וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סלואן שנא אותי כי אני הומו"

8.2.2007 / 15:27

נמשכים ההדים סביב גילויו של ג'ון אמיצ'י על נטיותיו המיניות. עוד טוען השחקן: "קרל מלון קסנופוב". וגם: שחקני אינדיאנה מעורבים בעוד תגרה?

נמשכת הסערה סביב יציאתו מהארון של ג'ון אמיצ'י, שהפך לכדורסלן הראשון בהיסטוריה של ה-NBA שמכריז בגלוי על נטיותיו ההומוסקסואליות.

אמיצ'י, ששיחק חמש שנים בליגה (יוטה, קליבלנד ואורלנדו) ופרש ב-2003, טוען כי יציאתו מהארון נועדה כדי להקל על צעירים מבולבלים, שמתמודדים עם בעיות בזהות המינית: "זה עשוי לעזור להרבה ילדים, שמרגישים שהם לבד בעולם", אמר אמיצ'י.

עוד מספר אמיצ'י בספרו האוטביוגרפי, כי חשש להודות על נטיותיו כיוון שידע מה תהיינה התגובות מצד חבריו לליגה. לטענתו, הבעלים של יוטה לארי מילר הוא "שמרן שקנאי לדעותיו", קרל מלון הוא קסנופוב (פחד מפני זרים) וציין כי המאמן ג'רי סלואן שנא אותו.

אמיצ'י אף סיפר כי סלואן העיר לעברו לא פעם הערות הומופוביות והתנהג אליו באכזריות, אך מאמן הג'ז הכחיש את הטענות ואמר כי כלל לא ידע על נטיותיו של השחקן.

אמיצ'י סיפר כי גרג אוסטרטג היה היחיד ששאל אותו בצורה ישירה אם הוא הומו ("אין לך מה לדאוג, גרג", ענה לו בתשובה אמיצ'י), אבל שגם אנדריי קירילנקו היה מודע לנטיותיו וקיבל אותן בהסכמה. "מלינקה (הרוסי הקטן) ריגש אותי עד דמעות, כשהוא הזמין אותי למסיבה בביתו ואמר לי שאני יכול להביא בן זוג, ושזה כלל לא משנה לו מי", אמר אמיצ'י.

התגובות בליגה ליציאה מהארון היו חלוקות. גרנט היל היה גאה בחברו לקבוצה לשעבר, בעוד שאבליק רנדולף מפילדלפיה אמר כי "כל עוד הוא לא מביא את הנטיות שלו אליי, זה בסדר, אבל זה יכול ליצור סיטואציות לא נעימות בחדר ההלבשה".

הפייסרס שוב מסתבכים

מה קורה לפייסרס? גם אחרי שאינדיאנה שיחררה את שחקניה הבעייתיים, כמו רון ארטסט וסטיבן ג'קסון, דיווחים מספרים כי שחקני הקבוצה היו מעורבים בקטטה נוספת, אחרי המשחק מול גולדן סטייט השבוע, במהלך אירועי חגיגות האינדיאנפוליס קולטס בסופרבול. דיווחים מהמשטרה מוסרים כי שחקני הקבוצה ג'מאל טיזלי ומרקיז דניאלס היכו אדם במהלך החגיגות, תגרה שבה היה מעורב גם קית' מקלאוד, אך השחקנים מכחישים כל קשר לאירוע.

"אין לי מושג על מה מדובר, אני לא מאמין ששמי שורבב לפרשה הזו", אמר טינסלי. דניאלס הוסיף כי "אכן היינו בחגיגת הניצחון של הקולטס בסופרבול, אבל אני מאוד מאוכזב על השמועות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully