וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודת הסקאוטינג של הנבחרת הצעירה

לי בוץ

8.2.2007 / 21:32

החשודים במשחק קלפים לפני המשחק נגד אוקראינה יודעים מי הדליף לתקשורת: "הוא צריך לעוף מהנבחרת". בסוף הם התנצלו

שחקני הנבחרת הצעירה נפגשו הערב (חמישי) על מנת לדון בפרסומי אמש, לפיהם חמישה שחקנים הפרו את הקוד האתי ערב משחק הידידות מול אוקראינה (0:0). כזכור, בכלי התקשורת פורסמו ידיעות לפיהן עומר פרץ, אבירם ברוכיאן, עידן סרור, ליאור רפאלוב ורמי דואני היו שותפים למשחקי קלפים, שכללו בין היתר גם הימורים על כסף. כל החמישה הכחישו בכל תוקף את הטענות כלפיהם.

בפגישה אותה יזמו השחקנים, התעסקו הצעירים בעיקר בעובדה כי בתוך הנבחרת אותה הם מכנים "משפחה" נמצא "מלשין". לאחר הרבה צעקות ולא מעט עצבים, החליטו השחקנים לתמוך אחד בשני, לקבל אחריות על המקרה כגוף אחד וניסחו מכתב התנצלות, אותו שלחו לראשי ההתאחדות.

"כל שחקני הנבחרת האולימפית נפגשו הערב, בעקבות האירועים שקדמו למשחק עם נבחרת אוקראינה", פתחו החניכים של גיא לוי את מכתבם. "השחקנים מצטערים כי מספר שחקנים שיחקו בקלפים בערב שלפני המשחק ובכך עברו על הקוד האתי. השחקנים, אשר רואים חשיבות רבה בגיבוש הקבוצתי ואשר בזכות גיבוש זה הגיעו להישגים במגרש, יפעלו יחדיו לתיקון התקלה וימצאו במשותף עם ההתאחדות ומנהלי הנבחרת את הדרכים כדי שמקרה זה לא יחזור, והשחקנים יוכלו להתרכז במשימה החשובה המצפה להם בקיץ הקרובה".

השחקנים הסבירו כי בשל הגיבוש הקיים בנבחרת אין ברצונם להפקיר את חבריהם והם מוכנים לקבל עונש קולקטיבי כקבוצה על מנת ששחקן כזה או אחר לא ייפגע באופן אישי. "זו החלטה של הקבוצה ואני מכבד את זה", אמר עידן סרור לאחר הפגישה. "אני עדיין עומד מאחורי הדברים שאמרתי אתמול שלי לא היה שום קשר לזה".

יו"ר ההתאחדות, איצה מנחם, אישר כי קיבל את מכתב השחקנים וציין כי ההתאחדות תשקול להעמידם בפני דין משמעתי.

לוואלה! ספורט נודע כי רוב השחקנים חושדים בשחקן מסויים שהדליף את האירוע לתקשורת, מתוך חשש למקומו בהרכב ובסגל לקראת אליפות אירופה. "המלחמה על הסגל הסופי להולנד גדולה", סיפר אחד השחקנים. "כל אחד שומר על התחת שלו בשלב הזה, ומי שקצת חושש למקום שלו מרשה לעצמו להמציא דברים כדי לדלל את הסגל לקראת יוני, ולהקטין את התחרותיות".

עוד הוסיפו שחקנים שלא קשורים לאירוע, כי במידה ואכן יימצא ה"מלשן", לדבריהם, הם יעשו מאמצים על מנת למרר את חייו בנבחרת. "אנחנו כמעט בטוחים שאנחנו יודעים מי הדליף את זה ולמה. הוא צריך לעוף מהנבחרת".

מאמן הנבחרת גיא לוי המריא אתמול (רביעי) לעקוב אחרי הנבחרת הצעירה של פורטוגול, אחת היריבות של ישראל באליפות אירופה. לוי צפוי לחזור לארץ ב-24 השעות הקרובות ולהתעדכן בפרטים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully