וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייד פיליפס מאמן דאלאס

9.2.2007 / 17:16

ג'רי ג'ונס הכריז כי המאמן בן ה-59 יהיה השביעי בהיסטוריה של הקאובויס. ה-AFC ניצח את ה-NFC בפרובול 28:31, בריס נפצע

ג'רי ג'ונס, בעלי דאלאס קאובויס, הודיע אתמול (חמישי) כי וייד פיליפס יהיה מאמנה הבא של הקבוצה. "היינו צריכים לעשות את הדברים בצורה הכי נכונה שיש", אמר ג'ונס בהתרגשות, "ואני חושב שזה מה שעשינו". ג'ונס הדגיש כי רצה מאמן עם ניסיון, שימלא את מקומו של ביל פארסלס שהתפטר.

פיליפס בן ה-59 הפך למאמן השביעי בהיסטוריה הארוכה של הקאובויס. הוא שימש בעבר חמש עונות כמאמן ראשי, שלוש בבפאלו ושתיים בדנבר, ומאזנו 42:48. בשלוש השנים האחרונות היה מתאם ההגנה בסן דייגו. "כטקסאני, אני גאה שוב ללבוש את המגפיים המאפיינות את המדינה", אמר. שני המאמנים הטקסאנים הקודמים של דאלאס, טום לנדרי וג'ימי ג'ונסון, זכו בסופרבול.

האנגלים בטירוף

אז מה, מכירים או לא מכירים NFL באירופה? בטח מכירים. דרישה עצומה של 160 אלף איש ל-500 אלף כרטיסים נרשמה לקראת המשחק שיתקיים בוומבלי ב-28 באוקטובר בין הניו יורק ג'איינטס למיאמי דולפינס.

המכירה תסתיים ב-18 בפברואר, אז יוכרז מי הזוכים המאושרים. וומבלי יכיל בין 85 ל-90 אלף מקומות. "רוב הדרישות הן מתושבים מאירופה", אמר אליסטייר קירקלנד, המנהל של ענף NFL בריטניה.

- טנק ג'ונסון, שחקן ההגנה של שיקגו ברס, הודה באשמה באחזקה לא חוקית של אמל"ח בביתו ובהפרה של איסור אחזקת נשק, שהוחל עליו ב-2005. הוא יושם במעצר בית אבל יוכל להתאמן.

- פרובול: ה-AFC ניצח את ה-NFC בתוצאה 28:31, במשחק שהתקיים לפנות בוקר (בין שבת לראשון) בהוואי. דרו בריס, הקוורטרבק של ניו אורלינס, נטש בגלל פריקת מרפק. נייט קיידינג, הבועט של סן דייגו, כבש את שער הניצחון.

עדכון ראשון: 9.2.07, 17:16
עדכון אחרון: 11.2.07, 07:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully