וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: בן 17 נעצר בחשד לרצח השוטר

8.2.2007 / 15:49

המשטרה ממשיכה לחקור את אירועי הדרבי הסיצליאני. סן סירו יישאר סגור לצופים, מילאן ואינטר יחפשו אצטדיון חלופי לקראת משחקי ליגת האלופות

החדשות מאיטליה ממשיכות לזרום. המשטרה האיטלקית הודיעה היום (חמישי) כי עצרה צעיר בן 17 בחשד לרצח השוטר במהלך הדרבי הסיצליאני בין קטאניה ופאלרמו בשישי שעבר.

מילאן ואינטר הכריזו כי ייאלצו לחפש איצטדיון חדש למשחקיהן בליגת האלופות, מאחר והסן סירו לא עומד בנהלי הביטחון החדשים, אשר נקבעו על ידי הממשלה האיטלקית בעקבות רצח השוטר.

רק שישה אצטדיונים קיבלו אישור לפתוח את שעריהם לצופים - ברומא, גנואה, סיינה, קאלירי, טורינו (אולימפיקו) ובפאלרמו - והסן סירו לא בינהם.

לכן אינטר שוקלת לארח את את ולנסיה ב-21 בפברואר בגנואה או בפאלרמו, בזמן שהרוסונרי עשויים לארח את משחק ה-7 במארס מול סלטיק בצרפת או שוויץ. אופ"א צפויה לאשר את השינויים בשני המקרים.

ג'ילברטו סילבה ליובנטוס בקיץ?

השמועות גורסות כי יובנטוס מכינה לקיץ הקרוב הצעה שקשה לסרב לה עבור קשרה הברזילאי של ארסנל ג'ילברטו סילבה. תומך נלהב של הרעיון הוא מאמן נבחרת ברזיל, דונגה, שאומר: "הוא שחקן שיכול לעשות דברים גדולים בליגה האיטלקית".

* ג'ינפרנקו זולה מועמד לתפקיד המאמן של מועדון הכדורגל האוסטרלי, סידני. הכוכב האיטלקי, שפרש ב-2005, משמש כעוזר המאמן של קזיראגי בנבחרת האיטלקית הצעירה, אך חוזהו בהתאחדות מסתיים ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully