וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקלמה חוזר לבוקה

8.2.2007 / 14:16

נשיא הקבוצה, מאוריסיו מאקרי, הכריז על שאילתו המפתיעה ל-4 חודשים של קשרה הארגנטינאי של ויאריאל: "אני שמח כי סגרנו על חזרתו"

חואן רומן ריקלמה חוזר לבוקה עד לסוף העונה, כך הודיע היום (חמישי) נשיא הקבוצה, מאוריסיו מאקרי.

"אני שמח כי סגרנו על חזרתו של ריקלמה למועדון", אמר מאקרי על מעברו המפתיע של קשר ויאריאל. בוקה תשלם לקבוצה הספרדית עבור שאילת ריקלמה לכארבעה חודשים - 1.8 מיליון יורו.

ריקלמה, 28, שפרש מהנבחרת הארגנטינאית אחרי הביקורת שספג בעקבות הופעתו במונדיאל האחרון, לא מרשים העונה במדי הצוללת הצהובה ומאמנו מנואל פלגריני קבע כי הראש שלו לא נמצא במקום הנכון בכל הקשור לטופ של הכדורגל העולמי. עכשיו נראה אם הוא יכול להתמודד בליברטדורס ובליגה הארגנטינאית.

מגאת' מלכלכך על הנהלת באיירן

מאמנה של באיירן מינכן לשעבר, פליקס מגאת', מספר כי בשנה שעברה הוא כבר הציע פעמיים להנהלת הקבוצה להתפטר, כיוון שעבודתו ספגה ביקורות חוזרות ונשנות מצד הבוסים במועדון, על אף שהוא זכה שנתיים ברציפות בדאבל.

"הביקורת לא פסקה למרות שזכיתי בארבעה תארים ברציפות", אמר המאמן, "בהתחלה ביקרו את הטקטיקה שלי, אחר כך טענו שאני לא מדבר מספיק. אף פעם לא משהו ספסציפי, אבל תמיד היו טרוניות מעצבנות. ואם אתה מצליח אבל בכל זאת סופג ביקורת, כנראה שיש משהו לא בסדר".

מחשבות על עזיבה

שוער נבחרת גרמניה, ינס להמן, מאוכזב מעט מקבוצתו ארסנל, לאחר שקיבל הצעה להאריך את חוזהו בקבוצה בשנה אחת בלבד. חוזהו של להמן, 37, נגמר ביוני הקרוב, והוא טוען כי טרם החליט בנוגע לעתידו. "הבונדסליגה והליגה הספרדית הן אופציות ריאליות עבורי למעבר עתידי", מספר הגרמני, "אני אוהב את לונדון, את הקבוצה ואת האיצטדיון, אבל אני חייב לקחת בחשבון גורמים נוספים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully