וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-הרצליה: קוטלת הענקים מכה שנית?

רומן רוזנבלט ולי בוץ

9.2.2007 / 17:08

הרצליה כבר ניצחה את בית"ר וחיפה, וסיימה בתיקו בלבד מול הפועל פ"ת, אז הבטחון לקראת הצהובים גבוה. נמני התאמן אבל עדיין בספק

מכבי הרצליה ניצחה בשבועות האחרונים את בית"ר ירושלים ואת מכבי חיפה, אך נעצרה בשבוע שעבר עם תיקו דווקא מול יריבתה לתחתית הפועל פתח תקוה. הקבוצה השרונית סיימה את הכנותיה למשחק מול קבוצה גדולה נוספת, מכבי תל אביב, ואולי קוטלת הענקים הקטנה תחזור לפעולה. כזכור, הצהובים לא הפסידו כל הסיבוב השני.

הקבוצה סיימה אתמול (חמישי) את האימון האחרון לפני שבת, בו נטלו חלק כל שחקני סגל, כולל שי מימון, ששיחק עם הנבחרת הצעירה ב-0:0 מול אוקראינה. יאניק קאמינן, שחלה בשפעת במהלך השבוע, הבריא ויפתח בהרכב. לראשונה צפוי להצטרף לסגל חלוץ הרכש הקרואטי איגור מוסטרליץ', שבמהלך השבוע וחצי האחרונים עבד קשה כדי להיכנס לכושר משחק. הוא ככל הנראה יפתח על הספסל.

לפרדי דוד מצפה מה שנקרא כאב ראש בריא, בעקבות המלחמה על ההרכב, מה גם שקפטן הקבוצה והמגן השמאלי, אייל טרטצקי, חוזר מההיעדרות בגלל צהובים. דוד צריך להחליט אם להחזירו להרכב או להשאיר את איתן עזריה ב-11 הפותחים. בהתקפה ההתלבטות של דוד היא בין שלומי טולדו לחלוץ רכש נוסף, עדן בן בסט.

"מול בית"ר מכבי חיפה הצגנו יכולת שלא ציפינו לוה, ואני חושב שאנחנו יכולים להמשיך ולהציג את אותה יכולת בהמשך", אמר טרטצקי. "מכבי תל אביב היא עוד קבוצה חזקה, אבל מבחינתו אנחנו צריכים להשיג כמה שיותר נקודות ולא משנה לנו אם המשחק הוא מול קבוצה כמו הפועל פתח תקוה או כמו מכבי תל אביב. התחזקנו בלא מעט שחקנים שיכולים לעזור לנו בהמשך העונה, והם בהחלט נקלטו היטב בקבוצה".

אגב, הרצליה לא מסתפקת בגדולות של הליגה הישראלית וביום ראשון תפגוש במשחק אימון ביתי את אלופת אוקראינה דינמו קייב, שנמצאת במחנה אימונים בארץ מאז יום שלישי.

הרכב משוער: סקוט היגינס; ארז אליאב, שי מימון, יה יה פטי, אייל טרטצקי (איתן עזריה); דהייו דייויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי; אניק קאמינן, עדן בן בסט (שלומי טולדו).

מכבי ת"א: נמני עדיין בספק להרכב

מכבי ת"א ערכה אתמול והיום (חמישי ושישי) אימונים לקראת משחק הליגה מול הרצליה. הצהובים מתייחסים בשיא הרצינות למשחק בשבת, ולא מזלזלים ביריבה למרות שמדובר בקבוצת תחתית. לראשונה השבוע עמד סגל השחקנים המלא לרשותו של אלי כהן, לא כולל הפצועים, וזאת לאחר ששחקני הנבחרות, יובל שפונגין, ליאור ז'אן, רועי דיין ועומר פרץ, שבו לאימוני הקבוצה.

גם דיאן איליץ', ששב שלשום (רביעי) לארץ לאחר ביקור מולדת קצר, התאמן עם חבריו, וצפוי לפתוח בהרכב בשבת. גם הקפטן אבי נמני ערך אימונים מלאים, אבל המאמן טרם החליט האם להעלותו בהרכב, או שמא להעלותו מהספסל.

לעומתו, שני הפצועים, שירן ייני ומיליאן מרדקוביץ', עדיין בספק למשחק וערכו אימון אישי. שחקן נוסף שנפצע, ודווקא שלא במסגרת האימון, הוא החלוץ רועי דיין, שנתקל באופנוע עומד וספג מכה חזקה ברגלו. עם זאת, דיין נטל חלק באימון המסכם היום (שישי) ולהיות כשיר למפגש מול חניכיו של פרדי דוד.

השחקנים והצוות המקצועי שוב סעדו במסעדתו של נמני, במטרה שהמסורת תביא נקודות גם מהמשחק שבת, שעשוי להיות ה-15 ברציפות ללא הפסד.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, מושיקו מישאלוב (אבי נמני), דיאן איליץ', יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו, עומר פרץ, משה ביטון.

עדכון ראשון: 8.2.07, 21:35
עדכון אחרון: 9.2.07, 10:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully