וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי: "אם איזיאה יפוטר, אני הולך"

9.2.2007 / 10:08

הסנטר של הניקס תומך במאמנו ושולח מסר לבעלים. תומאס התנצל, ארטסט ישלם, נאש וקוואמי ייעדרו, ואייברסון בספק לאולסטאר

לא כולם שונאים את אייזיה תומאס. אדי קרי, הפורוורד של הניו יורק ניקס, שנותן עונת שיא, אמר חד משמעית שאם אייזיה לא ימשיך בקבוצה, גם הוא לא מעוניין לשחק בה.

קרי נשאל בראיון ל-"ניו יורק דיילי ניוז" אם יהיה מופתע אם הבעלים, ג'יימס דולאן, יפטר את תומאס, ואמר: "כן, בהחלט. זה יהיה מפתיע מאוד. ואני מאוד אכעס. אנסה לצאת מפה".

קרי נשאל בהמשך האם הצהרתו חד משמעית וענה: "בהחלט. אם הוא בחוץ, גם אני אחפש את הדרך החוצה".

בין תומאס ודולאן שוררים יחסים לא תקינים, שבאו לידי ביטוי בקיץ האחרון, כשהבעלים נתן אולטימטום תוך כדי ראיון ב-ESPN לתומאס, שנכנס לנעליו של לארי בראון: "יש לך שנה אחת להראות שיפור". הניקס מדורגים במקום השמיני בבית האטלנטי עם מאזן 28:22.

ה-NBA מוחל, תומאס ישחק

טיירוס תומאס, הפורוורד של שיקגו בולס, התנצל על ההערה כי "אשתתף בתחרות ההטבעות כי מחלקים שם כסף בחינם". תומאס כבר נקנס על ידי הבולס בסכום של 10 אלפים דולר על ההערה, והתנצל רשמית בפני ה-NBA.

"אני מצטער על בחירת המלים., שבכל מקרה הוצאו מהקשרן. כל מה שאמרתי הוא 'אוקיי, הנה הצ'ק, עכשיו ניקח אותו', וזה הסיפור. בכל מקרה, הלקח נלמד ולא התכוונתי לבייש אף אחד". הליגה מחלה לתומאס, שישתתף בתחרות.

ארטסט יאכיל את הכלבים, קוואמי ימשיך להיעדר

חדשות אחרות בליגה:

* סטיב נאש, הגארד של פיניקס סאנס, לא ישחק, כפי הנראה, גם הלילה (בין שישי לשבת) מול אטלנטה. נאש עדיין סובל מפציעת כתף מהמשחק מול פורטלנד.

* ההיעדרות של קוואמי בראון, הסנטר של לוס אנג'לס לייקרס, תהיה ארוכה עוד יותר. בראון, הסובל משברים בקרסולו, צפוי להחמיץ עוד ארבעה עד שישה שבועות שמתווספים לפציעה הארוכה בלאו הכי (מ-31 בדצמבר).

* רון ארטסט מגדל כלבים, אבל לא חושב בדיוק שהחיה הזו צריכה קצת תשומת לב. ארטסט ישלם 1,942 דולר עבור כלבים שהוצאו מאחוזתו כשהם רעבים וכחושים, תוצאה של ההזנחה של השחקן. החשבון הוא עבור 77 ימי שהיה במכלאה ציבורית. "הכלבים נראו כמו שלדי עצמות", אמרה רוזמרי פריבורן, מנהלת מקלט הכלבים.

* אלן אייברסון עשוי להיעדר ממשחק האולסטאר בגלל פציעה, מה שיגדיל עוד יותר את הסיכויים של חברו לקבוצה כרמלו אנתוני להיבחר על ידי הקומישינר דייויד שטרן כמחליף של הפצועים. כרגע ידוע שיאו מינג לא יהיה בלאס וגאס, ונוכחותו של קרלוס בוזר בספק. גם ג'וש הווארד מועמד לתפוס את מקומם של מי מהפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully