וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי צריכה שם גדול, לא שחקן מה-NBDL"

נוון ספאחיה לא מתכוון להתפשר בבחירת השחקן הבא, אבל ביום שלישי ייסגר מועד ההעברות. הקבוצה תצא לגיבושון בגליל

משחק הליגה שהיה אמור להתקיים ביום ראשון בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים בוטל זה מכבר, ובהיעדר יריבת מבחן אירופאית אחרת, יצפינו הצהובים בשבוע הבא למחנה אימון בן יומיים בגליל העליון (שני-שלישי).

במכבי עדיין לא אמרו נואש בכל הקשור לחיזוק הקבוצה בשחקן פנים נוסף, אולם הזמן דוחק, שכן ביום שלישי הקרוב יסתיים מועד ההעברות באירופה. "להביא שחקן לא מוכר זה הימור. אין לנו כרגע שם, אבל לא נתפשר על איכות", אמר לוואלה! ספורט מאמן מכבי, נוון ספאחיה. "מכבי היא קבוצה מהטופ של אירופה וצריכה שחקן אמיתי, לא מישהו מה-NBDL (הדי-ליג, ליגת הפיתוח האמריקאית, בה שיחק בעונת אשתקד וויל ביינום, א.ג), או איזה שחקן שישוחרר מקבוצה קטנה. זה צריך להיות שם גדול, אבל כרגע אנחנו לא רואים מישהו שעונה על הדרישות בשוק".

עברת בימים האחרונים כמה וכמה פעמים על וידאו המשחק מול בני השרון. הצלחת להבין מה קרה שם?

"תראה, אין לנו את האיכות של הקבוצה מהעונה שעברה ואנחנו לא יכולים לשחק בתקופה כל כך קצרה שני משחקים כאלה קשים. ראית גם שכמה שחקנים שלנו בדאון, בלי כושר. ההגנה שלנו איומה ואנחנו עובדים על זה קשה מאוד. אנחנו מכינים דברים מסוימים ופתאום על המגרש קורים דברים אחרים ואני לא יכול לקבל את זה. זו הייתה הפעם הרביעית שקבוצה פותחת נגדנו כזה פער ביד אליהו ושוב היינו צריכים לחזור מעשרים הפרש. השאלה היא למה אנחנו מאפשרים ליריבות להוביל עלינו בכזה פער, ואת זה קשה לי מאוד להבין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully