וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלאק: "מעצבן אותי שנפצעתי במשחק ידידות"

8.2.2007 / 17:11

קשר צ'לסי ונבחרת גרמניה נטש במהלך הניצחון על שוייץ (1:3) בשל פציעה בירך. יו"ר בולטון מאיים על האוהדים שאם לא יבואו, אנלקה יעזוב

מיכאל באלאק הודה היום (חמישי) כי אינו יודע כמה זמן ייעדר בעקבות הפציעה בירך, שספג במהלך הניצחון של גרמניה על שוויץ 1:3.

קשרה של צ'לסי והנבחרת הגרמנית נטש את המשחק בדיסלדורף כשהוא אומר: "יש מתיחה, אבל בו נקווה שזה לא רציני. בימים הקרובים אני אראה כמה כואב לי. אני מקווה שזה לא יחמיר. זה שנפצעתי במהלך משחק ידידות מעצבן אותי". גם ז'וזה מוריניו מתפלל שזה לא שום דבר רציני.

בבולטון מפחדים שאנלקה יעזוב בגלל שאין קהל

"ניקולאס אנלקה יעזוב אם לא תגיעו למשחקים", זה המסר שהנהלת בולטון העבירה היום (חמישי) לאוהדיה הלא כל כך רבים, כך מתברר.

היו"ר פיל גרטסייד מפחד שאם כמות האוהדים במשחקים של הקבוצה לא תעלה, אנלקה, שלפי היו"ר, רגיל ליציעים מפוצצים מתקופותיו בארסנל, ריאל מדריד וליברפול, פשוט יעזוב.

במועדון יודעים לספר כי ישנה ירידה של כ-2,000 אוהדים בשנה האחרונה באצטדיון ריבוק, מה שמשאיר 5,000 מקומות פנויים באצטדיון המכיל 28 אלף מקומות. וזה עוד בעונה בה הקבוצה נאבקת על כרטיס לליגת האלופות. "אם אנחנו רוצים להשאיר שחקנים כמו אנלקה", אמר גרטסייד, "אז עלינו לתת להם את התמיכה לה הם ראויים".


* משחק הידידות של נבחרת אנגליה הצעירה נגד איטליה שנקבע ל-24 במארס, עשוי להתבטל בעקבות האיסור שהטילה מנצ'סטר סיטי על מאמנה, סטיוארט פירס, לעמוד על הקווים במשחקה הבא של הנבחרת עד 21. מי שאמור להחליף אותו הוא עוזרו נייג'ל פירסון.

*אתלטיקו מדריד רוצה את מייקל ארטטה מאברטון בקיץ הקרוב. השחקן כבר הביע את נכונותו לעסקת המעבר המוערכת ב-5 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully