וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה, לגמור את זה מהר

9.2.2007 / 19:35

אוקון טייל ל-0:3 במערכות מול ג'יל קרמר. סלע, למרות ההפסקה בשל הגשם, ניצח את מולר 1:3, וישראל מובילה בדיוויס 0:2 על לוקסמבורג

נועם אוקון פתח היום (שישי) את משחקיה של נבחרת הטניס של ישראל בגביע דייויס מול לוקסמבורג בסיבוב הראשון של האיזור האירופי-אפריקאי 1, כשהמנצחת תפגוש את איטליה בשלב הבא.. "זה לא כל כך מה שרציתי", הודה אוקון, "אני אוהב לעלות כשני". אבל האמת? בדיעבד נראה שהוא פשוט היה דיפלומט.

ג'יל קרמר, האיש שפגש את אוקון, הוא ממש לא יריב ברמה. כיאה למי שמדורג במקום ה-1,418 בעולם, הוא הפגין רמת טניס ירודה, ואוקון, שלא היה חד במערכה הראשונה, אפילו לא התאמץ בדרך ל-0:6 קליל. במערכה השניה חוסר האיזון הבולט נמשך, עם 0:6 נוסף. בהיעדר מתח אמיתי הקהל עבר לצד של קרמר האומלל, שלבסוף השיג נקודה ראשונה במשחקון הרביעי של המערכה השלישית וצימק ל-3:1. אבל אוקון לא נתן לו להשתעשע יותר מדי וסגר עניין עם 0:6, 0:6, 1:6.

אוקון אמר לאחר הניצחון: "הלך לי קל מהרגיל. היריב שלי כנראה התרגש, ומסתבר שאני שחקן הרבה יותר יציב ומנוסה ממנו. ההגשות שלי בהתחלה לא נכנסו, אבל הרמה שלי הייתה יותר גבוהה. הוא לא הציג טניס טוב. לא משנה נגד מי עולים באצטדיון הזה, זו אווירה מדהימה ותמיד נלחצים מהמעמד הזה במשחקונים הראשונים".

סלע - מולר: סיפור אחר לגמרי

המשחק השני מפגיש את דודי סלע (173 בעולם) עם ג'יל מולר (128). מולר ניצח בעבר את רפאל נדאל ואנדי רודיק, והוא בעצם השחקן היחיד בסגל של לוקסמבורג שמשמש יריב ראוי למעמד. הסיפור כאן יהיה שונה מזה שבמשחק הראשון. כבר במשחקון השישי במערכה הראשונה שבר מולר את חבטותיו של סלע ועלה ליתרון 2:4, אבל הישראלי הגיב מיד בשבירה וצימק ל-4:3. סלע השווה ל-4:4, אבל מולר לקח את שני המשחקונים הבאים וניצח 4:6.

את המערכה השניה פתח סלע בסערה. הוא שבר כבר במשחקון הראשון ועלה ל-0:2. מולר החל לרדוף, אבל משחק נטול טעויות של הישראלי השאיר אצלו את כל ההגשות, והוא ניצח 4:6.

סלע שבר עם תחילת המערכה השלישית והוסיף עוד שבירה במשחקון השביעי כדי לשייט לניצחון 2:6 במערכה. משחקו של סלע הפך נחוש ומדויק באותה מידה ומולר הפך לא מרוכז והירבה להתייחס לשיפוט.

במערכה הרביעית שני השחקנים שמרו על ההגשה ובמשחקון השביעי, במצב של יתרון לסלע, הופסק המשחק בשל גשם וחודש רק כעבור כשעתיים. סלע ידע שהוא צריך להוריד את ה"קוף" מהמשחק מול מראט סאפין באליפות אוסטרליה, שם הוא קרס במערכה החמישית, לאחר הפסקת הגשם.

ג'יל מולר חזר מפוקס מהפסקת הגשם והשניים חבטו דרכם אל שובר השוויון. סלע השיג שתי שבירות ועלה ליתרון 0:3. מולר כבר היה חסר ריכוז והרגיש שהמשחק נשמט מידיו תוך שהוא מבצע טעויות מביכות ליד הרשת. את סלע כל זה לא עניין, והקהל המועט שנשאר במגרש, זכה לראות ניצחון 1:7 בשובר השוויון ובמשחק כולו.

דודי סלע היה מרוצה בסיום: "אני שמח שעשיתי את ה-0:2 ומחר אני מקווה שאנדי ויוני יעשו את העבודה ויביאו את הניצחון. עשיתי התקדמות בתקופה האחרונה ואני שמח שיכולתי להציג יכולת כזו בגביע דיוויס".

בשבת (13:00) יתקיים משחק הזוגות בין אנדי רם ויוני ארליך למייק שווידוויילר ולורן בראם, עוד שני שחקנים שנמצאים באלף השני של הדירוג העולמי. כל תוצאה פרט לניצחון קל של רם וארליך תהפוך את ההפסד הביתי של השניים לפני שנתיים לאנדרו מארי (אז בן 17) ודייויד שרווד להישג מכובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully