכות האורחים. גסטון אסמראדו הכפיל את התוצאה 7 דקות לאחר מכן. 4 דקות לפני המחצית חוזה סאנד השלים שלישייה מפתיעה לזכות קולון. המקומיים, שסיימו את האפרטורה במקום השביעי, הצליחו רק לצמק בדקה ה-61 משער של חרמן דניס.


חימנסיה לה פלאטה - ארסנל 2:0

הקבוצה הביתית חוותה טראומה בעונה שעברה. יריבתם העירונית השנואה, אסטודיאנטס, הניפה את תואר האליפות. הלילה הם אירחו את ארסנל החזקה, שסיימה במקום הרביעי את הארפטורה. צמד של פאבלו גרנייר בדקות 59 ו-81 סידר לאורחים ניצחון ושלוש נקודות ראשונות.

ולז - ניואלס 0:2
פתיחה טובה גם לולז סארספילד, שנעזרה בשערים של דמיאן אסקודרו (5) ומאורו זראטה (35).


סן לורנצו - חימנסיה חוחוי 1:2

פרמיירה מוצלחת למאמנה החדש של סן לורנצו, רמון דיאז. ג'ונתן בוטינלי כבש ראשון בדקה ה-24 ואחרי שתי דקות הכפיל אוסמר פריירה את התוצאה. ריקרדו גומז צימק בדקה ה-32 ולמעשה חתם את התוצאה. כריסטיאן פביאני שיחק 90 דקות במדי לאנוס.


נואבה צ'יקגו - ראסינג קלוב 1:1

המקומיים שלטו במשחק, אבל לא הצליחו להשיג ניצחון יוקרתי מול אחת מ-5 הגדולות של ארגנטינה. אדריאן גונזאלס העלה את את נואבה צ'יקגו ליתרון בדקה ה-28, אבל שער שוויון כואב של פאקונדו סאבה בדקה ה-90, חילק את הנקודות.

גודוי קרוז - ארחנטינוס ג'וניורס 0:2
לגודוי קרוז: ארזואגה 18, אנצו פרז 41

רוסאריו סנטראל - בלגראנו 0:1
לרוסאריו: דמיאן לדסמה 75

פרסום ראשון: 10.2 8:02
פרסום אחרון: 13.2 7:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully