וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל ת"א: כמו דרבי

רומן רוזנבלט ולי בוץ

9.2.2007 / 17:09

בנתניה משחקים כמה יוצאי מכבי ת"א, וזו אולי הסיבה שהשחקנים יוצאים למסעדת 206. משחק ראשון לניר לוין על הקווים

מכבי נתניה ערכה בבוקר יום שישי אימון מסכם לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבת (19:30). בקבוצה מקפידים על נושא הגיבוש ובפעם השנייה השבוע יצאו ביום חמישי השחקנים לארוחת גיבוש. הפרט המעניין הוא המקום בו בחרו לקיים הערב את הארוחה - מסעדת 206 בתל אביב, בו נוהגת לאכול מכבי תל אביב. כנראה שבנתניה החליטו להכניס את רוח הדרבי בשחקני הקבוצה, מה גם שבמועדון משחקים לא מעט יוצאי מכבי תל אביב.

כל שחקני נתניה, מלבד דלה ימפולסקי שהתגייס, השתתפו באימון. ראובן עטר לא תרגל את ההרכב שיפתח בשבת, ורק בשישי ניתן יהיה ללמוד מי צפוי להחליף את תמיר כהן המורחק, כששי בירוק ואופיר חיים הם המועמדים. החלוץ סאמד אובודו אוקוצ'ה ממשיך להתאמן עם אצבע שבורה ברגלו, מה שלא הפריע לו לכבוש שער מרהיב במספרת מהאוויר באימון. הוא ישחק בשבת.

באימון המסכם תרגל ראובן עטר מערך מאוד התקפי, כשהשלישייה הקדמית, שני החלוצים והקשר שמתחתיהם, היו איתי שכטר, עבדלסאמד אוקוצ'ה ומוסא סאנוגו, שהחליפו בתפקיד ביניהם, מה שמצביע על כך שעטר יילך על התקפה.

הקופות ייפתחו בשבת כבר ב-16:30, ואילו השערים ב-17:30, שעתיים לפני שריקת הפתיחה, זאת על מנת למנוע לחץ ועומס בכניסות, בקבוצה מקווים שאוהדים רבים יגיעו למשחק, הן בשל מזג האוויר הטוב שצפוי והן בגלל היריבה האטרקטיבית.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, מריוס זנו בונדאה, מוסא סאנוגו (אופיר חיים); איתי שכטר, סאמד אובודו אוקוצ'ה

יוליץ' ואוגבונה בהתקפת הפועל

ניר לוין השלים את ההכנות לקראת משחק הליגה הראשון שלו כמאמן הפועל ת"א. ביום חמישי אמר המאמן כי ייקח זמן עד שיראו את טביעת האצבע שלו בקבוצה, אך את השינויים בהרכב יהיה ניתן לראות כבר בקופסה. האדומים יחסרו את הקפטן יוסי אבוקסיס, שהוריד השבוע את התפרים ומאז עורך אימונים. אליניב ברדה, שסבל מפציעה בשריר התאומים, ערך אימון מלא לראשונה השבוע ונראה כי יהיה כשיר.

לוין צפוי לפתוח עם ברדה על הספסל ולתת הזדמנות לאוגבונה ויוליץ' בהתקפה. בקישור האחרוי יפתח טל חן, ששיחק בעמדה בתקופת שייע פייגנבוים. חן ישחק לצידו של ואליד באדיר בעוד שרמי דואני יקבל קרדיט במרכז ההגנה. גילי ורמוט יחזור לספסל אחרי שהצטרף לאימונים רק אתמול יחד עם יתר שחקני הנבחרות.

הרכב משוער: שביט אלימלך: דני בונדר, רמי דואני, חאבייר פאאס, יגאל אנטבי: ואליד באדיר, טל חן, ברוך דגו, סלים טועמה, איזביטו אוגבונה, איוון יוליץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully