וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני: "הם חיסלו אותנו, טוב שאפשר להחזיר להם"

אסף שקד

8.2.2007 / 14:53

המגן הירושלמי מתכונן למכבי פ"ת, ומספר על ההסתגלות לקהל הבית"רי. בן יוסף חוזר להרכב, גאידמק טוען שרה"מ הוליך אותו שולל בנושא בית וגן

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן אחר הצהריים (חמישי) במתכונת מלאה, כולל שחקני הנבחרות, שנעדרו מאז תחילת השבוע. גל אלברמן, מיכאל זנדברג, רוני גפני ותומר בן יוסף ערכו אימון אישי במשך כשעה וחצי עם טבריוס דאראו, כשהבשורה הטובה היא שהן אלברמן והן זנדברג, שלא שיחקו נגד אוקראינה בגלל פציעה, יהיה כשירים בסופו של דבר למשחק בראשון נגד מכבי פ"ת.

שמעון גרשון, לעומת זאת, נפצע במהלך משחק הנבחרת, ערך אימון קל, ונמצא בספק לשבת. במידה וגרשון לא יהיה כשיר, תומר בן יוסף יתפוס את מקומו, כפי שקרה בנבחרת. דוד אמסלם ועמרי אפק לא יהיו בסגל ביום ראשון כמו גם ברק יצחקי. בקבוצה מעריכים שרק בעוד כשבועיים יחזור אפק להתאמן באופן מלא.

יוסי מזרחי טרם תרגל את ההרכב שיפתח מול מכבי פ"ת, ורק באימון המסכם ביום שישי בטדי, אימון שיהיה סגור לקהל ולתקשורת, הוא יקבע את זהות 11 הפותחים. מסתמן שמזרחי מתלבט בין שתי אופציות לעמדת הקשר הימני, במקומו של מילובאן מירוסביץ' המורחק - עמית בן שושן וגל אלברמן.

"הקבוצה מאוד דרוכה", סיפר בן יוסף. "מכבי פ"ת היא קבוצה מאוד טקטית, ממושמעת ועיקשת, ומי כמוני וכמו יוסי יודעים את זה. ראינו את הווידאו של המשחק הקודם ובטוח שלא נבוא שאננים. אני עדיין לא חושב שאחרי הניצחון על חיפה אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה, אם נחשוב ככה לא נשיג את המטרה, רק אם נעבוד קשה נצליח. יש מאמן והוא מחליט אם אשחק או לא, לאחרונה יוצא לי להיות השפן שנכנס באמצע משחק. זה קרה גם בבית"ר וגם בנבחרת".

רוני גפני דיבר על החיים בבית"ר הגלקטית. "אני מרגיש מצוין, שמח שחזרתי לאחרונה להרכב ומקווה להמשיך ביכולת הטובה, גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית", אמר המגן. "זה קשה לשבת בצד אחרי כל כך הרבה שנים ששיחקתי, אבל לקחתי את זה בחשבון כשבאתי לבית"ר. עברה עליי תקופה קשה מאוד, אני חושב שעברתי אותה בעבודה קשה, ואולי גם עם קצת מזל. כנראה שלקח לי זמן להסתגל לקהל ולדברים מסוימים שהקהל דורש, דברים שלא נתתי מעצמי עד לתקופה האחרונה".

"ראינו עכשיו את הגולים שקיבלנו מפ"ת ואת הבושה שהם עשו לנו. יש לנו זיכרון קשה מהמשחק ההוא, הם חיסלו אותנו אז, וטוב שיש עוד משחק שנוכל להחזיר להם, כמובן בצורה ספורטיבית".

גאידמק נגד אולמרט, גרסת בית וגן

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים מביא היום (חמישי) את גרסתו של ארקדי גאידמק למה שהוא מכנה "הסיפור האמיתי מאחורי רכישת מתקן האימונים בית וגן". הבעלים של בית"ר יצא עם הודעה רשמית אשר נפתחת במילים: "הייתי רוצה להביא לידיעת עם ישראל בכלל ואוהדי בית"ר ירושלים בפרט, את הסיפור מאחורי מגרש האמונים בבית וגן.

"במשך שנים רבות, מגרש האימונים בבית וגן היה רכושו של מועדון הספורט בית"ר ירושלים. זמן מה לפני שרכשתי את קבוצת הכדורגל, מגרשי האימונים בבית וגן נמכרו על ידי בעל השליטה הקודם של בית"ר ירושלים לחברה פרטית אחרת בבעלותו.

"באותה עת, העסקה התמוהה הזאת התרחשה בידיעתם של אנשי עיריית ירושלים ובידיעתו של ראש הממשלה, מר אהוד אולמרט עצמו אשר נחשב לאוהד גדול של קבוצת ביתר ירושלים.

"לאחר שהפכתי באופן רשמי לבעלים של מועדון הספורט, השקעתי כספים רבים במגרשי האימונים בבית וגן עבור בבניית מתקני אימונים הולמים וחדישים יותר. לאחר שיצרתי מגרש אימונים הולם ומודרני, ניגש אלי בעל הקרקע של בית וגן והציע לי את המגרש למכירה ב-30,000,000 דולר . לאחר קבלת הצעת מחיר זו, ניסיתי למצוא מגרש אימונים חלופי עבור הקבוצה, אך התחוור לי כי לא ניתן יהיה לבנות מגרש אימונים חדש בפרק זמן הקטן מ-6 חודשים לפחות.

"הבעלים של אתר האימונים בבית וגן הציב לי אולטימטום בו עליי לשלם את הסכום של 30 מיליון דולר ולא, ישלח טרקטורים לאתר האימונים שיהרסו את כל המתקנים הבנויים של שטחו. הוא נתן לי 48 שעות בלבד להגיע לידי החלטה ביודעו כי גאידמק לא ירצה להרוס את קבוצת ביתר ירושלים היות והיעדר מגרש אימונים נאות יוביל לקריסתה של הקבוצה.

"הסכמתי לשלם 30,000,000 דולר. יום למחרת הצהרת הסכמתי להצעה לקניית מגרש האימונים בבית וגן, עיריית ירושלים הכריזה כי היא לא תאשר את רשיונות הבנייה עבור בית וגן. אני אדם אחראי ואני לא ארשה את התמוטטותה של קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים אך הייתי רוצה להביא לידיעת הציבור מה מתרחש במדינתנו ובעירנו ירושלים. ובמיוחד הייתי רוצה למשוך את תשומת הלב אל עבר התנהגותם של אלה המכריזים בפומבי כי הינם אוהדים מושבעים של קבוצת הכדורגל וכי איכפת להם מהאינטרסים הציבוריים של אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully