וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-מכבי חיפה: מי תעמוד בלחץ?

אחרי שלושה הפסדים רצופים פוגשת האלופה את סוגרת הטבלה, הזקוקה בדחיפות לנקודות. דם ויזע יהיו, אבל מי תנגב את הדמעות?

סוגרת הטבלה, הפועל פ"ת, תתמודד מול אתגר גדול, מפגש עם מכבי חיפה (שבת, 17:05). מעבר לעובדה ששתי יריבותיה לתחתית, הכח עמידר ר"ג ומכבי הרצליה, ניצחו את הירוקים בסיבוב השני, פתח תקוה רחוקה 6 נקודות מהקו האדום ומן הסתם שחקניו של אייל לחמן יודעים שהם חייבים לחקות את יריבות התחתית, לנצח, ולצאת בהצהרה שמוטב לא להספיד את הקבוצה מוקדם מדי. מאידך, לקבל את חיפה, שהפסידה בשלושת המחזורים האחרונים ומצויה במשבר עם אוהדיה, זה כמו לפגוש אריה פצוע, והאורחת תציג מלבד כשרון, גם לחימה.

מאור בוזגלו חזר לאימוני הקבוצה השבוע והוא צפוי להיות בסגל המשחק. שני הזרים החדשים, הקשר סילה אברימה והחלוץ קונסטנט קיפרה, כבר התאקלמו בקבוצה ומלבד אחמד קסום הפצוע, עומד לרשותו של לחמן סגל מלא. הנהלת הקבוצה ממשיכה זה שבוע שלישי ברציפות למכור כרטיסים במחיר מבצע (10 שקלים לילד/נער/חייל ו-50 למבוגר) בתקווה למלא את יציעי האיצטדיון העירוני.

הרכב משוער: רפי כהן; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, מהרן אבו ריא; צ'קה גאדיאגה, מיקל מרסגיליה, יניב לוזון, סילה אברימה, עידן סרור; סעיד מקאסי.

רוני לוי ודוידוביץ' מנסים לשמור על אופטימיות

מכבי חיפה תפגוש בשבת את הפועל פתח תקוה באורווה, והאלופה, שמגיעה עם שלושה הפסדים רצופים ויחס שערים של 8:0, יודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון, תעצים את המשבר עם האוהדים, ותגביר את הלחץ, הרב ממילא, לקראת המפגש מול צסק"א בגביע אופ"א.

מהתמודדות ייעדרו שלושה ירוקים אדורם קייסי הפצוע ושני המורחקים ניר דוידוביץ' ודקל קינן. על פי האימון שנערך ביום חמישי מסתמן, כי מור ממן, בלם קבוצת הנוער שכבר שיחק במשחקי גביע הטוטו העונה, נמצא בתמונת ההרכב על חשבונו של רפאל אולארה. כמו כן נראה כי עוד מספר שחקנים נאבקים על חולצת ההרכב, כמו מאור מליקסון, עבאס סואן ורביד גזל, שעשויים לפתוח בקישור.

חאבייר דירסאו סוחב פציעה קלה ויוכל לשחק בשבת. אדורם קייסי סובל מקרע במעטפת שריר הירך, שזו אותה פציעה ממנה התאושש רק לאחרונה, והוא ייעדר מספר שבועות. הפעם מתכוונים לפעול ביתר זהירות ולהמתין זמן ארוך יותר בטרם יחזירו אותו לפעילות.

דוידוביץ' ירצה בשבת את המשחק האחרון במסגת ההשעיה שספג בעקבות התקרית עם אבוחצירה בגביע הטוטו. "אין לנו הרבה ברירות אלא לנצח", לאמר השוער. "יש לנו הרבה על מה לשחק, יש לנו את גביע אופ"א, ונצטרך להגיע למשחקים במפעל הזה בכושר טוב בשבוע הבא. יש לנו גם את גביע המדינה וגביע הטוטו וצריך לזכור שמכבי חיפה כבר מחקה פיגור של 13 נקודות מבית"ר בעבר". לגבי אי זימונו לנבחרת אמר: "הנבחרת תמיד חשובה, איתי או בלעדיי. לא חושב שאני צריך להתנצל על משהו".

רוני לוי ניסה להסתכל קדימה, למשחקים החשובים שצפויים לירוקים בדרך. "עברנו שלושה שבועות עם תוצאות לא טובות, אבל אפשר לחזור ליכולת שלנו, למרות שמצפה לנו משחק נגד יריבה שמאוד רוצה לנצח", התייחס המאמן להפועל פ"ת. "אני חושב שזה לא צרה מבחינתו לקבל את צסק"'א כבר בשבוע הבא. אנחנו מתעסקים בספורט וצריך לדעת להתמודד עם אתגרים גם בתקופות פחות טובות".

הרכב משוער: תום אלמדון; אייל משומר, אלון חרזי, מור ממן (רפאל אולארה), חיים מגרלשוילי; עבאס סואן, רביד גזל (חאבייר דירסאו),גוסטבו בוקולי, אלן מסודי (מאור מליקסון; יניב קטן, רוברטו קולאוטי/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully