וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואגנר לאב ייעדר מול חיפה

רומן רוזנבלט

10.2.2007 / 13:53

חלוצה הברזילאי של צסק"א מוסקבה, שנפצע במהלך טורניר הערוץ הראשון הרוסי, לא יהיה כשיר בזמן למפגש מול האלופה הישראלית בשבוע הבא

לצסק"א מוסקבה, יריבת מכבי חיפה בגביע אופ"א בשבוע הבא, יש אמנם סגל רחב ואיכותי, אך עם פרסום רשימת השחקנים שתצא למשחק הראשון בין הקבוצות היום (שבת) התברר כי גם לרוסים יש מספר צרות. אחד השחקנים המרכזיים ביותר של הקבוצה, ואגנר לאב, ייעדר מהמשחק הקרוב בגלל פציעה ברגלו. החלוץ הברזילאי, שהיה אחד המצטיינים בטורניר גביע הערוץ הראשון שהתקיים בארץ לאחרונה, נפצע במהלך הטורניר, והוא נמצא כרגע בטיפולים בברזיל. רופאיו של השחקן קבעו כי הוא לא יוכל לחזור לפעילות בשבועיים הקרובים, מה שאומר שהוא אף נמצא בספק למשחק הגומלין מול חיפה.

בשל העובדה שהחלוץ הקרואטי איוויצה אוליץ' עזב להמבורג , למאמן הרוסי ואלרי גזאייב צפוי כאב ראש לגבי איוש ההתקפה שלו. הבשורה החיובית מהחזית הרוסית היא חזרתם לאימונים של הבלם סרגי איגנשביץ' והקשר הברזילאי דניאל קרבאליו, שעשויים לשחק ביום רביעי הקרוב. צסק"א תצא כבר היום לוולדיקוואז, כשמכבי חיפה תגיע לשם ביום שלישי, ותעוזב עם סיום המשחק.

הסגל המלא של צסק"א למשחק הראשון מול מכבי חיפה שיתקיים ביום רביעי הקרוב: שוערים: איגור אקינפייב, בנימין מנדריקין, ולדימיר גאבולוב. הגנה: דייוידאס שמבראס, סרגי איגנשביץ', אלכסי ברזוצקי, ואסילי ברזוצקי, איואן טרנוב, אנטון גריגורייב. קישור: יבגני אלדונין, אלוויר רחימיץ', דודו, מילוש קראסיץ', יורי ז'ירקוב, סרגי גורלוב, דניאל קרבאליו, ארקין ג'אנר. התקפה: ז'ו, ראמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully