וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי בקהאם יעזור לקאפלו

9.2.2007 / 13:03

הקשר האנגלי הוחזר לסגל ריאל, לקראת המשחק מול סוסיאדד. הפסד - והאיטלקי עלול להשלח הביתה. אטו, מסי ורונאלדיניו התאמנו יחד

עיתון הספורט הספרדי "המארקה" טוען כי הפסד לריאל סוסיאדד בשבת יסיים את כהונתו של פאביו קאפלו בריאל מדריד. הפסד חמישי בשבעה משחקים יגרום להחלפתו בכוכב הספרדי משנות ה-80 מיצ'ל. ריאל רביעית בטבלה, לאחר סדרת תוצאות לא טובות.

קאפלו בן ה-60 הגיע בתחילת העונה לברנבאו והביא עימו את פאביו קנאברו מיובנטוס, איתה זכה באליפות באליפות שנשללה ממנה בעונה הקודמת. גם רוד ואן ניסטלרוי הגיע לקבוצה, וקאפלו מצא זמן לריב עם דייויד בקהאם ולספסל אותו לאחר הידיעה על המעבר ללוס אנג'לס גלקסי.

העזרה לקאפלו עשויה להגיע מכיוון הקשר האנגלי דייויד בקהאם, אותו החרים המאמן מאז שחתם בלוס אנג'לס גלאקסי. לראשונה מזה כחודש הוחזר הקשר לסגל הקבוצה. קאפלו הצהיר כי בקהאם לא ישחק אצלו יותר, אבל תמיכה מאסיבית של שחקני הקבוצה, בראשם הקפטן ראול, שכנעה את המאמן לעשות את הצעד.

אטו, מסי ורונאלדיניו שוב יחד

שרשרת פציעות הובילה לכך שסמואל אטו, ליאונל מסי ורונאלדיניו התאמנו יחד לאחרונה בחודש ספטמבר ואמורים לשחק נגד סנטאנדר ביום ראשון. אטו חזר לאימונים אחרי ארבעה חודשים היעדרות וניתוח ברך. מסי התאושש משבר ברגל וגם הברך של רונאלדיניו השביתה אותו.

"אני מקווה לחזור להיות השחקן שהייתי והולך לעבוד קשה בשביל זה", אמר אטו, "אבל אני עדיין צריך להתגבר על החשש שהברך לא תתפקד".

גם מלך שערי הליגה, פרדריק קאנוטה מסביליה, אמור לחזור לדרבי נגד בטיס אחרי היעדרות מהמשחק נגד ריאל סוסיאדד בגלל פציעה במפשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully